Diskutera – Dina förhoppningar och farhågor med Starfield!

Medlem

Förhoppning: Spelet är ännu större har ännu mera innehåll och och håller längre än Skyrim.

Farhågor: Spelet har mindre "riktigt" innehåll och mera basbyggande a la Fallout 4 och håller bara i ett par hundra timmar.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Det kommer bli samma skit som alla andra Besthesda spel post-Morrowind. Själlös medioker gameplay i en cookie-cutter värld med NFCer utan karaktär. En huvudstory som är så dålig att majoriteten helt vill skippa den. Totalt trasigt vid release och flera år framåt. Det blir upp till spelarna själva att lappa ihop själva med moddar medan Todd står helt verkligshetsfrånvänd och "vadå, vi har ju gjort världens bästa spel" som den självgoda tölpen han är.

Medlem
Skrivet av justabit:

Det kommer bli samma skit som alla andra Besthesda spel post-Morrowind. Själlös medioker gameplay i en cookie-cutter värld med NFCer utan karaktär. En huvudstory som är så dålig att majoriteten helt vill skippa den. Totalt trasigt vid release och flera år framåt. Det blir upp till spelarna själva att lappa ihop själva med moddar medan Todd står helt verkligshetsfrånvänd och "vadå, vi har ju gjort världens bästa spel" som den självgoda tölpen han är.

Haters gonna hate.

Inte ens Fallout 76 var ju så trasig när det släpptes, och absolut inte de föregående spelen heller.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Förhoppning: Att det blir ett klassiskt Bethesda-spel att plöja ned hundratals timmar i.

Farhågor: Att det känns lastgammalt redan vid release. Typ som Fallout 4, som på något vis lyckades med konststycket att kännas äldre än både Skyrim och New Vegas.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Haters gonna hate.

Inte ens Fallout 76 var ju så trasig när det släpptes, och absolut inte de föregående spelen heller.

Finns massor av folk som gnäller över att Bethesdas spel är "sååå trasiga", har aldrig sett någon av de problem som de gnäller över. Som max har jag haft en CTD nån gång och någon enstaka rolig physics bug, men inget utöver det.

De som gnäller kanske ska se över hårdvaran i sina burkar som de köpt på loppis för 7 år sedan...

Medlem

Förhoppning: Spelbart och roligt typiskt Bethesda-lir, som inte släpps ett år för tidigt
Farhåga: Släpps ett år för tidigt

Gen
Medlem

Förhoppning: Bra story, bra quester, fin världsdesign, mycket att göra.

Farhågor: Tekniskt föråldrat som saknar stöd för moderna tekniker. Många buggar. Stora tomma områden. Att det blir spretigt och att progress sker i för långsam takt.

123
Skriv svar