Ledig tjänst hos Embracer - styr upp det gigantiska spelarkivet

Robot
Ledig tjänst hos Embracer - styr upp det gigantiska spelarkivet

Är du strukturerad och älskar spel? Bli arkivassistent i Karlstad.

#embracer


FM-guru
F.d. Sisyr

Vad fan låt Bennet få göra klart sina studier innan drömjobbet dukas upp!

Medlem

Be righto backu! Ska putsa upp de gamla japanskkunskaperna.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Vad fan låt Bennet få göra klart sina studier innan drömjobbet dukas upp!

Bennet hann inte börja innan han får sluta

Medlem

Kul. Jag köpte aktier i Embracer Group. Tror att det kommer gå väldigt bra för den.

Medlem

Hei mein nippon är goed!

Did I get the job?

Inaktiv

Bara fixa en snabbkurs i japanska, borde väl gå kvickt?

Medlem

Kul att se Dave från GamingGrannar! 😛

ELF
Medlem

Skulle vara mysigt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv
Skrivet av Razken:

Kul att se Dave från GamingGrannar! 😛

Tyckte det såg ut som han.

Medlem

Ni får även en av mina bästa vänner som chef och en annan av mina bästa vänner som medarbetare. Hade jag varit flyttbar hade jag sökt direkt. De är helt fantastiska människor att ha omkring sig.

Watashi wa Chrisu desu

Medlem

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av T-bolt:

Troligtvis är den personen fortfarande kvar.
Den här tjänsten har inte samma nivå av spelkunskap i listan över önskade meriter; den verkar mer arkivteknisk.

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Tyckte det såg ut som han.

Ja det är jag

Medlem
Skrivet av T-bolt:

Hej. Efter artikel du hänvisade till anställdes jag och sedan anställde jag resten av teamet. Nu behöver vi förstärkning för att katalogisera alla objekt. Så alla personer är kvar som anställdes då. //David

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Bara fixa en snabbkurs i japanska, borde väl gå kvickt?

Absolut inget krav att kunna Japanska. // David Embracer Games Archive

Medlem
Skrivet av DAVE_GG:

Hej. Efter artikel du hänvisade till anställdes jag och sedan anställde jag resten av teamet. Nu behöver vi förstärkning för att katalogisera alla objekt. Så alla personer är kvar som anställdes då. //David

Har ni top men working on it?

Medlem
Skrivet av Hullken:

Har ni top men working on it?

Förstår tyvärr inte frågan riktigt.

Medlem
Skrivet av DAVE_GG:

Förstår tyvärr inte frågan riktigt.

Ursäkta, ett försök till humor som syftade på att arkivet skulle vara som varuhuset i Indiana Jones där arken osv. förvaras.

"We have top men working on it"
"Who?"
"Top.... men..."

Medlem

Åh kul tänker jag definitivt söka, lagret på Schenker funkar. Men det här har jag ju faktiskt passion för!

Medlem

Är det efter att man har katalogiserat allt som de sen kommer att öppna upp för allmänheten för att kunna se en del av samlingen?

Inaktiv
Skrivet av DAVE_GG:

Absolut inget krav att kunna Japanska. // David Embracer Games Archive

Förstod det, ville bara få en edge över alla andra.
Kan mycket väl tänka mig att skicka in en ansökan.

Medlem

Kanske ska fila på en ansökan också. Jag har lite erfarenhet med Excel, där jag har gjort en egen databas på min 2300+ spelsamling. Sen har jag ett genuint spelintresse anno 1992.

Deadlinen var ju om ca 3 veckor så...

Medlem
Skrivet av gamern_86:

Kanske ska fila på en ansökan också. Jag har lite erfarenhet med Excel, där jag har gjort en egen databas på min 2300+ spelsamling. Sen har jag ett genuint spelintresse anno 1992.

Deadlinen var ju om ca 3 veckor så...

Det tycker jag verkligen du ska göra // Mvh David

Medlem
Skrivet av sgtbastard:

Är det efter att man har katalogiserat allt som de sen kommer att öppna upp för allmänheten för att kunna se en del av samlingen?

Att katalogisera allt kommer ta tid och vi kommer behöva göra det i fler omgångar. Vi har inte bestämt oss kring hur allmänheten ska kunna uppleva samlingen IRL så att säga. Inom kort är vår nya hemsida klar och där vill vi dela med oss så mycket som möjligt om vad som händer i arkivet så alla kan få en liten insyn.

Medlem
Skrivet av DAVE_GG:

Hej. Efter artikel du hänvisade till anställdes jag och sedan anställde jag resten av teamet. Nu behöver vi förstärkning för att katalogisera alla objekt. Så alla personer är kvar som anställdes då. //David

jaha, då tycker jag allt att du får bjuda in FZ så att de får göra ett reportage om er.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av T-bolt:

jaha, då tycker jag allt att du får bjuda in FZ så att de får göra ett reportage om er.

Dom är mer än välkomna 😃

Medlem

Ansökan inskickad... så nu hoppas jag bara på ett trevligt besked.
I annat fall hoppas jag på att läggas in på en väntelista för kommande tjänster.

När det gäller just "kärlek" till spel så finns det få som är mer engagerad än mig.
Just nu har jag än en gång klarat min favorit i Game & Watch serien... Zelda inför nya spelet

btw. en fråga till Dave...
Hur gör du när du åker till Karlstad, pendlar du varje dag eller sover du över i Karlstad och åker hem vissa dagar?
Det är ju ändå nästan 3 timmar tur och retur med bil varje dag.

Medlem
Skrivet av gamern_86:

Ansökan inskickad... så nu hoppas jag bara på ett trevligt besked.
I annat fall hoppas jag på att läggas in på en väntelista för kommande tjänster.

När det gäller just "kärlek" till spel så finns det få som är mer engagerad än mig.
Just nu har jag än en gång klarat min favorit i Game & Watch serien... Zelda inför nya spelet

btw. en fråga till Dave...
Hur gör du när du åker till Karlstad, pendlar du varje dag eller sover du över i Karlstad och åker hem vissa dagar?
Det är ju ändå nästan 3 timmar tur och retur med bil varje dag.

Jag pendlar mest men sover över ibland. Jobbar hemma någon dag i veckan som underlättar en hel del 😃

Vad roligt att du ansökt 😃

Mvh DAVE

1
Skriv svar