Den stora Death Stranding2-tråden

Medlem
Den stora Death Stranding2-tråden

Öppnar en ny tråd och delar den första officiella trailern, ser verkligen fram emot denna uppföljare.
Hoppas ni postar nyheter och trailers mm i denna tråd.

Hur gör man för att få preview på video länken man postade?


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Hur gör man för att få preview på video länken man postade?

Du skriver [video] framför länken och [/ video] efter. Tänk på att inte ha några mellanslag mellan taggarna och länken. Och inga mellanslag i taggarna heller. Jag var tvungen att ha ett mellanslag i taggen som ska vara på slutet i mitt exempel, annars syns det ej i text.

Alternativt så markerar du länken och klickar på videoikonen som ser ut som en play-knapp i verktygsfältet ovanför textrutan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Du skriver [video] framför länken och [/ video] efter. Tänk på att inte ha några mellanslag mellan taggarna och länken. Och inga mellanslag i taggarna heller. Jag var tvungen att ha ett mellanslag i taggen som ska vara på slutet i mitt exempel, annars syns det ej i text.

Alternativt så markerar du länken och klickar på videoikonen som ser ut som en play-knapp i verktygsfältet ovanför textrutan.

Tack nu funkar det.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

1
Skriv svar