FZ har fått ny redaktör - Säg hej till Fredrik

Robot
FZ har fått ny redaktör - Säg hej till Fredrik

Möt redaktionens nygamla tillskott.

#bamseponny, #fz, #praktikant-fredrik


Chefredaktör

ÄNTLIGEN! ❤️

Medlem

Välkommen!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

🥳 Inte en dag försent! 🎊🎉


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Kul! Minns då Fredrik bara var en praktikant. Har vaga minnen att det var runt jul och att han var med i adventskalendern. Stort grattis i alla fall! 🍾

Medlem

Roligt! Välkommen tänkte jag säga men du har ju varit med här längre än mig så grattis till den nya rollen får jag väl säga istället. Tjoho!

Medlem

Välkommen! (Eller vad man nu ska säga )

Skribent

BOOM-seponny.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Från Praktikant-Fredrik (inte prao) till Redaktör-Fredrik! Starkt jobbat. Grattis Fredrik.

Medlem

Grattis till nya jobbet!

Medlem

Tänkte att det såg bekant, det är ju den fredrik
Grattis jobbet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kul! Minns då Fredrik bara var en praktikant. Har vaga minnen att det var runt jul och att han var med i adventskalendern. Stort grattis i alla fall! 🍾

Adventskalendern var ju helt sjukt mysig!

Men ot, välkommen Fredrik!
Väl förtjänat.


signatur
Medlem

Grattis och välkommen mannen!

Kul att det är fler än mig som stortrivs med rutiner. Kommer du recensera TW3 next-gen eller vem tar den stafettpinnen?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Redaktör
Medlem
Medlem

Ni kunde inte ha hittat en bättre redaktör, fasen vad skoj. Fredde är den jag litat på mest när det gäller recensioner och spelen har alltid levererat när han lovordat dem. Därför är jag extra taggad inför onsdagen <3


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tjena Fredrik, och välkommen! Då jag ser att du har koll på dina prioriteter vad gäller spel kan jag inte föreställa mig annat än ett utmärkt jobb

Medlem

Bara att gratulera till jobbet! Ett välbekant namn, minst sagt.

Ska bli intressant och se vad du har för idéer/planer här på FZ, lycka till och kör hårt!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skägg.
10 Chambers

Glada nyheter!


signatur
Medlem
Skribent

Så jävla välförtjänt! Ska bli grymt kul att se vilka otyg du hittar på.

Medlem

Härligt! Välförtjänt

Redaktör
Ponny

TACK ALLA! Blir rörd. ❤️ Ett sjukt spännande äventyr väntar. Eller fortsätter, beroende på hur man ser det.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Välkommen Fredrik!

It's not a lake, it's an ocean

Stort grattis! Kul!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Nämen tjena hallå där Fredrik, välkommen och ser fram emot vad du kommer bidra till FZ familjen.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

TACK ALLA! Blir rörd. ❤️ Ett sjukt spännande äventyr väntar. Eller fortsätter, beroende på hur man ser det.

Välkommen Fredrik, kul att se dig i redaktörsstolen. Hoppas du får det bra och det blir intressant att se vad du har i tankarna. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Grattis!

Trott eller ej, rödhåriga har faktiskt en själ.

Medlem

Välkommen Fredrik!

Medlem

Välkommet besked! Grattis!

123
Skriv svar