Byta från Series S till X

Medlem
Byta från Series S till X

Halloj ute i stugorna!

Jag sitter just nu på en Series S och Fru Fortuna har smilat lite åt mig, så nu går jag i tankarna att byta till en X.
Tycker S rullar på bra men det är mäkta störande (som gammal PC räv) när bildrutorna inte riktigt hänger med.
Någon som genomgått det jag nu lurar på eller har erfarenhet av båda konsolerna och således lite kött på benen?

Mvh

Medlem

Byt säger jag bara...


signatur

1# FZ Troll

Medlem

om du har råd så byt. men s funkar bra om man inte blir störd på 4k då.

Medlem

Tack för svaren!

Lutar väl åt att Elgiganten, eller närmaste kedja får mina riksdaler på måndag.

It's not a lake, it's an ocean

Series X är en finfin maskin. Den bara går och den presterar.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Series X är en finfin maskin. Den bara går och den presterar.

Låter väl bra, ja så länge den inte "bara går" härifrån

Medlem

I dagsläget är jag skitnöjd med min Series S, tycker den presterar över förväntan och jag känner inget behov av att uppgradera. Tror dock att jag kommer byta upp mig till en Series X när det börjar komma lite intressanta spel. Starfield tex. kan vara ett sånt spel som får mig att vilja uppgradera.

Medlem

Min series X används allt mindre. Går i tankarna på att sälja men har inte riktigt nått dit än.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

I dagsläget är jag skitnöjd med min Series S, tycker den presterar över förväntan och jag känner inget behov av att uppgradera. Tror dock att jag kommer byta upp mig till en Series X när det börjar komma lite intressanta spel. Starfield tex. kan vara ett sånt spel som får mig att vilja uppgradera.

Håller med dig, fick mer för pengarna än vad jag trodde jag skulle få. Men det gör ont i min gaming själ när det inte flyter som jag vill.

Skrivet av lonian:

Min series X används allt mindre. Går i tankarna på att sälja men har inte riktigt nått dit än.

Ok, vet hur det är.
Hade, för år 2020, en mycket kompetent PC. Men livet kommer emellan och min flickvän tyckte det lät som en dålig idé att hyra en större lägenhet än vi behöver, bara för att ha min rigg någonstans. Så vi kom fram till en lösning i form av en konsol. Något som även hon tycker är ganska kul.

Xbox SX är fantastisk. Du kommer inte ånga dig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av lokeshusse:

Ok, vet hur det är.
Hade, för år 2020, en mycket kompetent PC. Men livet kommer emellan och min flickvän tyckte det lät som en dålig idé att hyra en större lägenhet än vi behöver, bara för att ha min rigg någonstans. Så vi kom fram till en lösning i form av en konsol. Något som även hon tycker är ganska kul.

Hehe, vill också ha en större lägenhet, inte specifikt för min gaming setup men tjejen har för litet rum för sin samling av my little ponys 😆. Men det vore trevligt med ett större rum att spela vr spel i. Jag kan typ bara gejma vr sittandes just nu.

https://www.instagram.com/p/Bm2pQzwDZfR/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Blev en Series X och herre jösses.. Det va "lite" skillnad. Tack för pushen.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av lokeshusse:

Blev en Series X och herre jösses.. Det va "lite" skillnad. Tack för pushen.

Gött att höra!


signatur

Jump in.

1
Skriv svar