Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Medlem

Wargame: Red Dragon såklart, äger n00bs med bkan1c och oton!

Avstängd
Medlem
Skrivet av joedanger:

Ghost of Tsushima: Directors Cut som verkar va en skön mix av lugn, roliga utmanande strider och en bra story. Nu i början känns det som ett sånt steg upp från Assassin's Creed Origins som jag påbörjade för en vecka sen och tappade tråden i efter några uppdrag och nån timmes utforskande. Sen är ju GhostoT fantastiskt vackert på sina ställen.

Jag har också just börjat med Ghost of Tsushima, så det är min helgplan också. Med japanskt röstskådespel och svenska undertexter kommer man nästan i filmstämning (fast jag uppskattar färgerna för mycket för att slå på Kurosawa-filtret ).


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Fastnat med State of Decay 2, det är något med det spelet som gör att man bara vill fortsätta spela.

Medlem

Jag ska doppa tårna i Black Desert Online.

Medlem

Dyker? Ner i SOMAs mystiska undervattens tempel

Medlem

blir väl mest tarkov o war thunder som vanligt, växlar lite för att inte tröttna.

Medlem

Preppar lite för en återkomst i WoW i Dragonflight, så inne och levlar upp lite potentiella mains och alts, skaffar lite guld, gör content jag missat etc. Förvånansvärt kul!

Medlem
Skrivet av eino:

Oj, hur är det spelet idag? Väldigt längesen jag spelade.

Skrivet av justhitx:

Fastnat med State of Decay 2, det är något med det spelet som gör att man bara vill fortsätta spela.

Hade en period för något år sedan då jag spelade det och håller med dig fullt ut. Vet inte vad det är med spelet egentligen, svårt att sätta fingret på vad jag gillar med spelet, men det har helt klart något.

Medlem
Skrivet av joedanger:

Ghost of Tsushima: Directors Cut som verkar va en skön mix av lugn, roliga utmanande strider och en bra story. Nu i början känns det som ett sånt steg upp från Assassin's Creed Origins som jag påbörjade för en vecka sen och tappade tråden i efter några uppdrag och nån timmes utforskande. Sen är ju GhostoT fantastiskt vackert på sina ställen.

Skrivet av Pjotor:

Jag har också just börjat med Ghost of Tsushima, så det är min helgplan också. Med japanskt röstskådespel och svenska undertexter kommer man nästan i filmstämning (fast jag uppskattar färgerna för mycket för att slå på Kurosawa-filtret ).

Ni kommer att få en bra upplevelse tror jag! Har spelat igenom spelet flera gånger och längtar fortfarande tillbaka. Miljöerna är väldigt bra gjorda!

Medlem

Mario + Rabbids: Sparks of Hope

Avstängd
Skrivet av greb1989:

Oj, hur är det spelet idag? Väldigt längesen jag spelade.

Hade en period för något år sedan då jag spelade det och håller med dig fullt ut. Vet inte vad det är med spelet egentligen, svårt att sätta fingret på vad jag gillar med spelet, men det har helt klart något.

Duger, Melee är fortfarande avföring, men allt annat är riktigt skoj. : ))

Medlem

Installerade "Deliver Us The Moon" i tron om att det skulle vara ett stressfritt spel att varva ner efter Plague Tale. Jag hade fel
Väldigt bra hittills dock, gillar man Sci-Fi och rymden prickar detta helt rätt. Det är dock ett pusselspel så ingen action men
dom har verkligen fått till känslan av hur det är att vara ensam på en rymdstation. Ljudbilden är sjukt bra och läskig.

Medlem

Blivit lite gotham knights i mån av ork. Är sjuk och har lättare feber sen typ i torsdags så det har blivit väldigt lite spelande men desto mer sovande (när det väl gick att somna)

12
Skriv svar