Bloodlines 2 visas inte under höstens Paradox-show, men är "i goda händer"

Robot
Bloodlines 2 visas inte under höstens Paradox-show, men är "i goda händer"
Geeks Gaming

Tittar man tillbaka på liknande situationer så slutar det väldigt ofta i ett kaotiskt ”trainwreck”.

Jag hoppas på ett väldigt bättre öde för bloodlines 2 men kommer förbereda mig på det värsta

Medlem

undra vad som hände med min collectors edition >_<

Medlem
Skrivet av Busko:

undra vad som hände med min collectors edition >_<

Om den inte är betald så misstänker jag att den är borta med vinden. Om den är betald råder jag dig att begära en återbetalning och häva ditt köp.


signatur

I drank what?

Medlem

Detta spelet liknar mer och mer ett DNF2

Medlem

Bra. Att de avskedat de som hanterade spelet så dåligt ger mig förtroende för att det kan bli något bra utav det här. Håller tummarna.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fool me once, shame on you...


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem

Fan, jag vill verkligen att detta skall bli så bra som möjligt! Vet inte vad man vågar hoppas på numera...


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Om man kollar på bug-festen som V:bloodline 2004 var, så har jag svårt att se att detta kommer blir intressant på samma sätt. Projekten blir så "hypade" och ambitioner så höga att det blir pannkaka av alltihop. När man fick 2004-spelet att fungera så tyckte jag det var helt underbart, med alla skavanker och konstigheter (exploits och det faktum att maxad sneak mer eller mindre bröt sönder spelet), och de olika raserna gav mer-spelsglädje till 1000.
Spelen som är uppföljare kan vara ett bra spel men har inte en uppföljare jag spelat mer än originalet på min lista (skulle vara vermintide 2).

Om det sedan kommer med exklusivitet till en platform jag inte har, så är det lika med 0 på förhoppningar.

1
Skriv svar