Testa Watch Dogs: Legion gratis i helgen

Robot
Testa Watch Dogs: Legion gratis i helgen

London calling to the gaming world.

#ubisoft, #watch-dogs-legion


Frilansare

Tredje eller fjärde gratisrundan för Legion i år? Verkar inte gå super.

Medlem

Det här spelet kom och gick utan att man märkte utav det.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ett underhållande och välgjort spel om man inte förväntar sig så mycket, rekommenderas att spela!

FM-guru
F.d. Sisyr

Helt ok om än lättsmält spel, inte minst för den prislappen.

Medlem

Skittråkigt spel och det hjälper inte med den förbannade vänstertrafiken heller

Men spelmässigt så känns det bara så B alltihop

Medlem

Gillade faktiskt tvåan men det här intresserade mig aldrig. Har Ubi+ men inte orkat ladda hem det ens.

Geeks Gaming
Skrivet av Joakim Bennet:

Tredje eller fjärde gratisrundan för Legion i år? Verkar inte gå super.

Äger spelet. Inte rört de sen de kom ut. Så himla optimerat och alla uppdrag va exakt samma.

Medlem

Watch Dogs - serien som bara Ubisoft tycks älska!

Detta skulle kunna passera som ett okey mobilspel. Värdelös optimering, stinker dålig budget om allting och alla quests är i princip likadana.

Medlem

Har bara kört DLC:et Bloodline via Ubisoft+
Det var bra!

Medlem

Inte bara jag som hade problem med prestanda ser jag. Kunde inte ens få det att flyta i 30 fps med mitt 1060... Men kanske har dom optimerat det bättre med patchar nu?

Medlem

har dom fixat prestandan?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Lirar det till PlayStation 5 för tillfället och gillar det. Kul gameplay, stor detaljerad stad i form av London. Gillar däremot inte att köra på vänster sida även om man inte behöver följa trafikreglerna för fem öre. Sedan är det som vanligt i UBIsoft spel, dålig körkänsla. Ingen tyngd i bilarna alls. Motorcyklarna är gräsliga att köra. Jag gillar all typ av hacking man kan utföra och alla gadgets man kan använda. Har värvat totalt 11 stycken till min lilla motståndsrörelse. Tyvärr faller alla karaktärer platt med noll identitet. De borde hållit sig till några få eller endast en spelbar karaktär och byggt upp en stabil o intressant grund i den personen.

Det märks att UBIsoft har bytt chefer nu på senare år och har blivit PK. I Watch Dogs: Legion har de pressat in 50% män och 50% kvinnor i allt. Stör mig på att kriminella gänget i spelet är uppdelat så bl.a. Det går omkring kvinnliga fotomodeller som "Enforcers" för gänget. De känns sååååå malplacerade..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar