Det här är Call of Duty: Vanguard

Robot
Det här är Call of Duty: Vanguard

Sledgehammer utforskar specialförbandens födelse under andra världskriget – vi har de första intrycken.

#call-of-duty-vanguard, #cod, #vanguard


Avstängd

2:a världskriget igen..

Medlem

Tack, men nej tack!

Geeks Gaming

Har inga problem med andra världskriget... Men mer mindre det flesta andra världskrigsspelen som släppts senaste 5 åren har varit besviken.
Och med tanke på hur cod förra ww2 spel va så har jag inga direkta förhoppningar.
Så länge dom inte gör cod uo/2/ waw exakt som dom va med bättre grafik så är intresset extremt svagt för cod nu för tiden.

Medlem

Ser ut att vara lika svintråkigt som CoD brukar vara.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Känns som att den här serien har spelat ut sin roll. Men jag antar att det kommer att storsälja i vilket fall som helst. Så vad vet jag?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPE!

Medlem

Vet inte varför man har alltid varit ett fan av ww2. Så när det kommer på tapeten så blir jag alltid intresserad.
Men min hype la sig under täcket igen.
Specialförband känns inte alls intressant. Jag vill känna mig som en kugge i det stora maskineriet. Inte som en actionhjälte.

Det skulle vara om det är som det gamla klassiska hidden and dangerous. Men det kan jag ju bara drömma om.

När cod ww2 kom var det helt okej som sp lir.

Men det sved i ögonen av alla former av holosight.

Som inte alls känns hemma för epoken.

Har väl blivit för gammal för actionfylld call of duty.

Får ta på mig nostalgi glasögonen och tänka tillbaks på tiden cod 2003-2007.

Medlem

Blir riktigt intresserad av att köra Singleplayer faktiskt! Men så sa jag om COD: WW2 också, och det har jag inte spelat än idag

Medlem

Tycker att redan vid första Black Ops så började CoD kännas ungefär som spelvärldens svar på Fast n Furious, sprutar ut nya spel i absurd takt och ungefär samma innehåll om och om igen. Men det här senaste lär ju säljas ändå och uppskattas av många

YES! Eller nej . . .

Hmm, vad ska man tycka? Sledgehammer brukar leverera bra spel, om man bara kan få till rätt atmosfär, vilket jag tror, kan det nog bli ett par roliga timmar. Men jäklar vad det måste vara rörigt på MP-fronten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är inte karaktär nummer 4 en tysk? Isf blev jag hype.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Bara jag som fick lite old school Call of duty vibbar av kampanjtrailern, att se Nordafrika igen ger mig definitivt cod 2 vibbar.

Medlem

"Problemet" som jag personligen har med de här spelen är att det bara blir en jävla gröt när man spelar. Det borde gå på något sätt att göra det mindre grötigt så att det faktiskt går att göra någon slags taktik. Nu springer alla bara runt och skjuter hej vilt.

Nej, gör om gör rätt.

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

"Problemet" som jag personligen har med de här spelen är att det bara blir en jävla gröt när man spelar. Det borde gå på något sätt att göra det mindre grötigt så att det faktiskt går att göra någon slags taktik. Nu springer alla bara runt och skjuter hej vilt.

Nej, gör om gör rätt.

Tydligen fungerar det, så att de ska göra om och göra rätt får stå för dig. Men hur som haver så håller jag med dig, och just därför jag är mer en Battlefield-spelare även de senaste två har blivit mer likt CoD.

Jag gillar att ibland hoppa in i CoD och bränna av ett par matcher just för att det går snabbt. Du dör, respawn inom ett par sekunder och du är i stridens hetta igen.

Medlem

CoD är vad det alltid varit...en fps serie och varför ska det vara groundbreaking varenda gång?
Ska alla göra som BF med 2042? som ju ändå var tvungna att hitta på nåt för att behålla intresset.
Själv avskyr jag Black Ops serien med allt lull och färgglatt skit som stör och bruuutalt tråkiga banor men ser fram emot en ny bana i Warzone dock , men det här med att smälta ihop alla spelen från 3-4 tidsepoker blir nog riktigt skit och otroligt nerdummat och nerfat fram och tillbaka .
Anticheat till pc var ju inte en dag för sent, update som kan läsa av om folk sitter med cronusmax nästa tack , just det gärna lite FOV till konsol hade varit trevligt , usch nä jag tror de har sabbat allt bra de gjorde med MW2019 tyvärr

Avstängd

Nej det här kommer jag inte ta i med tång

Tycker själv Cod 3 är det bästa Cod i alla fall kampanjen. Uppdraget vid kyrkogården var grym för sin tid då.

Gillar WW2 så ser framemot detta


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem
Skrivet av Levi:

2:a världskriget igen..

Yes!!! <3

eller du kanske ville ha i modern settings? Typ...Modern Warfare? (för det har vi ju inte direkt fått många av...eller något )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser mer fram emot detta än 2042 men samtidigt vet man ju att alla de spektakulära händelsarna och den snygga grafiken snabbt kommer avlösas av rambo-gameplay där du själv skjuter ner 70 kamikaze-plan.

För mp är mitt största problem med både bf och cod att de har all fokus på gimmicks, gadgets, streaks och insta-gratification på 10 medaljer för att bara starta en match. Man kan liksom inte se det grundläggande gameplayet pga all jävla skit som ligger som en dimma över dagens spel. I många fall är de så bloatade att de vore 100ggr roligare och mer skicklighetsbaserat utan all jävla skit de trycker in för att det ska vara coolt.

2042 ser extremt stelt ut med otroligt kass LoD och interpolation. Lägg där till massa bottar och annat trams bara för att skylta med 128 spelare. Nej seriöst känns lika begränsat som när man körde BF:V 2004 och drömde hur spelet vore med lite mer vegetation och högre lägstanivå för att emulera Vietnam.

Medlem

Jag är inte direkt en CoD spelare, mer battlefield men kampanjen i CoD 2019 gillade jag skarpt. Animationer o ljud, story fan man satt ju klistrad!
Om detta är minst lika bra blir det självklart ett köp.

Gnällkuk
Skrivet av PsykoFnask1985:

Jag är inte direkt en CoD spelare, mer battlefield men kampanjen i CoD 2019 gillade jag skarpt. Animationer o ljud, story fan man satt ju klistrad!
Om detta är minst lika bra blir det självklart ett köp.

Håller med! Kampanjen var riktigt bra, blev aldrig att jag kom igång med MP tyvärr men njöt av SP och är ett av de bättre kampanjerna för ett fps jag lirat! Tycker det är trist att man mer eller mindre helt skippat SP men förstår ju så klart varför.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tycker Modern Warfare var ett bra spel. Det kändes lite mer realistiskt än många andra av deras spel. Det var det första spelet jag köpte i serien sen Black Ops på 360. Förra årets släpp spelade jag inte och kommer inte ens ihåg vad det heter. Cold War?
Får se om jag skaffar Vanguard. Måste kolla lite gameplay innan jag bestämmer mig.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

"Problemet" som jag personligen har med de här spelen är att det bara blir en jävla gröt när man spelar. Det borde gå på något sätt att göra det mindre grötigt så att det faktiskt går att göra någon slags taktik. Nu springer alla bara runt och skjuter hej vilt.

Nej, gör om gör rätt.

Hej. Kom in och lira Pubg med oss istället.

Skägg.
10 Chambers

Ser ball ut. Jerry Bruckheimer of gaming.


signatur
Inaktiv

Ugh.. när kommer Arma 4?

Medlem
Skrivet av xplojt:

Vet inte varför man har alltid varit ett fan av ww2. Så när det kommer på tapeten så blir jag alltid intresserad.
Men min hype la sig under täcket igen.
Specialförband känns inte alls intressant. Jag vill känna mig som en kugge i det stora maskineriet. Inte som en actionhjälte.

Det skulle vara om det är som det gamla klassiska hidden and dangerous. Men det kan jag ju bara drömma om.

När cod ww2 kom var det helt okej som sp lir.

Men det sved i ögonen av alla former av holosight.

Som inte alls känns hemma för epoken.

Har väl blivit för gammal för actionfylld call of duty.

Får ta på mig nostalgi glasögonen och tänka tillbaks på tiden cod 2003-2007.

Jag håller med. Spelar mycket hellre som vanlig infanterist än som elitsoldat bakom fiendens linjer. De skulle dessutom kunna välja nya slag än de gamla beprövade (uttjatade) Stalingrad, D-day, Guadalcanal, Market Garden, Berlin och Ardenneroffensiven. Finns ju hur många variernade miljöer och länder som helst.

CoD WW2 hade väl f.ö. inga holo-sikten i single player?

Medlem

gott om kvinnor och svarta, givet köp

Medlem

Varför ska alla ha döskalle-masker?

12
Skriv svar