Toppen eller botten (av frallan)?

Medlem
Toppen eller botten (av frallan)?

Frallor!

Antingen älskar man dem eller så... älskar man dem!
Men vi har nog alla våran favorit på frallan!
Toppen som är rund och fin eller botten som är... platt!

Jag har en teori som vi nu ska göra en ytterst vetenskaplig studie på!

De som föredrar toppen av frallan är sådana som hellre lirar multiplayerspel!
Och de som föredrar botten av frallan är sådana som hellre lirar singleplayerspel

Så gör din röst hörd!
Dags för sanningen att komma fram!


signatur

Halo kompis!

Skribent

Jag får nog säga botten och singleplayer, även om jag föredrar att bara skära ett snitt i frallan och sedan fylla den med pålägg/röra.

Medlem

Egentligen är jag en person som föredrar toppen, och multiplayer

Men det är egentligen en djupare fråga än så, och vilken mängd pålägg man har på frallan är helt avgörande.
Lyxar man på med tomater, flera skinkskivor, brie, etc, så gör toppen en imitation av regalskeppet vasa och kapsejsar då tyngdpunkten är så högt upp.

en lyxmacka kräver helt enkelt den jordnära formen av en bottenfralla.

Medlem

Tveklöst toppen, särkilt om det finns frö på den. Blandas bäst med singleplayer faktiskt! Även om jag emallanåt klipper en och annan multiplayer-titel tillsammans med en botten.

Medlem

Ehh? Man klämmer ju ihop dem med smör/ost emellan.


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem

Jag håller då min fralla via sidorna, och äter mig från toppen till botten.
Så sidorna är definitivt den viktigaste och mest praktiska delen (delarna) av en frallasmörgår för att lixom få ihop helheten.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Bör inte det rimligen bero på fralltyp? En ostfralla med smält ost på blir ju bara en vanlig fralla om man bara äter botten. Samma med dem som har frön och sånt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Smör och singleplayer. Brödet behövs inte. Men röstade på toppen (+ så), för de go'a fröerna.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Käkar sällan frallor, blir bara hård i magen/förstoppad, i synnerhet när det är vitt.

Jag köper enbart frallor i yttersta nödfall, som i brist på annat ätbart när man är strandad vid Landvetters pressbyrå. Jag kan eventuellt käka nybakta frallor till restaurangfrukost.

Röstar singleplayer botten.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Backloggens befriare

Honan(toppen), så klart. Och SP.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av superlim:

Egentligen är jag en person som föredrar toppen, och multiplayer

Men det är egentligen en djupare fråga än så, och vilken mängd pålägg man har på frallan är helt avgörande.
Lyxar man på med tomater, flera skinkskivor, brie, etc, så gör toppen en imitation av regalskeppet vasa och kapsejsar då tyngdpunkten är så högt upp.

en lyxmacka kräver helt enkelt den jordnära formen av en bottenfralla.

Antingen räcker det med bara kycklingpastej eller så får man ta lite smör och valfri skinka/salami som man tycker är god! Simpel as that!


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Bussovic:

Antingen räcker det med bara kycklingpastej eller så får man ta lite smör och valfri skinka/salami som man tycker är god! Simpel as that!

Rostad med smör och apelsinmarmelad!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Är det ost på toppen?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Welp, denna visade mer att FZ-användare föredrar sp-spel.
Min frågeställning blir lite... har det med åldern att göra?


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av dTexN:

Welp, denna visade mer att FZ-användare föredrar sp-spel.
Min frågeställning blir lite... har det med åldern att göra?

Hmm. Jag har fått känslan att de flesta på FZ är runt 15-25 men det kanske är mer som SweC att de flesta är runt 30+?
Då skulle valet av SP vara rätt logiskt svar då jag tänker att de flesta av oss i den åldern inte riktigt hinner med MP på samma sätt som förr. Detta iom mer ansvar med jobb, ev familj osv.

Har ni koll på hur åldersfördelningen ser ut?

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Joakim Bennet:

signatur

Halo kompis!

Ambassadör
Xbox

Frallor ätes hela.

Skuren inte helt igenom, bregott, sallatsblad, lagrad ost, gurka eller paprika.


signatur

Jump in.

Medlem

För att komplicera till det avgör brödsorten och påläggen hur jag vill avnjuta ett rundstycke. Enkelt vitt med eller utan frön och dylikt som oftast hopmonterat. Surdeg och annat segtuggat brukar det delas på. Av bekvämlighet då... tandstatus ua.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Frilansare
Skrivet av Bussovic:

Hmm. Jag har fått känslan att de flesta på FZ är runt 15-25 men det kanske är mer som SweC att de flesta är runt 30+?
Då skulle valet av SP vara rätt logiskt svar då jag tänker att de flesta av oss i den åldern inte riktigt hinner med MP på samma sätt som förr. Detta iom mer ansvar med jobb, ev familj osv.

Har ni koll på hur åldersfördelningen ser ut?

Den här tråden kan nog ge en fingervisning över åtminstone aktiva besökare!

1
Skriv svar