PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Någon i Stockholm som kan förbarma sig över en själ som tagit ledigt i dag och i morgon men står utan konsol? Kan komma var som helst och plocka upp!

Medlem

Någon som hört om Mediamarkt gör nåt mer utskick innqn jul. En del fick ju dec. besked Eller fick alla de nu? Vill ju få en känsla av om man kan glida med på nästa utskick alt. hur sent Q1 man får.

Medlem

Ligger många ute på blocket/tradera nu

Medlem

Power skriver nu att de ska få konsolerna 15 december och att det är obekräftat datum...

Medlem

15 december står det på power nu.

Medlem

Kommer Powers hemsida krascha eller inte. Det är frågan.

Medlem

Jaha, Power fungerade inte heller såklart

Medlem

Där var powers slut

Medlem

Power försvann på 30 sek

Medlem
Skrivet av Veonz:

Där var powers slut

Helt galet

Medlem

Power var ju ett skämt, klickade på millisekunden när knappen blev aktiv men fick ändå ingen

Medlem

Hahaha.

Power. Tryckte köp på millisekunden.

SLUT!

Snark

Medlem

Buggade ut för mig, la in i korgen sen när jag skulle slutföra så var korgen tom.

Medlem

spammade F5 på power sekunden kl slog 10 men det räckte ändå inte...

Medlem
Skrivet av Marandea:

Power försvann på 30 sek

Snarare 0.1 sekund

Medlem

Alltså, denna konsolrelease är ett stort skämt. Spammade F5 på Power, sekunden knappen Lägg i kundkorg blev tillgänglig så klickade jag på den. Får en laddningsikon som bara står och snurrar och sen meddelandet att många har reserverat och det går inte att lägga i kundkorgen. Allt detta på mindre än 30 sekunder.

FUCK THIS SHIT.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Var det 5 st som Power släppte eller? Klickade på lägg i kundvagnen och sen blev det inget och sen var det kört.

Medlem

Jag fick knappen lägg till i kundvagn men när jag tryckte laddade den bara och sedan stod det att dom var slut.

Medlem

Jahopp, det blir ingen gaming för mig den närmsta tiden helt enkelt :'( Om någon mot förmodan har förbarmande och fått en konsol extra i Stockholm, eller vad tusan resten av Sverige också för den delen, så tjoa gärna till i PM, annars checkar jag ut nu :/

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Hahaha.

Power. Tryckte köp på millisekunden.

SLUT!

Snark

Samma här

Eftersom det är omöjligt att få tag i RTX 3000, RX 6000, XBX och PS5 så kommer man väl tvingas köra Cyberpunk på PS4
Ångrar djupt att jag förbeställde på komplett i juni. Trodde faktiskt de skulle få in hyfsat med enheter. Men man skulle helt klart bokat på Elgiganten tidigt istället.

Skrivet av Learion:

Ligger många ute på blocket/tradera nu

Vidriga jävla as. Aldrig i livet.

Medlem

Power ehh funkade ju inte... Suck!

Medlem

Jag fick upp knappen samma sekund den gick live då jag inte sparade någon cache från sidan och det gick inte. Så jag tror det med Power var bara fake, det fungerade aldrig.

Gällande Elgiganten så samma sak där, tror dom har VÄLDIGT FÅ konsoler därav det tog slut såpass snabbt.

Tror allt detta bara är ett PR-trick som jag undrar vad dom egentligen tjänar på.


signatur
Medlem

Så, kunde jag iaf sluta följa ElgigantenGaming på IG...

Medlem

Det här är ju löjligt... På EG gick jag mot köp men slängdes ur kön. Hos Power försvann alla konsoler när klockan slog 10. Suck


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem

Från Dustin.

Hej!

Här kommer en uppdatering kring Playstation 5 och din order xxxxxxxxx!
Efterfrågan på Playstation 5 är väldigt hög och leverantören har svårt att få fram tillräckligt med enheter i nuläget.

Igår(18/11) började vi skicka ut enheter till de kunder som bokade tidigast och de kunder som har fått en tilldelad produkt kommer få mail om att leveransen är på väg under dagen alternativt under morgondagen.

Vi kommer att skicka ut enheter allt eftersom vi får in dem i lager. Som läget ser ut just nu så kommer majoriteten av våra förhandsbokningar att skickas ut under 2021.
Vi kommer att uppdatera statusen på era beställningar via mail och via "Mitt konto" på www.dustinhome.se så snart vi får information från vår leverantör och när produkten är på väg till er. I nuläget undanber vi er att ringa in till oss ang. leveransstatus på PS5 då vi inte har mer information att ge än vad som finns under "mitt konto".
Vi gör allt vi kan för att snabba på processen.

————
Det blir 2021.

Medlem

Haha alltså kika in på skoj skull på Blocket idag och denna morgon har det fullkomligt exploderat med PS5or till löjligt överpris.

https://www.blocket.se/annonser/hela_sverige/elektronik/dator...

Igår låg det en annons där med någon snubbe som hade en importerad från USA. Jag hoppas verkligen inte idioter som tar 12 papp får den såld.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Från Dustin.

Vi kommer att skicka ut enheter allt eftersom vi får in dem i lager. Som läget ser ut just nu så kommer majoriteten av våra förhandsbokningar att skickas ut under 2021.

————
Det blir 2021.

Så några få vänta till 2022 haha

Medlem

Det här var INTE kul. Hur kan allt ta slut inom loppet av en sekund? Ska sluta game:a fan.

Medlem

Lyckades köpa en PS5 på elgigantens extrasläpp och ringde dom och fick info om att dom tror att jag får den redan i slutet av veckan! <3
Hade förbokat i januari på Webhallen och skulle få den först 2021 annars.

Skriv svar