Du som trodde du sett allt – The Sims 4 får storydriven Star Wars-expansion

Robot
Du som trodde du sett allt – The Sims 4 får storydriven Star Wars-expansion

Star Wars: Resan till Batuu släpps i september.

#the-sims-4


Medlem

8 sekunder in i trailern, hittar hon sin morsas vibrator eller vad ska den scenen föreställa?

Medlem

Kul med Star Wars tema.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Jag kommer förmodligen att köpa detta och lägga alldeles för mycket tid på det. Nästan så att jag skäms. Nästan.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Medlem

augusti augusti din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill.... eller eh.... what?! boooring! Sims är urtjatat och Star Wars är urtjatat... ge mig ett nytt Sim Ants


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Det där blev konstigt. Är det på riktigt?


signatur

autograph

Medlem

Mest av allt jag egentligen önskar är en redig konkurrent till Sims serien...

Dom kan hitta på vilket trams som helst ju för fan, jag tyckte verkligen om sims förr men nu är det bara dravel

Backloggens befriare

Det är officiellt. EA har ingen riktig aning om vad de ska göra med Star Wars licensen.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

.........Jaha, men KOTOR 3 ville de alltså inte göra?

Avstängd

👏 väl använd star Wars licens 👏👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av smuts:

Jag kommer förmodligen att köpa detta och lägga alldeles för mycket tid på det. Nästan så att jag skäms. Nästan.

har spelat spel I närmare 35 år nu.
Och det finns inget spel som äter tid som The Sims.
I alla fall de första två.
Detta är första tillägget som fått mig intresserad av fyran... men det kommer nog kosta 450:- eller nått annat hutlöst.

Medlem

Tror jag spydde litt i munn precis.

Medlem

@Phyrino: Ja, det kommer säkert kosta runt 400kr och jag kommer helt enkelt "rösta med plånboken" och inte köpa det för det priset. Så fort de kör sin vanliga 50% drop så hoppar jag på det.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jumping the shark! 😆

Inte kanske vad de flesta ville att EA skulle göra med Star Wars IP:et men det kommer nog sälja bra och de som tycker om både Sims kommer nog tycka det är kul.

Medlem
Skrivet av smuts:

@Phyrino: Ja, det kommer säkert kosta runt 400kr och jag kommer helt enkelt "rösta med plånboken" och inte köpa det för det priset. Så fort de kör sin vanliga 50% drop så hoppar jag på det.

Deras dlc är alldeles för dyra. och de tapppar inte mycket i pris tyvärr.
Men när det kommer ner till 200:- nivån, då hoppar jag nog ockåså på tåget. Man behöver inte ha bråttom.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Mest av allt jag egentligen önskar är en redig konkurrent till Sims serien...

Dom kan hitta på vilket trams som helst ju för fan, jag tyckte verkligen om sims förr men nu är det bara dravel

Vi hoppas på det.. kolla in Paralives om du inte redan sett det. Många fans verkar ha höga förhoppningar på det

1
Skriv svar