Hänger ni på andra forum förutom Fz.se? Isåfall, vilka?

Inaktiv

warhammeralliance.com. Eftersom jag har blivit riktigt WAR-förälskad så kollar jag här ibland.
Skrivbordsgeneralen är också bra

Medlem

Warhammer Alliance namnet säger allt

Sherdog nyheter och stor forum för mma fans

Medlem
Skrivet av Reaction:

Drummersunited!

same same

annars blir det Flashback eftersom forumet har i princip allting.

Medlem

Det är mest här men även en del på Player One Podcasts egna lilla vrå!

Var aktiv på helgon i yngre dagar men orkade inte med folket där.


signatur
Medlem

Besöker dagligen flera siter med egna forum men är inte aktiv eller registrerad. FZ har varit den enda siten för mig men jag kommer troligtvis dra ner på (forum)besöken nu. Känner bl.a. att jag bara sprider trista vibbar runt mig och det än inget kul varken för mig eller andra.
Man kommer kanske tillbaks någon dag men för tillfället behövs en paus verkar det som.
Det var ju trevligt så länge humöret varade i.a.f

Medlem

Man är här och kladdar lite på youtube.

Medlem

Jag läser mycket i andra forum men diskuterar endast här - På Flashback hade jag dött av hjärtattack på grund av ilska då jag har läst inlägg där som får tiden att stanna. Roligt att läsa så länge man står utanför.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Crawller:

Fz och Superplay är mina älskade forum

Vi på SP älskar dig Crawller.

För mig är det mest SP, men ibland tittar jag in på FZ.

Medlem
Skrivet av ThomasT:
Skrivet av Crawller:

Fz och Superplay är mina älskade forum

Vi på SP älskar dig Crawller.

För mig är det mest SP, men ibland tittar jag in på FZ.

yay


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Besöker dagligen flera siter med egna forum men är inte aktiv eller registrerad. FZ har varit den enda siten för mig men jag kommer troligtvis dra ner på (forum)besöken nu. Känner bl.a. att jag bara sprider trista vibbar runt mig och det än inget kul varken för mig eller andra.
Man kommer kanske tillbaks någon dag men för tillfället behövs en paus verkar det som.
Det var ju trevligt så länge humöret varade i.a.f

Jag tycker inte att du sprider trista vibbar runt dig, snarare tvärtom. Du känns som en del av fz, vore trist om du slutade vara aktiv. Mina två cents.

Medlem

Jag älskar inte Crawller.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av asdfg:

Jag tycker inte att du sprider trista vibbar runt dig, snarare tvärtom. Du känns som en del av fz, vore trist om du slutade vara aktiv. Mina två cents.

Tack.Det var snällt sagt. Egentligen är det inget jag vill göra men numera känns det som att jag måste anstränga mig oerhört mycket för att behålla en positiv inställning och ett trevligt sätt utåt mot människor. Allt negativt man stött på/läst under dagarna/åren har smittat av sig och gjort att mitt tålamod nått sin bristningsgräns.

Jag behöver samla mig så jag inte gör något riktigt dumt.

mvh

hamstern

Inaktiv

Är inte speciellt aktiv på forum längre (men innan var jag en riktig forummänniska). Ju mer mainstream det har blivit, desto värre former har attityden antagit. I nu rådande forumkultur är det tyvärr allt för ofta de personer som jag gillar minst här i livet, som får härska och söndra - precis som i ett vanligt klassrum alltså. Det fanns en period då jag faktiskt hittade kompisar på internet, nu tycker jag att en absolut majoritet är folk som ska förolämpa andra, vissa disrepsket eller testa gränser (och känna sig untochable och låtsas som att det inte sitter en människa i andra ändan).

Loading.se är ett forum som jag fortfarande gillar, men skriver allt mer sällan där. FlashBack går an ibland, men det gäller att hitta till rätt avdelningar och trådar. Annars är det tunt, skulle gärna vilja starta ett nytt forum, bara med likasinnade... Alla ni som var med i början av 2000-talet vet vad jag pratar om

Gamla forum som var helt underbara:

* GameManiacs.se
* Traditions Klotterplank
* Fantasyklubben.com


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

det är i stort sett 2 forum jag skriver på, var dock lite aktiv på jesper.nu forumet men drog ner efter 1337 inlägget

Nu håller jag på och pifflar på paradox's trevliga sida.
http://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php
Detta eftersom jag avgudar dessa spel


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

www.soldf.com/forum

Jävligt bra forum om det svenska försvaret och allt det berör.


signatur

What seems to be the officer problem?

Avstängd

FZ är nog det enda forum där jag hänger, men många av de sidor jag frekvent besöker har ett tillhörande forum som jag kikar på någon gång ibland.

Skrivet av bjosarn:

Jag älskar inte Crawller.

Nödvändigt.

Inaktiv

gamespot och nopocalypse.com


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Gamespot, ibland när de inte censurerar vad folk egentligen tycker och tänker...

Medlem

/b/


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem
Medlem

Inget annat för nuvarande, brukade hänga på darkfalls off topic forum, innan spelet släpptes.

Må hända att jag letar upp nått trevligt forum med tecknar tema (som i att rita/cg osv).

Skrivet av LeoparD:

/b/

Av vad jag har sätt, även om folk inte erkänner det så är du knappast ensam om det.

Inaktiv

ja har prövat att gå in i flashback o registera mig men dt gick inte, varför?

Medlem
Skrivet av YoeN:

ja har prövat att gå in i flashback o registera mig men dt gick inte, varför?

Du måste vara över 18 år.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Av vad jag har sätt, även om folk inte erkänner det så är du knappast ensam om det.

Tror inte heller att jag är ensam om det.


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem

http://www.warhammeralliance.com/ hänger jag på rätt mycket och klagar:)

123
Skriv svar