World of Tanks på två olika konsoler.

Medlem
World of Tanks på två olika konsoler.

Hej, jag undrar ifall någon vet om man kan linka dom två, på så sätt att ens pansarvagnar och premium funkar på vardera konsol? Jag vill köra ps4 vr WoT (så mycket större skärm). Vet någon om man kan koppla den informationen? Ber om ursäkt ifall detta är en total nybörjar fråga.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Releasehästryttare

@YmerXE: https://eu.wargaming.net/support/en/products/wot/article/1512...

Merging several accounts into a single account, even if they are in the same region (EU, NA, etc.), is technically impossible.

Each account is linked to a specific email address and has its own unique identifier. That's why you can not merge different game accounts.

Medlem

Dom frågade aldrig kring min mail när jag installerade det på ps4 pro. Jag tror inte att jag inkluderas i ovan nämnda text. Jag har trots allt samma konto och samma mail.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Releasehästryttare

@YmerXE: Det använder förmodligen samma mail som du har på din ps4 automatiskt.

Medlem

Ok, ska kolla in mer på det hela. Är en nybörjare när det kommer till ps4. Tack för hjälpen Devan och ha ett Gott Nytt År


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Prova att ändra e-posten på ditt psn-konto till samma som du har på world of tanks?

Medlem

Nej


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

1
Skriv svar