Bad Company 2-patch nästa vecka

Robot
Medlem
Bad Company 2-patch nästa vecka

About time!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

ME LIKE!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kul för er Pc-nissar, själv ser jag fram mer mot konsolpatchen som kommer den 11:e

Då kommer man kanske till och med kunna spela Atacama Desert utan att några Helihorande idioter förstör för båda lagen.
(Även om man e i samma lag som dom så sabbar dom ju, man får inge kills eller poäng för antingen dödar dom allt, eller så tömmer dom servern med sin jävla lama "taktik").


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det låter ju bra! Hoppas det blir det också


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Fortfarande ingen fix för Garandens buggiga score-grejs

Medlem

#3 Just därför man ska köra pc så man kan aima vettigt och skjuta ner fanskapen.

Konsoler är inte till för fps-spel.. -.-

Medlem
Skrivet av Zymac:

Kul för er Pc-nissar, själv ser jag fram mer mot konsolpatchen som kommer den 11:e

Då kommer man kanske till och med kunna spela Atacama Desert utan att några Helihorande idioter förstör för båda lagen.
(Även om man e i samma lag som dom så sabbar dom ju, man får inge kills eller poäng för antingen dödar dom allt, eller så tömmer dom servern med sin jävla lama "taktik").

Ni på konsol har väl inte fått patchen än som innehåller snabbare tracer darts? I vilket fall så är inte helikoptrar något problem på PC längre


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

gnu
Medlem

hoppas dom lägger in stöd för åöä också. det är ju ändå ett svenskt spel..

Medlem

Btw, nån som fått bronze star med smokelauncher... ? Uppe i säkert 40 kills nu utan stjärna.. hur får man den där jäkla All weapon bronze star award? Har ju för alla vapen utan M1 bugGarand.. :/

Jag gillar que system till servrar. Att man kan ta bort profanity filter och chat när man e död! Riktigt fint.

Medlem

"Client - Reduced negative mouse acceleration"

Fyfan va nice! men helst ska den ju bort helt.

Medlem

Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Detta är sjukt bra.

Medlem

Bra, men min dator stängs av hela tiden när man spelar något eller när man kollar på youtube t.ex. Jag har lämnat in den 3 gånger!!

Medlem

"Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter"

Hm? Allt flyg är ett o-tyg. *försök till att rimma där*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag har knivat till platinum med nuvarande patch och det hände rätt ofta att det tog minst 4 försök att kniva någon i ryggen som stod stilla
Kul att det blir fixat.

Blev kallad fuskare rätt många gånger när jag körde med lw pack och body armor. Det var skit kul att inte använda något skjutvapen alls. Tog en stackare 21 ggr.

Medlem

"Just därför man ska köra pc så man kan aima vettigt och skjuta ner fanskapen."

spelar ingen roll om jag lirar på pc eller konsoll..
kan inte sjuta ner en helikopter om den så står still på backen. är helt värdelös med rpg´s xD

Medlem

Jag brukar skjuta ner dom med AT4 krävs lite mera siktande och förutseende. Men sjukt kul när man ploppar dem


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Wow, flares till heikopter och kösystem?


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Bästa spelet sen Quake 3 Arena! Visste inte att det fanns till konsol. Låter helt stört.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Fan vad najs!


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

dNl
Medlem

Ser fram emot detta!

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Bra, men min dator stängs av hela tiden när man spelar något eller när man kollar på youtube t.ex. Jag har lämnat in den 3 gånger!!

Räkna inte med att patchen fixar dina hårdvaruproblem... Har du testat att sätta i kontakten ordentligt?

Kul med uppdateringarna i patchen, men det vore ju najs om de ville göra så att även Map/Mode/Location settings i serverbrowsern blir permanenta och inte nollställs mellan användningarna. Map och Mode kan jag visserligen tänka mig att vissa ändrar ofta, men Location - hur ofta vill man spela utanför sin världsdel såvida man inte gillar hög ping?

Hade också blivit glad om jag slapp spawna bak och fram varenda gång som man spawnar i luften med fallskärm. Blev så efter den senaste patchen.

Medlem

Vad ska helikoptrar med flares till förresten? Finns väl inte en enda värmesökande missil i hela spelet?

Medlem

då kan man börja spela igen då alltså
bra att man kan chatta även när man är död

Medlem

Fan på tiden!

Medlem

Toggle/hold zoom is user controllable äntligen


signatur

Jäh!

Medlem

"Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)"

Äntligen var otroligt deprimerande när man smög upp bakom en sniper och högg honom i ryggen och han bara vänder sig om av ljudet och 'non-scopar' en i de nedre regionerna.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Vad ska helikoptrar med flares till förresten? Finns väl inte en enda värmesökande missil i hela spelet?

Lyckas du tagga helin med en dart så blir både RPG och C G målsökande så även om det inte är värmesökande är det väl tänkt att fungera som motmedel mot det.

Medlem

BRA! Skit spelet laggade ju apa sedan förra patchen!

12
Skriv svar