Old Republic Recensionen & Jullovet slut

Testpilot
Old Republic Recensionen & Jullovet slut

Jaha nu har lovet tagit slut och allvaret börjat igen , men jösses man har lirat!

Stressade på slutet innan 20 dec att klara av huvudquestet i Skyrim men jag hann tyvärr inte klara av det hela innan min inbjudan till Old Republic hade kommit i mailen.

Perfekt , jullov och min 27" monsterskärm kunde hämtas ut nyreparerad , allt redo för slakt.

Kontentan av julens spelande är:
1: #LA Noire = Avinstallation då det bara tog plats - (instoppat i frysboxen)
2: #The Elder Scrolls : Skyrim= 0 Timmar spelade
3: Batman Arkham City = 10 minuter av patchning för DX11 fixen sedan 0 timmar spelande
4: Old Republic = All ledig vaken tid som inte tillbringades med familj och god mat/whiskey

Old Republic:
Jep , det finns de som spelar onlinespel endast för PVP , sen finns de som spelar bara för gemenskapen med kompisar eller för att endgame raids är det bästa sen skivat bröd.
Old republic är inte för er ... än!

Singleplayer himlen med extra mycket grädde på och med MMO körsbär på toppen är vad man kan säga om spelet.
Storyn är helt sjukt bra , skitkul att levla upp sin gubbe även om det finns vissa aspekter som är lite tråkiga och som wow gör bättre , jag tvivlar dock inte på att de kommer slipa på spelet de närmaste åren och göra det sjukt mycket bättre.

Som det är nu har de satsat rätt , singleplayer levelup historian är grymt kul och just att man gör så många val och de har inverkan på spelet är sjukt kul , att vara superond är ju extra kul.
Just designen att ha många instanserade ställen i kombination med att alla har en stark story gör att man inte behöver slåss så mycket om olika quests och respawns., likaså kan man leva in sig i sin karaktärs story på ett helt annat vis.

Är man trött på multiplay biten och tjuriga tonåringar som bara snabbt vill klara av quests för att komma fort till maxlevel är detta spelet skönt.
Man kan klara allt själv även om en del bossfigher är rätt svettiga innan man kommer på rätt teknik.

Det enda jag retar mig till döds på är att man inte på nåt vis kan se 2+ personer quests om de ges av en person , finns automater med quests och där ser man snabbt om det är flerpersoners quests men då questet ges av en NPC får man snällt lyssna igenom och SEN upptäcka att det var ett multiplayer quest.

Jag kör som Imperial Agent , då jag är superelak och flirtar med alla brudar så har jag inte direkt nån bra hudhygien och har nog rätt gula ögon bakom mina cybernetiska inplantat.
Jag har backstabbat , gasat och sprängt oskyldiga , dödat älskarinnor , flirtat med allt som har bröst och haft hur kul som helst.
Hänt en hel del kul saker i storyn som man inte förväntat sig som varit klockrent , haft strul med lite småbuggar och att man klantat sig o köpte lvl50 speedern det första man gjorde fixade ju inte direkt ekonomin haha.

Old Republic kommer hålla många år framåt och det är nog inte omöjligt att jag såsmåningom spelat igenom alla karaktärers story för att testa på.

Nej nu får dagen vara slut så jag kan åka hem och få mig några timmars spelande!

#blogg

1
Skriv svar