Lenovo avslöjar nytt VR-headset för Microsoft Holographic

Medlem

Jag hoppar på när det kommer ett riktigt bra Star Wars-sim till VR och Xbox.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Laymachine:
Skrivet av Natrium:

Lenova är inte det allmänt B märke när det gäller allt dom säljer?

Är inte Lenovo typ världens största tillverkare av PC? Kan ju vara b för det, förvisso

Min uppfattning av Lenovo att det är "bra billigt". Det är inte top shelf grejjer men är du på en budget så finns det inte många bättre val.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Cowmine:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Natrium:

Lenova är inte det allmänt B märke när det gäller allt dom säljer?

Nja. Det har väl varit så en gång i tiden som jag förstår det, men dom har börjat ta sig uppåt.

Och för att göra en liknelse så ska jag härmed hänvisa till bilmärken (det brukar vara populärt när man jämför saker och ting).

Skoda och Kia är märken som ansågs som lågbudget en gång i tiden. Nu för tiden är det dock synen på dessa märken helt annorlunda.

Är inte Lenovo fd IBM.

Som folk nämnt, de har väl produkter i alla prisklasser. Jag har deras Y700 gaming laptop i en av de simplare utförandena i5 skylake GTX960m. Bra prestanda / pris, grym kvalitetskänsla. Inte ett problem på över ett år.

Nej, Lenovo är ett Kinesiskt företag som är en av världens största producenter av PC-produkter. De äger numera Motorolas mobila gren och det är nog därifrån tex. displayerna till det här VR-headsetet kommer.

Har alltid gillat deras datorer, särskilt designen.

Njo, Lenovo köpte IBM's PC-del en gång i tiden så man kan nog lite slarvigt säga så. Det gjorde ju också att kvaliteten på deras PC sida var hög från start. Själv har jag en 10" surfplatta från Lenovo och den funkar riktigt bra - hade gärna sett fler uppgraderingar av Android men det är ju inte direkt unikt för Lenovo att släpa på det.

Ja jag uttryckte mig väldigt konstigt där

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Laymachine:
Skrivet av Natrium:

Lenova är inte det allmänt B märke när det gäller allt dom säljer?

Är inte Lenovo typ världens största tillverkare av PC? Kan ju vara b för det, förvisso

Min uppfattning av Lenovo att det är "bra billigt". Det är inte top shelf grejjer men är du på en budget så finns det inte många bättre val.

Ja det var väl kanske så jag menade , och du hade bättre ord att sätta i din mening än vad jag hade i mitt vokabulär

12
Skriv svar