Fläskig film från Starcraft 2

Medlem
Medlem

Ahh den var fläskig, väldigt cool!

Medlem

Jahaja, så det behövdes en trailer för att få fart på hypen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Dom håller på att göra en fullt animerad film om Warhammer 40K för dom som är intresserade av animereade filmer.

www.ultramarinesthemovie.com

tror jag det var.

F.Ö tycker jag denna trailer var riktigt bra! Riktigt stämningsfull musik a la Two steps from hell.

/P

Medlem

Du, denna var mäktig trailer håller totalt med på en fläskig trailer!!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Som många redan har påpekat... grymt bra cgi. som alltid från blizzard...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jag tycker att det är komiskt att jag var tvungen att kolla på en trailer om Starcraft 2 innan jag fick kolla på den "riktiga" trailern för Starcraft 2

Medlem

någon som beställt collectors från webhallen och fått sin skickad ?

sen undra jag om det står fullbokad på era under beställningar ?
för jag bokade innan den blev fullbokad så jag blev lite fundersam nu


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Bra skit.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

FM-guru
F.d. Sisyr

Tycker allt att SW: The Old Republic-trailern som släpptes för ett par månader sen (eller nått sånt) var betydligt fräschare. Som någon sa så upplever man nog den här starcraft-trailern som maffigare om man är ett fan av spelen. Själv är jag varken fan av Star Wars eller Starcraft.

Medlem

För mig som har växt upp med Starcraft, och är lite av Starcraftnörd så var detta inte bra att se. Min begär ökade så mycket att jag vill råna Webhallen nu för att får min kopia nu

Men snygtt gjort av Blizzard, tycker lansering trailern håller väldigt högt standard. Smart att blanda GCI och ingame cutscenes för att visa att det kanske inte skiljer sig så mycket.
Blizzard är som Bioware, (mina favorit speltillverkare). De ver hur man berättar en historia.

Shiit, vad man längtar nu.

Medlem

så sant fläskigt kan säga

Medlem

Bra tagg inför nattöppet på webhallen!
Gogo!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

Ser faktiskt ut som en film


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Blizzard är världens bästa spelföretag!

Hands down!

Hoppas bara CDON skickar mitt CC imorgon (fredag)! Annars blir jag förbannad!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Denna trailern + 4st baslådor på full patte = ÄCKLIGT FLÄSKIGT! Synd att man inte förbeställt dock :(( (pengabrist)

Medlem

Trailern var helt ok... men Blizzard har gjort bättre förr...

T ex Zerg trailern från första StarCraft tyckte jag var bättre än denna.

Nä... långt ifrån. Dunst har bredare ansikte och helt olika ögon. Enda likheten är att de är tagna framifrån med samma uttryck i ansiktet förutom att Dunst ler.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Trailern består av mest ingame cutscenes, inte cgi. Det är en blandning av dessa. Folk verkar inte fatta det.

Btw..
Rätta mig om jag har fel, men i Starcraft 1 när man spelar den uppdraget man lämnar Kerrigan i News Gettysburg, utspelar den sig den inte i en Space Platform?

Medlem

lol, är detta en film eller ett spel?

anyways, grym trailer

Medlem
Skrivet av TheDesertFox:

Trailern består av mest ingame cutscenes, inte pre-rendered. Det är en blandning av dessa. Folk verkar inte fatta det.

Btw..
Rätta mig om jag har fel, men i Starcraft 1 när man spelar den uppdraget man lämnar Kerrigan i News Gettysburg, utspelar den sig den inte i en Space Platform?

Nej det är på ökenplaneten vars namn jag inte minns, iaf ingen space platform.

Medlem

Nä nå speciellt mäktig var den väl endå inte. Som vilken scifi trailer somhelst.
Då var teasern mycket bättre (marinearmor-teasern), samt sågott som alla cutscenes i warcraft3. (war3 trailern är nog det bästa dom gjort och då är jag inte nått vidare warcraft fan)

Den här var bara....Vanlig.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Kunde de inte ansträngt sig lite och gjort nåt nytt? Det här är ju bara en repris av announcement-trailern från 2007.

Jag antar att du skämtar, de är inte alls lika varandra. :S

Skrivet av T.Mani:

Trailern var helt ok... men Blizzard har gjort bättre förr...

T ex Zerg trailern från första StarCraft tyckte jag var bättre än denna.

Nä... långt ifrån. Dunst har bredare ansikte och helt olika ögon. Enda likheten är att de är tagna framifrån med samma uttryck i ansiktet förutom att Dunst ler.

Långt ifrån? Är ögonen dina lika taskiga som de ser ut att vara på bilden? Du ser inga likheter what so ever? jag tänker främst på håret och ansiktsdragen.

Medlem

vafan, trailern får spelet att verka bättre och annorlunda från vad det egentligen är (imo) dvs. lyckad trailer!!

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

Ser ut att vara bra filmer men seriöst, är det inte ett spel dom ska försöka sälja?

Du kan bara inte mena det där, eller? xD
De har släppt säkert ett tiotal eller tjugotal trailers med gameplaymaterial och det finns ännu mer att finna på youtube. Denna trailern ökade mitt habegär något enormt, och då ville jag redan ha detta mer än något annat spel de senaste nio åren. <.<

Storyn i Starcraft är utan tvekan den bästa i något strategispel jag kört någonsin. Ser fram emot att möta Kerrigan igen, spela första spelet, läs böckerna, sök "Starcraft II" på youtube och kom sen tillbaka med samma kommentar.

Förresten... Go TRICIA HEIFER!!! Älskar "Number Six".


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fan! Jag ville ju inte ha spelet innan jag såg detta!!


signatur

The only thing worse than dead people is dead people who are living

Medlem

Hmm, realtidsrenderat ... Varför?
Jag förväntade mig världens vräkigaste trailer, för sånna brukar ju Blizzard göra... Är inte så världens största SC-fan, men tänkte kolla på trailern bara för att det är Blizzard. Blev besviken.
Blir nog att man köper spelet iaf, för det är bra spel.

Medlem

Inte imponerad. Köper det när det ligger i reaboxen för 99:-
Skrattar hela vägen till banken åt hype och de som influeras av detta.

Kom ihåg att väntan ibland är värd mer än upplevelsen.

Medlem
Skrivet av Izuel:

Inte imponerad. Köper det när det ligger i reaboxen för 99:-
Skrattar hela vägen till banken åt hype och de som influeras av detta.

Kom ihåg att väntan ibland är värd mer än upplevelsen.

Du har rätt kass koll på bra spel.

Jag kommer iofs själv också att vänta på rean, men det beror på att jag väntar på vad communityn kommer göra med editorn. Kommer dyka upp otroliga banor/moddar.

Medlem

Rena rama filmtrailern

Medlem

Grym trailer, ser verkligen fram emot kampanjen.

Skrivet av Dinskugga:

någon som beställt collectors från webhallen och fått sin skickad ?

sen undra jag om det står fullbokad på era under beställningar ?
för jag bokade innan den blev fullbokad så jag blev lite fundersam nu

Japp mitt blev skickat idag och det står "(fullbokat)" efter titeln för mig också.


signatur

Who Dares, Wins

Skriv svar