Var är Battlefield 1943 till pc?

Medlem

well spoken!, BF3 vore ju en dröm

Medlem

lol vem fan bryr sig om detta skit nu, ge oss bf3 istället.

Medlem
Skrivet av Remus:

Och Strike at Karkand!

Nej för tusan!!! Bara en massa granat spam på den banan!


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Släpper dom det gratis då är det intressant inte annars.
Tröttnat på att vänta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

BF1943 var ju tragiskt värdelöst till konsoll iaf. Varför vänta på den skiten?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Aha, så det är OK att whina på DICE nu? Sist jag gjorde det möttes jag av miljontals fanboys som säger att "Ja, men utveckla spelet själv då!!!!!!!! flame flame flame" Var är ni nu, fjantar?

Ni suger ju bananer allihopa, bara för det hoppas jag att dice släpper bf43 gratis inkluderat ett virus som gör att era datorer sprängs. Jag får dock en version utan detta virus och får lov att lira mot bottar som ändå har mer hjärna än majoriteten av gamers idag.

Medlem

Tänker inte köpa saker ifrån dem mer, inte ens fått EN ENDA ny bana till BFBC2... Och sen måste vi betala för veitnam expen som typ är 4 nya maps? wtf. nej tack.

Medlem

Alltid ok att whina på Dice. Jag vill bara ha ett nytt bf2 med förbättrad grafik och inte så betydande buggar som idag, men det är en utopi, eftersom det är Fubar dice som utvecklar... Om de betalar mig pengar så kanske jag kan tänka mig att spela något av deras spel (förutom bf2), men annars... No way in hell!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Förhandsbokande skiten för snart ett år sen..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Vill ha en ny version av BF1942. BF1942 hade allt man kan önska, skulle vara grymt med en upphottad version med nya banor och modern grafik.

AW8
Medlem
Skrivet av whoracle:

Ni suger ju bananer allihopa


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av NympH:

Utveckla ett PC exklusivt BF3 istället.

Medlem
Skrivet av NympH:

Utveckla ett PC exklusivt BF3 istället.

Vilken dröm

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Grumbledock:

Borttappad, får lov att hoppas att de inte glömmer att släppa Battlefield Bad Company 3 till Pc också.
Battlefield 3 är nog bara en dröm som försvann med EA...

Jag tror snarare att BF3 är en ytterst viktig titel gör EA, de behöver två starka serier för att tävla mot Activision och deras Call of Duty-titlar.

I år är det Medal of Honor och Black Ops som slåss mot varandra, så jag skulle inte bli förvånad om BF3 dyker upp nästa höst. Vi lär dock inte höra något om det förrän efter MoH-släppet.

MAn får väl hoppas
Men EA har inte direkt medfört att serien blivit bättre, tvärt om enligt min erfaranhet. Bad Company har varit klart underlägset de äldre spelen på alla fronter, och jag tror EA sparar Battlefield 3 tills det behövs, lite som Blizzard försökt hålla på Diablo 3.

Dock har de väl sätt MW2s framgång och blivit avundsjuka, så något lär vi få se. Men troligen mer åt "det populära" MW2-hållet, casualiserat och fördummat till hög nivå, med löjlig kampanj och helt obalanserat. Majoriteten av pengarna spenderas på reklam,. spelet säljer sjukt mycket trots att det suger.

Dice säger upp sig och startar RePWN entertainment, och skapar grymma spel iden som verkligen sätter standarden (önskedröm).

Medlem

Även fast jag inte är så sugen längre så kommer jag ändå köpta det. Jag menar, det är ju Battlefield. Enda spelen jag inte äger är BF2142 och tilläggen till BF1942.

Medlem

Skämmigt DICE, att dem inte kan hålla sitt ord två gånger till och med. Go home...


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

BC2 är ett av de få spel jag fortfarande spelar idag. DICE kan ju helt klart sköta sig bättre på många områden, bristen på information om 1943 är en.

Hur som helst, mer Battlefield åt folket!


signatur

I'm a snake, follow me!

OML
Medlem

Från spelbutiken hemsida:

Battlefield 1943 /DOWNLOAD
[0] 139,00SEK
Inkl. frakt

Den här produkten kommer att finnas i vårt lager söndagen den 8 augusti 2010.

Plattform: PC

Alan Wake Island? Det låter intressant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dice hoppades väl på att alla skulle glömma det. Otroligt hur de gått från bästa till sämsta svenska utvecklare över en konsolgeneration (1943 till konsol höll en kvart, BC hade värdelösa onlinekartor, BC2 hade nästan inga onlinekartor). Hoppas på brakförlust så EA lägger ned skitstudion.

Medlem

De kanske tog vettet till sig och bestämde sig för att göra en nyversion utav Bf1942 istället? Pacific-banorna var ju de som spelades minst och de bästa banorna var iaf Aberdeen, Bulge o Tobruk.

Eller så har de bestämt sig för att göra Codename Eagle 2 istället...


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Tycker att DICE behandlar pc spelarna som skit, vi byggde upp dom, VI kan ta ner dom. Bojkotta skiten dom gör, tills dom visar respekt. FPS borde vara förbjudet till konsol.

DICE.....F U


signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

Medlem
Skrivet av FADER:

Möjligt..men Bf1942 va ett kanon spel...kan vara så att dom vill vara säkra på ett bra spel som just 1942 va..men det är klart är man å tuggar i varje tråd med BS så fattar jag att du inte har mer att komma med.

Men rumpan då....

Inaktiv

Måste erkänna att jag gjort "tabben" att förboka ett exemplar via EA, vilket betyder att det är betalt och klart... tycker man borde få lite kompensation snart. Eller åt minstone ETT JÄVLA SPEL!


signatur

GA-EP35 DS3 | Core2Duo 3.0Ghz (E8400) | 2GB Ram/800Mhz | Geforce GT240/1024MB

Medlem

1943 verkade ascoolt när jag såg det första gången men nu har jag helt tappat intresset, det är Bad company 2 som gäller.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av kebbe:

BC2 hade nästan inga onlinekartor).

Vad fan, är du full? Det är ju en hel drös.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:
Skrivet av kebbe:

BC2 hade nästan inga onlinekartor).

Vad fan, är du full? Det är ju en hel drös.

En handfull tragiska kartor utspridda över en rad ointressanta spellägen är ingenting jag räknar. Conquest-läget är det viktiga och i BC2 var kartorna så löjligt få att alla kunde spelas igenom på under 2 timmar. Att de dessutom är så tragiskt värdelösa innebär ju att man tröttnar direkt.

Den tilltänkta fjortispubliken man riktat sig till med BC2 hade antagligen kunnat göra bättre kartor i en eventuell baneditor.

Den sanna historian!

Dice behövde pengar för att de insåg att 27tums fälgar till sina stora hummers var dyra.

Hur skall de få ihop pengar? hmm folk tycker ju om att spela gamla spel i flera år ju och det känar man ju inga pengar på!

Efter lite fundering så tänkte man "Heurika! vi gör som Actisugnågontingvision gör såklart! vad dumma vi är!!"

Lite knappande och deletande av egen ägda servrar och BAAAAAM! det nya penga receptet är klart.

(Direkt citat från anonym opålitlig källa)

"HAHA nu har vi en stopp knapp vi kan trycka på om vi behöver mer pengar!" "Bra gjort lord va... eller jag menar herr styrelse ordförande, ni har lyckats krossa hela battlefield communityn och mod communityn och gjort att vi helt kan styra hur länge folk kan spela våra spel!!"

P.S jag skulle göra samma sak om jag ägde ett multinationellt företag och det skulle vi nog alla (de som inte skulle göra det ljuger nog ) men i och med att jag inte gör det tycker jag att det är fördjävligt och att det suger skit.

PPS. Håller med att det är sorgligt att DICE har blivit Activisions lillebror men kanske inte helt oväntat i dagens klimat.

Och vad det gäller BF1943 är det simpelt.

BF1943 = NO $$ = Det kommer tyvärr inte komma pga (INSERT EXCUSE HERE).

Medlem

Fan vad sjukt.. hade helt glömt bort detta spelet.. jag har fan förhandsbetalat spelet..

Medlem

Jag kommer inte bidra en spänn till nåt nytt bf innan jag har 1943 i handen. Det känns som om att det här är början till döden för pc som plattform om vi börjar acceptera sånt här beteende, inte ens ett ljud eller en kass bortförklaring har man hört.

123
Skriv svar