FZ Halloween Challenge?

Medlem
FZ Halloween Challenge?

Kollar intresset lite grann, finns det folk som vill göra något liknande som FZ summer challenge fast med spel som har med halloween att göra? Behöver inte bara vara skräckspel, kan vara spel som castlevania och costume quest också till exempel. Detta skulle då pågå genom oktober månad.

Kör i vind, låter skoj.
Räknas Sherlock Holmes: The Awakened. ?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Kör i vind, låter skoj.
Räknas Sherlock Holmes: The Awakened. ?

Tycker vi kan köra PK varianten att alla spel duger, men sen går jag igenom vad jag tyckte räknades, så kör man ett antal avklarat och antal avklarade halloween spel typ. Vill som inte utesluta folk bara för dom spela något "vanligt"

Medlem

Vill dock se intresse innan jag planerar något, kludda in valfri kommentar om någon är intresserad!

Medlem

Det blir massivt nötande av the headless horseman i WoW.

Annars blir det iaf att starta Amnesia som steam bjöd på häromdan


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Go for it, säger jag. Jag vet inte kom jag kommer delta för skräckspel är inte min grej. Men jag ska försöka hitta något skrämmande som jag kan bidra med.

Medlem

Gärna för min del! har hittills missat alla utmaningar med att spela spel så är sugen på att åtminstone vara med på en!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Jamen va tusan, vi testar! Ska göra en ny tråd sen med regler och sånt!

Medlem

Kör hårt, kan jag ju misslyckas med att klara spel precis som summer challenge.

Medlem

Blir Until Dawn och i vanlig ordning TF2 under aftonen. Inte så otroligt mycket att tillföra i en sådan challenge men åtminstone ett spel.

Medlem

Håll ögonen öppna sista september då lägger jag upp reglerna i ny tråd under kvällen! Inga tjuvstartar nu!

1
Skriv svar