S: Högkvalitéts komponenter till bra pris

Medlem
S: Högkvalitéts komponenter till bra pris

1: Zalman ZM600-HP 600W
Org pris 945kr
Mitt pris 350kr

2: Corsair XMS2 DHX TwinX DDR2 PC6400/800MHz CL5 2x2GB + plus fläkt för minnena
Org pris: 980kr
Mitt pris: 350

eller allt för 550kr

Notera dock att jag verken har kvitto eller kartong kvar. Detta hittade jag då jag städade garderoben i min föredetta burk (använder Mac nu för tiden)

Notera även att jag inte har alla kablar till Zalman nätagget, endast
1st H/O
1st S-ata
(varje kabel har 3st utgångar)

Kolla in Prisjaktens betyg på prylarna.
PMa vid intresse.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Nätagget är ju rätt värdelöst om kablarna inte finns till det, om man nu inte har ett nätagg innan med kablar som har samma sorts kontakter.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Nätagget är ju rätt värdelöst om kablarna inte finns till det, om man nu inte har ett nätagg innan med kablar som har samma sorts kontakter.

inte alls värdelöst,
tänk på att strömkablarna som går till moderkortet, samt grafikkortet är intregrerade i nätagget, därav medföljer de med, så allt man behövet finns, ifall man inte behöver mer än 3 sata, det vill säga.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

* grejerna finns kvar.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Du har möjligtvis inte moderkort till s775 samt en hårddisk också? Skulle vara ganska sugen på minnena då. Har en E5200 som ligger och skräpar.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Du har möjligtvis inte moderkort till s775 samt en hårddisk också? Skulle vara ganska sugen på minnena då. Har en E5200 som ligger och skräpar.

ok, har tyvärr inget moderkort liggande. och Hdd som jag har liggande är 1gb - som är en fördetta extern, som inte är till salu.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar