Vilken server kör du på?

Inaktiv
Vilken server kör du på?

Har testat både norn och azgal men tier 2-3 ägs nästan alltid av destro, så jag funderar på ett byte. Jag vill ha en high pop. server, med mycket balans.
Jag vet att jag kan titta i sticky-tråden, men då förklarar ni inte varför ni kör där.

Jag kan tänka mig alla sorts servers, men vill kolla med dem trovärdiga fz;arna innan jag bestämmer mig

Ge mig tips och förklaring

Medlem

Kör på Norn, verkar vara lite väl mycket rött i tier 1-3, men har för mig det ska vara order boost på den, men inte för det gjort så stor skilnad.

Medlem

Har för mig att jag hört någonstans att Azgal och Norn är de mest aktiva i t4 iallafall, tycker att det är mycket rött på Azgal men order har fått ihop ganska mycket folk ibland i t2-t3

Inaktiv

Har någon testat Eltharion?

Medlem

Har provat lite på eltharion har inte fått någon riktig uppfattning om balansen där men det är inte kul i t2-t3 tycker jag eftersom man kan vara rank 31 o köra t2 rvr

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:

Har provat lite på eltharion har inte fått någon riktig uppfattning om balansen där men det är inte kul i t2-t3 tycker jag eftersom man kan vara rank 31 o köra t2 rvr

Säkert kul när man är hög lvl, men låg level blir det nog tråkigt

Medlem

Att ganka r20 folk när man är rank 31 är imo sorgligt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Lusen: "Har testat både norn och azgal men tier 2-3 ägs nästan alltid av destro, så jag funderar på ett byte. Jag vill ha en high pop. server, med mycket balans.
Jag vet att jag kan titta i sticky-tråden, men då förklarar ni inte varför ni kör där.

Jag kan tänka mig alla sorts servers, men vill kolla med dem trovärdiga fz;arna innan jag bestämmer mig

Ge mig tips och förklaring :D"

LycktstolpeN: "Har för mig att jag hört någonstans att Azgal och Norn är de mest aktiva i t4 iallafall, tycker att det är mycket rött på Azgal men order har fått ihop ganska mycket folk ibland i t2-t3"

---------

Jag kan bara prata för Azgal (har kört på den sedan november) och där är det väldigt mycket T4-aktivitet. I T1-T3 (då jag håller på att lvla upp några lowbies) är det för det mesta Destr. som dominerar - men det är endast för att de flesta Order har kommit upp till T4. Hur som helst så är det en väldigt aktiv server med folk online i princip dygnet runt. Vilken realm som dominerar, Order eller Destro, svänger också från månad till månad. Bästa serven imo:D

Inaktiv

Jag tyckte azgal var alldeles för destro dminerad, nen har inte kört tier 4

Medlem

Norn just nu

tier 2, 4 röda 2 blå keep
tier 3, 5 röda 1 blått

tier 4, order pushar, fastnade på första fortet.

Men i regel är mycket rött i tier 2 & 3.

Inaktiv

Ska nog fortsätta på norn då.

Inaktiv

Skitjobbigt på norn också. i tier två har order hakat fast sig i Mandreds...hopplöst.

Medlem

Har läst på wha forumen att order mer eller mindre har bott i mandreds senaste veckan. Eltharion kan jag nog rekommendera igen då balansen ska ha blivit bättre. Min gametime är tyvärr slut och så vankas det klassresa så ni ser mig tillbaka på slagfältet lördag kväll. Problemet med gankande utav lowbies på eltharion (ursäkta språket) är nästan bara förekommande i t1 där en r20 faktist ofta ger en
kul utmaning i rvr.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Du måste ligga i lite V1ctoryl. Snart är jag lvl 20. Du är 14?

Medlem

T3 på azgal har faktist vart nästan bara blått denna vecka!
Är det du som heter Jätteelak på norn lusen? Min SH heter Gozrashks och tror vi är i samma guild:p

Inaktiv

Japp, det är jag. Är du inloggad ikväll?

Medlem
Skrivet av Lusen:

Du måste ligga i lite V1ctoryl. Snart är jag lvl 20. Du är 14?

Jag har spelat på min bw på eltharion, rr41 till rr43 :), ska spela senare idag på norn om order gör lite motstånd.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Sjäv har jag kommit upp i lvl 22 med min shaman. Men jag hade jag hade ingenting att sukta över. Så jag har bytt till en wp.
Så skönt att få vara ingripen i någr närstrider.

Medlem

Vad menar du med "sukta över"?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

Vad menar du med "sukta över"?

När jag kom upp i lvl 20 fick jag äntligen mit efterlängtade mount. I lvl 22 började ag utforska alla tier 3 zonerna. Nu känns det som att ingenting kommer att hända fram till tier 4.

Medlem

Azgal tycker jag har blivit jämnare och jämnare i t2,3 o 4. Har en rank 29 IB där så har inte full koll på t4 men om jag kollar på kartan ser det jämt ut

Medlem

Det har du rätt i lyktstolpen, såg samma sak när jag spelade min r7 kotbs där igår. Jag vill dock spela en healer så jag ska göra en am/rp där idag. Och föresten, efter lång destro dominans lyckades order få ner IC till en stjärna nu i veckan


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Japp. Jag märkte det med min wp, vi utklassade destro i tier 1.
Jag måste få lite hjälp, när jag testade igår att köra wp så tyckte jag det va kul. Men sen finns det ju alltid folk som blir irriterade om man inte "spelar" healer. I dem högre levlarna, kan wp's stå längst fram på fronten?
Eller ska jag ta någon annan klass? Jag har testat healer (shaman lvl 22), jag har testat tank (IB lvl 20), jag har testat dps ( wh 14) och så har jag testat range dps ( Engineer lvl10)

Jag vill köra order, kunna vara längst fram, och döda snabbt.

Medlem

Kör en dps speccad KOTBS med 2h, jag kan backa upp dig ned min healer


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Eller slayer, gör grymt bra aoe damage men kan även göra single target damage

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

Kör en dps speccad KOTBS med 2h, jag kan backa upp dig ned min healer

Ja, det låter bra.
Men grejen är att jag vill ha en klass som kan klara sig själv bra. Som healer klarar jag mig inte utan en tank, och som en tank klarar jag mig inte utan en healer.

Medlem

En wp är hyfsad på att köra som tank

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:

En wp är hyfsad på att köra som tank

Men dem heal abilitys jag har fått ( fram till lvl 8 ) har rent ut sagt varit sämst. Visst, moral healen är bra, men hur ofta använder man den`?
Kan någon komma med ett tips om en bra klass som kan klarra sig själv ute i rvr?

Medlem

i högre levels är det just WP som klarar sig bäst

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:

i högre levels är det just WP som klarar sig bäst

Bra. Då ska jag fortsätta levla upp min då

1
Skriv svar