Videorecension av Child of Light

Medlem
Videorecension av Child of Light

#blogg

Moderator | Testpilot
Videorecension av Child of Light

Stängde av vid 3.30 för jag tyckte ni flög iväg "off-topic". Snälla, om ni ska göra en recension så håller till spelet och bara spelet. Någon sväng ut kan man väl ta, men att ni börjar prata om annat, era VODar på sidan om och någon tjej som du inte tycker om lika mycket som en person som jobbat på spelet är bara ivägen.

I mitt tycke ska en recension handla om spelet i första och nästan enda hand, det här blev för mycket.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tycker det är en bra recension för nybörjare. Men lite som uber säger så går ni lite väl off-topic där en sväng. Sånt kanske ni ska spara till eran podcast när ni blir lite mer populära som blondinbella eller liknande.

Annars tycker jag ni gjorde ett riktigt bra jobb och kommer helt klart skaffa spelet eller vänta tills det kommer på ps+ när ni talar så väl om spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

"off-topic"

Skrivet av marcus8958:

off-topic

Fair enough! När det är en person som pratar är det lätt att ha ett manus att följa. När det är två som träder in i en tillbakalutad diskussion utan manus glider det lätt iväg. Får tänka på det inför nästa dubbelrecension.

1
Skriv svar