World of Warcraft: Warlords of Draenor bekräftat
Kollat på streamen. Måste säga att man är faktiskt sugen på det. Dom har verkligen tagit med sitt A-game denna gången. Uppdaterade modellerna såg riktigt bra ut. Och den generella art designen påminner starkt om Warcraft 2. Hoppas bara de gör mer för spelet än ögongodis. Man vill ju ha saker o göra annat än odla grönsaker.
Alltid när man ser blizzcon trailers så blir man toktaggad att börja lira igen, får väl bli att levla till cap den här gången också.
du får boost till 90 i WoD
Har en 90 sen tidigare, det jag menar är att man vill spela alla nya questchains och se om det har något storyvärde (:
Tycker det verkade vara ganska intressant denna gången. De ställer några frågor om hur man ändras som person (eller karaktär), både spelare och in-game personer. T.ex. om du tvingas handskas med 'vildar och barbarer' mycket, kommer du att själv bli en vilde, eller kommer du att gå enligt princip.
Time travel... Nuff said
Tydligen så är det inte time travel utan "alternate universe".
Fick allting förklarat av en ultrageek polare.
Inte bara! Garrosh blir tillbakaskickad i det förflutna, och skapar en parallell värld genom att börja fucka med the time continuum, där Orcerna aldrig dricker Mannoroths blod, och den versionens Draenor sprängs aldrig. Tid passerar som vanligt, och "nuet" når oss båda, varav vår Dark Portal skiftar från grön till röd, vilket innebär att den bytt motport, och istället för att vara kopplad till "vårt outland", är den numera kopplad till "deras Draenor". Vår värld är med andra ord på väg att bli invaderad av the iron horde, och våra tidslinjer är från och med nu ihopkopplade. Vi själva reser aldrig i tid.
Time travel... Nuff said
Tydligen så är det inte time travel utan "alternate universe".
Fick allting förklarat av en ultrageek polare.
Inte bara! Garrosh blir tillbakaskickad i det förflutna, och skapar en parallell värld genom att börja fucka med the time continuum, där Orcerna aldrig dricker Mannoroths blod, och den versionens Draenor sprängs aldrig. Tid passerar som vanligt, och "nuet" når oss båda, varav vår Dark Portal skiftar från grön till röd, vilket innebär att den bytt motport, och istället för att vara kopplad till "vårt outland", är den numera kopplad till "deras Draenor". Vår värld är med andra ord på väg att bli invaderad av the iron horde, och våra tidslinjer är från och med nu ihopkopplade. Vi själva reser aldrig i tid.
Tack! Det svarade på många frågor! <3
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Time travel... Nuff said
Tydligen så är det inte time travel utan "alternate universe".
Fick allting förklarat av en ultrageek polare.
Inte bara! Garrosh blir tillbakaskickad i det förflutna, och skapar en parallell värld genom att börja fucka med the time continuum, där Orcerna aldrig dricker Mannoroths blod, och den versionens Draenor sprängs aldrig. Tid passerar som vanligt, och "nuet" når oss båda, varav vår Dark Portal skiftar från grön till röd, vilket innebär att den bytt motport, och istället för att vara kopplad till "vårt outland", är den numera kopplad till "deras Draenor". Vår värld är med andra ord på väg att bli invaderad av the iron horde, och våra tidslinjer är från och med nu ihopkopplade. Vi själva reser aldrig i tid.
Tack. Ni geeks är guld värda!
Har vi inte redan varit där? Vad var det vi besökte i Burning Crusade?
Draenor förstördes och det vi besökte i TBC var Outlands som var allt som var kvar av Draenor.
Den här expansionen så går vi tillbaka i tiden eller något sånt tror jag. Eller så har gnomish engineers gjort något superlim och fixat planeten.
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110213175142/wowwiki/...
Som jag fattat det är Outlands bara en bit av Draenor. Resten "tappades" bort och ingen har sett den sen dess. Själv hoppas jag det blir storyn och inget förbenat tidsresande. Men å andra sidan har storyn konstant blivit sämre och sämre sen Warcraft 2 Beyond the Dark Portal...
Var länge sedan man lämnade WoW, chansen att man skulle återvända försvann när de försämrade/fördummade hur man levlar.
Fördummar? Du menar lämnar in Quests? Har spelat sedan vanillah och levlandet är väl det ENDA som är hyfsat likt sedan den tiden. Mycket annat har gjorts om men att kalla det fördummande av något är inte direkt givande. Jag menar, vem tusan vill gå tillbaka till tiden då det tog en halv dag att få ihop en 40 man raid till AQ för att sedan wipa för att någon tönt valde att faila och sedan lämnade halva raiden?
"Boost to 90 and play immediately"
Moget. Varför finns det levels? Känns som att en egen genre har utvecklats senaste tiden...
Gäller en karaktär per account per life-time. Detta är för att ge returning players en chans att hoppa in i the new content. Känns inte som om det är något att klaga över direkt. Vill du levla alla dina karaktärer från 1-100 så är det ditt val.
Här kan ni läsa en bra recap över vad som sagts under BlizzCon
http://www.mmo-champion.com/content/3548-Blizzcon-2013-Recap
Var länge sedan man lämnade WoW, chansen att man skulle återvända försvann när de försämrade/fördummade hur man levlar.
Fördummar? Du menar lämnar in Quests? Har spelat sedan vanillah och levlandet är väl det ENDA som är hyfsat likt sedan den tiden. Mycket annat har gjorts om men att kalla det fördummande av något är inte direkt givande. Jag menar, vem tusan vill gå tillbaka till tiden då det tog en halv dag att få ihop en 40 man raid till AQ för att sedan wipa för att någon tönt valde att faila och sedan lämnade halva raiden?
Jag ska förtydliga vad jag menade.
Tidigare fick man sätta ut poäng när man gjorde level, vilket nu är helt annorlunda. Det är något jag kallar att fördumma, ja man kunde sätta fel men det var en del av charmen, att man måste planera och tänka efter.
Death is only the beginning
Var länge sedan man lämnade WoW, chansen att man skulle återvända försvann när de försämrade/fördummade hur man levlar.
Fördummar? Du menar lämnar in Quests? Har spelat sedan vanillah och levlandet är väl det ENDA som är hyfsat likt sedan den tiden. Mycket annat har gjorts om men att kalla det fördummande av något är inte direkt givande. Jag menar, vem tusan vill gå tillbaka till tiden då det tog en halv dag att få ihop en 40 man raid till AQ för att sedan wipa för att någon tönt valde att faila och sedan lämnade halva raiden?
Jag ska förtydliga vad jag menade.
Tidigare fick man sätta ut poäng när man gjorde level, vilket nu är helt annorlunda. Det är något jag kallar att fördumma, ja man kunde sätta fel men det var en del av charmen, att man måste planera och tänka efter.
Questen har sett ut så här sedan lansering av spelet. Sedan vad menar du med "sätta ut poäng"?