World of Warcraft: Warlords of Draenor bekräftat

Medlem
Skrivet av doie331:

Kommer bli som med alla expansioner, tagga till lite grann eftersom nytt content alltid är intressant de första veckorna, samt att jag tycker om at tjäna pengar, vilket man gör i början avv en expansion

wait what?
Eller säljer du guld?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Inte mer jävla orcher eller gammalt innehåll de gjort om! Jag har ju redan spelat outland/draenor en gång tidigare. Detta imponerar inte alls på mig om jag ska vara ärlig.

Testade lite WoW efter ett års uppehåll med patch 5.4 och nä, grinda runt på en trist ö och loota epics och bli gankad av sin egen faction var inget vidare kul. Inga nya dungeons hade de släppt på ett år heller, riktigt dålig får jag säga. Att de sen bara skapar 6 nya dungeons på 10 nya levlar, är riktigt kasst. Det tröttnar man på efter ett par veckor.

Om det inte kommer några nya exceptionellt intressanta funktioner, tror jag det är tack och adjö för gott till WoW. Ja, eller det att mina vänner börjar spela och drar in mig i skiten igen.

Medlem
  • text

Tror många av er som säger ni tykcer de verkar bra , inte har läst mer än va FZ har skrivit

total flopp i story, raids, dungeons på 10 lvls. time travel . housing osv.

Medlem

Man blir alltid nyfiken när wow kommer med expansion.

Medlem

Boost to 90? öh, okej?

Medlem

Wöuw, Build your own Garrisson. Typ det jag hoppats på med varje ny expansion. Så dags nu, så dags.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

En av dom sämre trailers ifrån blizzard ja ever sett

Medlem

Riktigt taggad blev man efter man sett denna! Har nog inte känt mig så här taggad på en WoW expansion sedan WotLK!

Medlem
Skrivet av kuzul:
Skrivet av Loltron:

Märks att kärleken har dött lite när trailers inte är cgi längre

Deras trailers har aldrig vart CGI, deras cinematics är i CGI.
Dom släpps inte förens närmare release, skulle tro att den inte ens är färdig i dagsläget.

Jo visst är det så att dom kommer närmre release, men det är fortfarande en cinematic trailer, December 14 - Burning Crusade cinematic trailer released

January 9 - Patch 2.0.3

Dark Portal Opens event

Medlem
Skrivet av erik.blom.9:
  • text

Tror många av er som säger ni tykcer de verkar bra , inte har läst mer än va FZ har skrivit

total flopp i story, raids, dungeons på 10 lvls. time travel . housing osv.

Har läst all info och gillar det skarpt, vad är det som är så jäkla hemskt nu då?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Why won't you die already?"

Jag vill ha WarCraft IV, men det går ju inte så länge ni fortsätter spela...

(Gnäll mode off)

av någon anledning läser jag "why won't you die already?" med Walter Jr röst

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av kuzul:
Skrivet av Loltron:

Märks att kärleken har dött lite när trailers inte är cgi längre

Deras trailers har aldrig vart CGI, deras cinematics är i CGI.
Dom släpps inte förens närmare release, skulle tro att den inte ens är färdig i dagsläget.

Jo visst är det så att dom kommer närmre release, men det är fortfarande en cinematic trailer, December 14 - Burning Crusade cinematic trailer released

January 9 - Patch 2.0.3

Dark Portal Opens event

@Ghostcrawler why wasn't there a CGI intro?

@freshbakedpuns IT ISN'T DONE YET. #youAlwaysYellInDraenor

Medlem

Är jag ute och cyklar nu eller betyder inte detta att det är dags för en "time-traveling" expansion?

För Warlords of Draenor borde väl utspelas i Warcraft: Orcs & Humans?

En "Old Republic" för WoW dvs. Borde väl vara ganska så många år bakåt i tiden då Thrall inte ens fanns då har jag för mig.

Medlem

Trevligt, upphottade karaktärsmodeller. Men, nä.. WotLK var slutet för mig. Palla.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Trevligt, upphottade karaktärsmodeller. Men, nä.. WotLK var slutet för mig. Palla.

WotLK skulle ha varit slutet för mig också men denna expansion verkar bli för intressant för att jag ska kunna hålla mig borta.

Fan.

jkw
Medlem

Boosta valfri toon till 90 var ju rätt najs. Bara ta någon klass man aldrig orkat levla och poff!
Kör Munk i Mist of Pandaria nu efter ett långt uppehåll... Spelet är helt okej, men det som är trevligast är communityt.

Medlem

Åldern börjar verkligen synas på grafiken. Jag vet att grafik inte är allt, men det är definitivt en del av helheten.

Medlem
Skrivet av jkw:

Spelet är helt okej, men det som är trevligast är communityt.

Ironin flödar hör jag...P

jkw
Medlem
Skrivet av burkmopp:

Åldern börjar verkligen synas på grafiken. Jag vet att grafik inte är allt, men det är definitivt en del av helheten.

Grafikmotorn är lika gammal som min son om inte äldre, för spelet släpptes för ca 9 år sedan. Anledningen att grafiken fortfarande ser ut som den gör i dagsläge är att de vill att äldre datorer ska klarar av spelet.

Det kanske är en av anledningen till de snyggare modellerna i nästa expansion; de har hottat upp grafikmotorn lite.

Avstängd

Hmm, så fort ekonomin tillåter så kanske man ska ge wow en chans till. Så länge dom inte dummar ner spelet som dom gjorde när lich king kom eller vilken expansion det var, tänkte var ett tag där folk gnällde om att saker vart för enkla och vissa klasser gick att göra skit bra på en kort stund eller hur det nu var.

Medlem

Har lyckats hålla mig undan World of Crack sen Pandaria kom ut men nu känner jag att suget kommer tillbaka...

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Miindz:

Luktar flopp

Det tror jag inte. WoW kommer nog fortsätta i fem år till.

Spelet tappar 1-2 miljoner spelare varje år även med expansionerna så om 5 år borde det vara minus 2-4 miljoner spelare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Miindz:

Luktar flopp

Det tror jag inte. WoW kommer nog fortsätta i fem år till.

Blizzard är mästare på att absorbera själen ur sina konkurrenter och göra det bättre. Minns att de lånade friskt från Warhammer Online till Wrath of the Lich King (kanske mest achievementfunktionen, som snarare var undantag än regel hos PC-spel då), och nu får jag en känsla av att de sneglat på Guild Wars 2 med det nya inventorysystemet.

Hur som helst ser det intressant ut!

Blizzard har lånat otroligt mycket från deras asiatiska konkurrent Perfect World till sina expansioner.
Flying mounts, förenklad dungeon-mekanik, tanks roll i pve/pvp och pvp zoner man slåss om.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

*insert generic anti-wow comment here*

Själv tycker jag det alltid är roligt att återvända till WoW när det kommer något nytt.

Inaktiv

Har vi inte redan varit där? Vad var det vi besökte i Burning Crusade?

Medlem
Skrivet av kzar:

Har vi inte redan varit där? Vad var det vi besökte i Burning Crusade?

Draenor förstördes och det vi besökte i TBC var Outlands som var allt som var kvar av Draenor.

Den här expansionen så går vi tillbaka i tiden eller något sånt tror jag. Eller så har gnomish engineers gjort något superlim och fixat planeten.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Och här trodde man att Pandaria skulle vara sista expansionen för wow, men så fel man hade.

Spelat wow från och till ända sedan vanilla men har vid senare expansioner spelat allt mindre och mer oseriöst och jag måste säga att jag trodde aldrig wow skulle hålla i sig så länge som det har gjort.

Lär bli att man köper in även denna expansion och levlar upp sin dwarf warrior och night elf druid även ännu en gång, blizzard, måste ha cred för att de lyckas hypea folk så pass att man kan tänka sig att ta upp ett nästan bortglömt spel återigen.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Avstängd

Kommer Outland att vara kvar som vanligt i levelingen och så kommer man till Draenor efter Pandaria och en tidsförskjutning?

Medlem

Det kommer minst 6 expansioner tills "Titan", inkluderad denna.


signatur

Meep!

Avstängd

Som phobo säger, dom klämma ut allt dom kan ur wow tills att spelet kommer få lov att söka hjälp för anorexia.

Sedan kommer folk gå över till "titan" när det väl släpps officielt tills dom gör liknande med det spelet, jag kan i alla fall slå vad om det.

Skriv svar