Tävling – vinn Battlefield 4!

Medlem

Lite lustigt att kontrollern enbart funkar till 360 och PC när den använder Playstationliknande knappar.

Detta vore riktigt nice att vinna. Det var väldigt länge sen jag vann något.

Medlem

Hade ingen aning på de flesta frågorna men får se om man lyckats gissa rätt.

Får se hur det gick, nr 4 var däremot ganska klurig

Medlem
Skrivet av PaperPlane:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av kulaN:

Loxus Värdspremiär är samma dag i alla länder annars är det inte världs premiär.

Nope. Världspremiär betyder var det släpps först i världen

Nej då är det bara en Premiär, t.ex en film kan ha en Premiärvisning på bio, en biosalong. Det är inte världspremiär, Världspremiär är när samma film visas på bio i hela världen för första gången.

Så BF4 har alltså ingen världspremiär eller vadå?

jodå, en världspremiär är första premiären. Det behöver inte vara överallt samtidigt.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av PaperPlane:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av kulaN:

Loxus Värdspremiär är samma dag i alla länder annars är det inte världs premiär.

Nope. Världspremiär betyder var det släpps först i världen

Nej då är det bara en Premiär, t.ex en film kan ha en Premiärvisning på bio, en biosalong. Det är inte världspremiär, Världspremiär är när samma film visas på bio i hela världen för första gången.

Så BF4 har alltså ingen världspremiär eller vadå?

precis, Som wow har värdes premiär när dom släpper exspassioner alla får spela samtidigt, Det BF4 gör är gated släpp. även fast det är digitalt. totalt korkad ....

Medlem

Jävlar! Kom nu på att jag hade fel på fråga 2... Det var det det.

EDIT: Hade alla rätt ändå

Good luck!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fråga 4 var jävligt knepig. Om det inte finns fler än ett band, så stämmer inte någon av svaren.

Medlem

Osäker på fråga 6, annars gick det nog bra!

Medlem
Skrivet av aT1C:
Skrivet av PaperPlane:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av kulaN:

Loxus Värdspremiär är samma dag i alla länder annars är det inte världs premiär.

Nope. Världspremiär betyder var det släpps först i världen

Nej då är det bara en Premiär, t.ex en film kan ha en Premiärvisning på bio, en biosalong. Det är inte världspremiär, Världspremiär är när samma film visas på bio i hela världen för första gången.

Så BF4 har alltså ingen världspremiär eller vadå?

precis, Som wow har värdes premiär när dom släpper exspassioner alla får spela samtidigt, Det BF4 gör är gated släpp. även fast det är digitalt. totalt korkad ....

världspremiär är inte samma som att det släpps överallt samtidigt. Det är den första premiären.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Fråga 3 är ju en riktig slamkrypare där två av svaren enligt mig är lika rätt Vad sjutton svarar man då... Gör om, gör rätt Webhallen Fast... Jag kan ta ett flak Volt som kompensation för den dåliga frågan


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem

Fan också...jag tänkte fel vad det gäller "världs premiär" Nu vet jag att jag inte vinner. Bajs! Jaja..grattis till den som vinner (det var enda frågan jag har fel på åtminstone )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Upptäckte nu att jag råkat klicka i fel premiärdatum. Tja, det är nog bäst så. Ska nog inte ställa upp i tävlingen oavsett då jag redan förhandsbokat Digital Deluxe...

Lycka till allihopa!
Fråga 2 hade mig kluven. Fråga 4 var knepig fram tills jag upptäckte svaret, då var det en självklarhet för min del.

Medlem

fråga 6 var riktigt klurig

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Upptäckte nu att jag råkat klicka i fel premiärdatum. Tja, det är nog bäst så. Ska nog inte ställa upp i tävlingen oavsett då jag redan förhandsbokat Digital Deluxe...

Lycka till allihopa!
Fråga 2 hade mig kluven. Fråga 4 var knepig fram tills jag upptäckte svaret, då var det en självklarhet för min del.

PM:a vad du svarade på den då, för jag hittar ingenting över huvud taget som styrker något av svaren.

Medlem

Alla frågor var kluriga, förutom den med sångaren som skulle förknippas med något. Den var relativt lätt.. annars så får man hoppas på vinst och säga lycka till


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Vad jag tror titeln ska vara: Tävling - Vinn Battlefield 4! och äg en till kopia!

Inaktiv
Skrivet av LimstiftDVD:

Lite lustigt att kontrollern enbart funkar till 360 och PC när den använder Playstationliknande knappar.

Det är inte bara konstigt, det är rent av idiotiskt. "Press X to reload", hoppar över klippkanten.

MFZ
Medlem

vågar jag påstå att 4an inte har korrekt svars alternativ?


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Neeeeeej, jag hade fel på fråga 6:(

Medlem
Skrivet av psychonaut:

vågar jag påstå att 4an inte har korrekt svars alternativ?

Vågar påstå att det har ett klockrent sådant

Inaktiv

Nej tack jag står över!

Medlem

Detta var svårt, har ingen aning om hur rätt eller fel jag hade den här gången. Håller dock tummarna!

Medlem

Relativt svårt, men tror jag fått fram alla rätta svar, känns bra iaf.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Ni kan inte kolla om ni har rätt om ni klickar er in på resultatsidan

...

Medlem
Skrivet av deroz:

Vilket battlefield syftar ni på i fråga nr2 då undrar jag?

Dom syftar på Battlefield 1942.

Redaktör
Skrivet av Lepr:

Ni kan ju kolla om ni har rätt om ni klickar er in på resultatsidan

Nix, man ser bara vad man själv svarat. Rätt svar visas först när tävlingen är slut.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lepr:

Ni kan ju kolla om ni har rätt om ni klickar er in på resultatsidan

Nix, man ser bara vad man själv svarat. Rätt svar visas först när tävlingen är slut.

Ah ok, får redigera mitt inlägg då

Kul med kluriga frågor btw!

Medlem

Rolig tävling! Gillar när jag får klura lite

123
Skriv svar