Svindyr specialutgåva av Saints Row IV

Ska se om banken godkänner ett lån på 6,4 miljoner kr(helst då man är en fattig arbetslös).

Medlem

Fan, borde passa på, saknar ju bara de första 3 siffrorna!

Medlem

En pistol, läcker kärra, spionträning och som avslutning tar man och opererar sig så man ser ut som valfri James Bond.

Har alltid velat vara agent 007.


signatur
Medlem

Verkar bli helt i linje med spelet, tvivlar på att detta är menat som något seriöst utan mer ett sätt att driva med andra utgivares specialutgåvor.

Medlem

Undra om de förväntar sig få något paket såld faktiskt. Men förvisso skulle det nog bli enormt positiv PR ifall någon faktiskt köpte det, det var ju inte ett litet paket direkt...

Medlem

Dela upp betalningen från: 208787 kr/mån


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Den sortens pengar kan ingen tjäna ihop genom eget arbete. Det är bara de människor som drar in pengar på att andra arbetar åt dem som har det inom räckvidd.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Hmm jag väntar nog med att bestämma mig tills jag vet vad det blir för specialutgåva till nya GTA...

Medlem
Skrivet av Deltaquebec:

Är det bara jag som tyckte det va hyffsat billigt?
Jag menar, en lambourghini och en rymdresa, rätt dyra grejor.
Å det där hotellet kostar nog nästan femsiffrigt per natt.
Man kastar nog inte bara pengarna i sjön i alla fall

En riktig rymdresa är det inte. En försmak kanske i övre atmosfären. Men absolut inte en rymdresa.... Hade du fått hänga med i Elon Musks raketer så kommer du något närmare rymden.

Fast det är nog allt en speciell upplevelse ändå. Lite snopet känns det som då vi inte har kommit längre än så här trots markanta teknologiska framsteg sedan Apollo 11 och att Eagle landade i juli 1969, på månen.

Konstigt nog kan inte driftkraften (från en nation) enbart bestå av kuriosa, när det kommer till att skicka iväg människor långt bort ifrån Jorden.
Tydligen uppkommer dessa stora mänskliga framsteg i det där väldiga utrymmet bortom våran egen Jord när man halkar efter i ett spel som t ex kallades för det kalla kriget.
Egentligen var hela Apollo programmet mer en sidogren eller skynke för nånting annat.. Det hela handlande om att utveckla och bygga tillförlitliga ICBM's som kunde lämna ett hål i backen och beröva många människors liv och förstöra hela samhällen.

Den här produkten speglar lite grann iofs samhället idag. Något greedy.

Medlem

Gäller studentrabatt 10%?


signatur

Veni Vidi Vice

Medlem

Kan inte detta paket vara det man vinner i nästkommande fz-tävling?


signatur
Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av delli:

Har folket som klagar på priusen tänkt köra lambon vintertid?

Vad händer med Priusens batterier vintertid när det är 20grader kallt och bensinmotorn knappt orkar defrosta framrutan?

Visar hur lite du vet... men visst vi kan väl skratta då jag tänker anta att du skojar?

Medlem
Skrivet av GooGeL:
Skrivet av Deltaquebec:

Är det bara jag som tyckte det va hyffsat billigt?
Jag menar, en lambourghini och en rymdresa, rätt dyra grejor.
Å det där hotellet kostar nog nästan femsiffrigt per natt.
Man kastar nog inte bara pengarna i sjön i alla fall

En riktig rymdresa är det inte. En försmak kanske i övre atmosfären. Men absolut inte en rymdresa.... Hade du fått hänga med i Elon Musks raketer så kommer du något närmare rymden.

Fast det är nog allt en speciell upplevelse ändå. Lite snopet känns det som då vi inte har kommit längre än så här trots markanta teknologiska framsteg sedan Apollo 11 och att Eagle landade i juli 1969, på månen.

Konstigt nog kan inte driftkraften (från en nation) enbart bestå av kuriosa, när det kommer till att skicka iväg människor långt bort ifrån Jorden.
Tydligen uppkommer dessa stora mänskliga framsteg i det där väldiga utrymmet bortom våran egen Jord när man halkar efter i ett spel som t ex kallades för det kalla kriget.
Egentligen var hela Apollo programmet mer en sidogren eller skynke för nånting annat.. Det hela handlande om att utveckla och bygga tillförlitliga ICBM's som kunde lämna ett hål i backen och beröva många människors liv och förstöra hela samhällen.

Den här produkten speglar lite grann iofs samhället idag. Något greedy.

Iaf tillräckligt högt up för att räknas till rymden och uppleva tyngdlöshet utan att använda jordens gravitation för att simulera det.
Kostar 200000 dollar

Lamborghinin kostar mellan 200000 och 800000 dollar beroende på Gallardomodell.

Medlemskapet i bilklubben kostade också 200000 dollar, vilket för övrigt heter inte e24 utan e25 eller écurie25.

Övriga orkade jag inte ta och leta upp, men det verkar vara ett okej paketpris beroende på vilken bil man får.

ELF
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Kan inte detta paket vara det man vinner i nästkommande fz-tävling?

Var det inte detta som ingick om man blev FZ-supporter?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Det var ju ett par sjyssta saker som ingick.

Medlem
Skrivet av warh0g:

Dela upp betalningen från: 208787 kr/mån

Skrivet av frexer:

Gäller studentrabatt 10%?

Jo tjenare, eller hur xD

Inaktiv

Den som har 6.4 eller 1 miljon dollar att bränna kan köpa allt det där ändå,dessutom för ett mycket billigare pris (om man kollar upp priset på internet så hamnar det under 1 miljoner dollar. Var är de exklusiva sakerna som endast köparen av paketet får?

Medlem

signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Deltaquebec:

Är det bara jag som tyckte det va hyffsat billigt?
Jag menar, en lambourghini och en rymdresa, rätt dyra grejor.
Å det där hotellet kostar nog nästan femsiffrigt per natt.
Man kastar nog inte bara pengarna i sjön i alla fall

Håller med, kändes rätt rimligt även allt är väldigt ospecificerat så kanske svårt se pengavärdet helhet. Men verkar göttigt.

Kul grej, men jävligt konstig haha

Medlem
Skrivet av Hondo:

Den som har 6.4 eller 1 miljon dollar att bränna kan köpa allt det där ändå,dessutom för ett mycket billigare pris (om man kollar upp priset på internet så hamnar det under 1 miljoner dollar. Var är de exklusiva sakerna som endast köparen av paketet får?

jadu, man får ju en dubstep-gun replica, sen skulle det vara fränt om lamborghinin och priusen är "Saints Row-stylade" 8) .

Läste också att paketet skulle levereras på nåt speciellt sätt, hoppas att någon faktiskt köper skiten också så man får se hur och om Deep Silver kan ge personen allt som är skrivet!


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Inaktiv

Allt är fraktfritt!

Inaktiv

Inga problem, det här priset är perfekt!

Medlem

Skulle köpt om man fick en Aventador plus försäkring. Gallardo känns inte lika het för priset.

Medlem

Man får ju i.a.f valuta för pengarna, skulle inte förvåna mig om någon köper det. NOTCH WE CALL FOR YOU TO BUY THIS SPECIAL EDITION AND CLAIM IT FOR SWEDEN!

Medlem
Skrivet av krythorian:

Man får ju i.a.f valuta för pengarna, skulle inte förvåna mig om någon köper det. NOTCH WE CALL FOR YOU TO BUY THIS SPECIAL EDITION AND CLAIM IT FOR SWEDEN!

Notch har inte tid han måste göra mer spel till oss

Medlem

Då kan man köra sin Prius till garaget där man hämtar Gallardon!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

@ Kebbe, en fråga bara, vad gör du HÄR, om du har så mkt pengar, ingte fan hade jag hängt på ett foru, ,.jag hade satt sprätt på pengarna och haft kul.

6.4 miljoner är nog inget om man har dem, fast det räcker ju inte med att vara miljonär i så fall. rätt cool att man får den sista gallardon iaf!, lär ju bli samlarvärde på den utgåvan!

Moderator | Testpilot

Kan någon skicka webhallen länken?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

KoP
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan någon skicka webhallen länken?

Länken finns ju i nyheten.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan någon skicka webhallen länken?

Länken är i nyheten men...okej.
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/180730-saints_row_iv-s...

Det blir 6476900 kr, tack! Jag kan stå för frakten.

123
Skriv svar