Rykte: Listan på alla spel som visas på Microsofts E3-show

Medlem

Tvivlar på att den stämmer, verkar vara fake.

Medlem

Beyond Good & Evil 2! OMG, vill se!

Medlem

Får se hur Banjo Kazooie 4 blir. Tror dock inte man vågar hoppas på något.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem

Sooo, umm, hur många av de där är inte en uppföljare... 3-4 st?

Medlem

BF4, CoD:Ghost, LoL...de spelen struntar jag fullständigt i.
Ryse (kinect spel), om de inte får något riktigt jävla unikt och bra med detta så är det inte något att ha det heller.

Resten av listan.. om sant så kan det komma att väga upp ganska mycket av det floppade avslöjandet tidigare.

Nu är det bara upp till Sony att bevisa vad de sagt och visa upp en minst lika stark lista till deras konsol.

En återupplivning av Megaman på rätt sätt skulle ju inte vara fel det heller. Skulle även vilja se en HD remake i Ducktales stilen för Megaman 1-3 + X

Inaktiv
Skrivet av kill455:

League of legends? haha wtf. Stor chans där..

Med så enkelt och långsamt gameplay så går det garanterat.

Medlem

Luktar lite för mycket fanboy-dröm. Fake.

Medlem

Rainbow 6: Patriots kan kanske vara nått...

Medlem

Destiny, Last of us och Rainbow6 blir grymt! Har fortfarande Mortal combat och red dead att köpa också

Medlem

Senaste Banjo (som släpptes till Xbox 360) var riktigt mediokert, har inga höga förväntningar på en eventuell uppföljare.

Medlem

Ingen lista som direkt går åt Microsoft styrka. 7 spel på listan som är exklusiva, 8 om man räknar med Ryse, men det är ett Kinectspel så inte mycket att höja ögonbrynen för min del. Alla de andra är ju multiplatformspel. Jag förväntade mig att de "8 nya ip" skulle visats upp, men so far inga är med på listan. Men visst detta är en ryktad/fake lista.

Medlem

Witcher 3 är fanimig en system seller för mig!

Medlem

Nytt Banjo & Kazooie och det blir en Xbox One.
Rainbow Six och Forza 5 samt Brothers in Arms skadar inte heller X1ans chanser att bli köpt.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Nu skulle dom väl vissa 15 exlusiva IP varav 7(?) av dessa skulle vara helt nya?

Då får jag inte ihop den listan faktiskt?

Medlem
Skrivet av Lepr:

Nu skulle dom väl vissa 15 exlusiva IP varav 7(?) av dessa skulle vara helt nya?

Då får jag inte ihop den listan faktiskt?

Det är lättare att fantisera ihop en lista med uppföljare eftersom man faktiskt vet vad spelen heter.

Medlem

Beyond Good & Evil 2!!!

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

När man tar fram en ny generation tycker jag att man helst ska se till att så många nya IP:n eller exklusiva spel som möjligt finns.

Ungefär som med Nintendo... Eller vänta nu...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv

Herregud vad jag skulle bli paff om det skulle komma ett helt nytt Killer Instinct har inte spelat det sen det kom till Super Nintendo

Medlem

Tydligen är Halo: Spartan Assault äkta* så den här listan kan nog vara sann!

*http://www.oxm.co.uk/55313/halo-spartan-assault-unveiled-for-windows-8-smartphones-and-tablets-first-screenshots-and-trailer/

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av kill455:

League of legends? haha wtf. Stor chans där..

Varför inte? Kontrollen har ju definitivt tillräckligt med knappar och det finns redan Moba:s på konsol. Om listan stämmer blir det ändå en del bra spel, inget banbrytande men onekligen tillräckligt för att skapa ett intresse för Xbox One.

kommer krävas en sjuhelsike aim assist för att kunna spela LoL effektivt med en kontroll

Medlem

Moba spel finns redan på konsoll

Medlem

Dying light ser ballt ut ^^ men annars... nja, vågar man säga: "Det var bättre förr"?

Medlem
Skrivet av Ztreek:

kommer krävas en sjuhelsike aim assist för att kunna spela LoL effektivt med en kontroll

Det har ingen betydelse när samma villkor gäller för alla på konsolen. Jag gissar på att om ryktet stämmer så kommer man inte kunna spela det med pc-spelare.

Medlem

The Witcher 3 är ju givet ps4an för länge sen så.

Medlem

DayZ är det enda som verkar intressant. Resten är bara zzzZZZzzz.

Medlem
Skrivet av kill455:

League of legends? haha wtf. Stor chans där..

LoL är väl ändå bara micromanagement med en enhet/hjälte? Låter som det kan funka med handkontroll då.

P.S: Torchlight funka jättebra på 360.

Medlem

Jiminy jillickers!

Banjo-Kazooie 4


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av kill455:

League of legends? haha wtf. Stor chans där..

Med så enkelt och långsamt gameplay så går det garanterat.

Huh? Vad har det med enkelt och långsam att göra? Eller är du ett troll? Menar du att t.ex. Dark Souls är "enkelt och långsamt"


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av rekvim:

The Witcher 3 är ju givet ps4an för länge sen så.

Lika så har det varit för nya xbox, häng med lite

Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av rekvim:

The Witcher 3 är ju givet ps4an för länge sen så.

Lika så har det varit för nya xbox, häng med lite

Menade mer det faktum att det lät som att The Witcher 3 skulle vara nytt och exklusivt för Xbox one. Så jag har hängt med, var lugn för det

123
Skriv svar