Blizzard visar "något annorlunda" på PAX

Robot
Blizzard visar "något annorlunda" på PAX

Om det inte är en uppföljare, en expansion eller Project Titan, vad är det då?

#blizzard, #diablo-iii


Medlem
Blizzard visar "något annorlunda" på PAX

Diablo 3 expansionen exklusivt till PS3 & PS4?


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Inaktiv

Intressant, undrar vad det kan vara!

Medlem

Livesändning när de tänder eld på alla diablo 3-servrar kanske?

Medlem

De kanske gör ett rts baserat på wow-världen?Det skulle nog bli ett bra spel.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Live demo av D3 på PS3...

Medlem

ta D3 för vad det är... jag spelar det än och tycker det är skoj

Medlem

Förstår inte allt klagande på d3, orka bry sig egentligen.

Ja det kommer till konsol, om jag inte minns helt fel va diablo1 på konsol också, och nej diablo 3 expansionen kommer inte va exkluiv till ps3 o ps4, vilket skitsnack den som tror det.

Jag hoppas på något helt nytt en ny ip liksom, Hade varit nice med en nystart på något dom inte gjort innan

Medlem

Dom ska väl börja tokhypa nått spel som ska släppas "when its done" vilket kommer visa sig vara om typ 8 år och sen göra alla besvikna när superspelet bara är en dålig kopia på något annat spel.

Medlem

Call Of Warcraft: Fantasy Tactical Warfare.

Medlem

Säkert Facebookspelet som det en gång i tiden ryktades om att Titan skulle vara.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av ixon:

Dom ska väl börja tokhypa nått spel som ska släppas "when its done" vilket kommer visa sig vara om typ 8 år och sen göra alla besvikna när superspelet bara är en dålig kopia på något annat spel.

Precis. Känns som att det är länge sedan blizzard gjorde något som man såg fram emot. Man blev lite knäckt av SC2. Deras tid äl väl förbi. lite som ID software och "klassiska" rts.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Lost Vikings 3

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av ixon:

Dom ska väl börja tokhypa nått spel som ska släppas "when its done" vilket kommer visa sig vara om typ 8 år och sen göra alla besvikna när superspelet bara är en dålig kopia på något annat spel.

Precis. Känns som att det är länge sedan blizzard gjorde något som man såg fram emot. Man blev lite knäckt av SC2. Deras tid äl väl förbi. lite som ID software och "klassiska" rts.

Själv så tycker jag väldigt mycket om SC2 ^^

Medlem

Ett fps med quakefysik.. hoppas hoppas! <3 <3

Medlem

Rock 'n Roll Racing 2 skulle ju vara ganska häftigt.

Medlem

Digitalt brädspel baserat på world of war craft kanske? Eller är det verkligen ett nytt ip på gång tro?

Medlem

tror inte det är något från project titan det får man nog vänta tills Blizzcon innan man får någon info om

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av ixon:

Dom ska väl börja tokhypa nått spel som ska släppas "when its done" vilket kommer visa sig vara om typ 8 år och sen göra alla besvikna när superspelet bara är en dålig kopia på något annat spel.

Precis. Känns som att det är länge sedan blizzard gjorde något som man såg fram emot. Man blev lite knäckt av SC2. Deras tid äl väl förbi. lite som ID software och "klassiska" rts.

SC2 är ju fantastiskt. Även World of Warcraft hade en egen stil när det kom. Den enda floppen de lyckats trycka ut är väl Diablo 3? Ska verkligen bli intressant att se om de lyckas vända tillbaka pannkakan.


signatur

Have a good time!

Medlem

Kan ju vara något utannonserande kring Warcraft-filmen. Alternativt någon konvertering/remake av ett gammalt spel till surfplattor/mobiltelefoner.

Inaktiv
Skrivet av mogvard:

Ett fps med quakefysik.. hoppas hoppas! &lt;3 &lt;3

Quakefysik `?

Medlem

WC4 tack. Hur nu det skulle funka, känns som att WoW har våldtagit storyn.

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Propy:
Skrivet av ixon:

Dom ska väl börja tokhypa nått spel som ska släppas "when its done" vilket kommer visa sig vara om typ 8 år och sen göra alla besvikna när superspelet bara är en dålig kopia på något annat spel.

Precis. Känns som att det är länge sedan blizzard gjorde något som man såg fram emot. Man blev lite knäckt av SC2. Deras tid äl väl förbi. lite som ID software och "klassiska" rts.

SC2 är ju fantastiskt. Även World of Warcraft hade en egen stil när det kom. Den enda floppen de lyckats trycka ut är väl Diablo 3? Ska verkligen bli intressant att se om de lyckas vända tillbaka pannkakan.

visst är SC2 ok men väntan var för lång. Sen tycker jag inte att det blev vad det kunde varit. Att de bara floppat en gång beror väl mer på att de släpper så få spel, om man inte räknar wow-expansioner. SC2 - halvflopp, Diablo3 - flopp. Utöver det så har de inte släppt något sedan wow.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

visst är SC2 ok men väntan var för lång. Sen tycker jag inte att det blev vad det kunde varit. Att de bara floppat en gång beror väl mer på att de släpper så få spel, om man inte räknar wow-expansioner. SC2 - halvflopp, Diablo3 - flopp. Utöver det så har de inte släppt något sedan wow.

Halvflopp är väl ett lite starkt ord för ett spel som inte bara har en internationell liga utan också tog spelandet till evenemangsscenen.

Medlem

Negativ resultaträkning?


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av neptunon:

Lost Vikings 3

Skrivet av Zaptagious:

Rock &#039;n Roll Racing 2 skulle ju vara ganska häftigt.

Skrivet av Halttu:

WC4 tack. Hur nu det skulle funka, känns som att WoW har våldtagit storyn.

Ni är inte ensamna om att hoppas på detta, men på vilket sätt är något av dom spelen inte uppföljare? Don't get your hopes up.

Vild gissning; en mashup av alla tre kanske?


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Diablo 3 var ju knappast en flopp, de lyckades däremot väcka ganska mycket rage inom folk med det. Men ekonomiskt sålde det ju jävligt bra.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Duffelbag:
Skrivet av Propy:

visst är SC2 ok men väntan var för lång. Sen tycker jag inte att det blev vad det kunde varit. Att de bara floppat en gång beror väl mer på att de släpper så få spel, om man inte räknar wow-expansioner. SC2 - halvflopp, Diablo3 - flopp. Utöver det så har de inte släppt något sedan wow.

Halvflopp är väl ett lite starkt ord för ett spel som inte bara har en internationell liga utan också tog spelandet till evenemangsscenen.

ja, det kanske mer är en halvflopp för mig. Men det räcker ju för att jag ska tröttna på blizzard och sitt eviga putsande. Visst är det skönt med ett spel som inte är trasigt vid release, men det finns gränser...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Blizzard kanske också skall utveckla ett cod?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av qweex2:
Skrivet av neptunon:

Lost Vikings 3

Skrivet av Zaptagious:

Rock &amp;#039;n Roll Racing 2 skulle ju vara ganska häftigt.

Skrivet av Halttu:

WC4 tack. Hur nu det skulle funka, känns som att WoW har våldtagit storyn.

Ni är inte ensamna om att hoppas på detta, men på vilket sätt är något av dom spelen inte uppföljare? Don&#039;t get your hopes up.

Vild gissning; en mashup av alla tre kanske?

Thrall, Arthas och Illidan ute på pusseläventyr med inslag av combat racing? Lätt att

123
Skriv svar