Natural Selection 2 släpps i oktober

Robot
Natural Selection 2 släpps i oktober

Går numer att förboka via Steam. Hur villig är du?

#natural-selection-2


Medlem
Natural Selection 2 släpps i oktober

Natural Selection 2 verkar ju klart fränt men tror allt jag är mer sugen på att se hur Primal Carnage blir.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Av vad jag set hittills så verkar det väldigt lovande.
Gäller bara att få lite teamwork, brukar ju gå sådär..


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nice, jag och en polare har längtat


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det var tider när man lirade första Natural Selection. Givet köp!

Inaktiv

Betan har blivit bättre och bättre, det är ett helt ok spel och gamla gubbar som spelat det förut kommer nog bli nöjda.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Gött gött, pre köpte de redan januari 2010

Medlem

Helt ok spel låter ju sådär .. Hoppas det är skitbra

Medlem
Skrivet av Parzec:

Natural Selection 2 verkar ju klart fränt men tror allt jag är mer sugen på att se hur Primal Carnage blir.

Det där känns lite som att jämföra Minesweeper med StarCraft.

Primal Carnage ser ju skoj ut, men samtidigt verkar det otroligt simpelt. Det kan man inte anklaga NS2 för.

Medlem

Spelet är riktigt roligt. Behövs så klart balanseras en del till och det är fortfarande en del buggar som måste rättas till men det är sjukt skoj

Medlem

Givet köp för mig också, kommer gnälla på mina polar att skaffa det men känns som att jag inte kommer behöva gnälla allt för mycket :).

Medlem

Om ni tror att det kommer vara lika roligt som NS 1 så är ni helt ute och cyklar enligt mig. Om jag kunde få pengarna tillbaka så skulle jag ta det. (förbeställde hösten 2010).

Medlem
Skrivet av Interpx:

Om ni tror att det kommer vara lika roligt som NS 1 så är ni helt ute och cyklar enligt mig. Om jag kunde få pengarna tillbaka så skulle jag ta det. (förbeställde hösten 2010).

Tycker att det är hyfsat likt ändå vad gäller hur lagen måste röra sig och hur snabbt det är. Däremot känns kontrollerna mindre precisa.

Medlem

mer sugen på Black Mesa 8 dagar kvar


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem

Jag förbokade det innan det kom på Steam.. Det är riktigt awesome särskilt med en grym commander !

Medlem

Köpte in mig i betan för länge länge sedan och det är precis som red orchestra 2 ett spel som ska spelas sent en fredagkväll när lite mer vuxna människor spelar. Då sitter i princip alla med mic och rundorna kan blir riktigt riktigt roliga.

Som nämdes ovan behövs lite mer balansering/optimering och buggjagande.

Medlem

Första liret vart nog roligaste hl modden som jag spelat.

Medlem
Skrivet av dagra90:

Första liret vart nog roligaste hl modden som jag spelat.

Vadå första liret? Gloom till quake 2 var väll lite före?
Saknar gamla gloom, detta blir väll att testas

Medlem

Det här spelet är faktiskt mycket trevligt. Köpte betan och började spela med en gång. Den tidiga betan var väldigt buggig - precis som den ska vara - men bara efter några månaders uppdateringar så har det hänt otroligt mycket och spelet känns helt färdigt i dag.

För och nackdelar i min mening:

+ Bra ljud och musik
+ Bra optimerat
+ Detaljerade miljöer och mysiga ljuseffekter
+ Lätt att sammarbeta tack vare Commander-posten
+ Priset

- Balansen mellan Aliens och Marines
- Aningen stelt
- För lite inställningsmöjligheter
- Lång laddningstid mellan banbyten

Jag ger spelet 7/10 i betyg och det kommer att förmodligen krypa högre med tiden då spelet fortfarande är i beta-stadiet!

Köp bara!

Inaktiv
Skrivet av Inpieces:

Det här spelet är faktiskt mycket trevligt. Köpte betan och började spela med en gång. Den tidiga betan var väldigt buggig - precis som den ska vara - men bara efter några månaders uppdateringar så har det hänt otroligt mycket och spelet känns helt färdigt i dag.

För och nackdelar i min mening:

+ Bra ljud och musik
+ Bra optimerat
+ Detaljerade miljöer och mysiga ljuseffekter
+ Lätt att sammarbeta tack vare Commander-posten
+ Priset

- Balansen mellan Aliens och Marines
- Aningen stelt
- För lite inställningsmöjligheter
- Lång laddningstid mellan banbyten

Jag ger spelet 7/10 i betyg och det kommer att förmodligen krypa högre med tiden då spelet fortfarande är i beta-stadiet!

Köp bara!

Håller med, dock tycker jag inte att det är värt en 7:a i nuläget, möjligen att de fixar en del av sakerna senare.

Största problemet jag hade är att det är EXAKT samma balans problem som i ettan, Marines är tok svaga första 10min men om du får en bra början så blir du i princip odödlig med en bra commander. Medans aliens inte riktigt kan hänga med mot slutet, får man istället snabbt upp faydes som aliens så blir men HELT oslagbar.
Gillade ettan till viss del, detta är ett spel som är kul en eller två maps sen lackar man oftast på att ditt lag suger eller att andra laget suger och du har ingen utmaning alls, har aldrig haft en jämn match.

1
Skriv svar