Battlefield 3-patchen släpps snart

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Hannu:

"Vi vill patcha alla plattformar samtidigt"

-.-

Fu.

Kanske de ville men det blev inte så. Herregud vad spelar det för roll?

Gnäll för gnällandets skull är vad du håller på med nu.

Det är bara böja sig framåt och ta emot, som vanligt i dagens spelindustri som konsument med pc.

Yes! Att jämföra det faktum att du kanske får vänta några dagar extra på en patch är verkligen exakt samma sak som våldtäkt. Really.

Eller, så tar man sig samman, inser att det rör sig om en jävla patch till ett spel, rycker på axlarna och väntar några dagar. Läs en bok, se en film, gå ut i vårsolen, ät en glass.

+ fucking 1

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Hannu:

"Vi vill patcha alla plattformar samtidigt"

-.-

Fu.

Kanske de ville men det blev inte så. Herregud vad spelar det för roll?

Gnäll för gnällandets skull är vad du håller på med nu.

Det är bara böja sig framåt och ta emot, som vanligt i dagens spelindustri som konsument med pc.

Om andra plattformar inte fått någon patch alls, först då hade det varit på sin plats att bli besviken. Det är helt orimligt att känna sig kränkt för att det dröjer lite längre än man hoppats. PS3 spelare som jag har knappt kunnat spela alls pga input-lagget. Kanske har PS3 patchen därför prioriterats. Det verkar ju rätt och riktigt om så vore fallet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Borde släppts för längesedan om den varit klar. Fanns noll anledningar till att vänta. Åt helvete med Dice.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Borde släppts för längesedan om den varit klar. Fanns noll anledningar till att vänta. Åt helvete med Dice.

Men om det är åt helvete med dem, så antar jag att du slutar köpa deras produkter, och slutar använda de produkter du köpt, eftersom de är "åt helvete". Kom igen nu, visa var du står och hyckla inte.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av raefzm88:

Borde släppts för längesedan om den varit klar. Fanns noll anledningar till att vänta. Åt helvete med Dice.

Men om det är åt helvete med dem, så antar jag att du slutar köpa deras produkter, och slutar använda de produkter du köpt, eftersom de är "åt helvete". Kom igen nu, visa var du står och hyckla inte.

Hycklar inte. Jag sade att jag aldrig skulle skaffa BF3 om Origin kom att krävas i slutändan, lång före release date ännu var announced. Jag var en av de få sanna personer som stod fast vid det och aldrig köpte bf3.

Medlem

Okey att släppa expansioner tidigt till ps3 som kompensering.. INTE okey att släppa fix tidigare till en platform. Det är bara klantigt

Medlem
Medlem

Imorgon släpps den senaste patchen till Playstation 3. Pc- och Xbox360-(datum finns inte än).

Lär väl va imorn då? hahaha nyvakna kanske ?

Medlem

Vem/vilka jämför man med när man gnäller så otroligt mycket på DICE?
Det finns ju inte direkt någon som gjort liknande jobb bättre.
Inte ett enda spel kan mäta sig med BF3 i dagsläget...

Medlem

Dom har inte tänkt göra nånting åt "baseraping"? Är ju det som är bland dom största problemen.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av raefzm88:

Borde släppts för längesedan om den varit klar. Fanns noll anledningar till att vänta. Åt helvete med Dice.

Men om det är åt helvete med dem, så antar jag att du slutar köpa deras produkter, och slutar använda de produkter du köpt, eftersom de är "åt helvete". Kom igen nu, visa var du står och hyckla inte.

Hycklar inte. Jag sade att jag aldrig skulle skaffa BF3 om Origin kom att krävas i slutändan, lång före release date ännu var announced. Jag var en av de få sanna personer som stod fast vid det och aldrig köpte bf3.

"Sann person" eller dum i huvudet ? Jag spelar spel för att ha en rolig upplevelse. Skiter helt fullständigt ifall det kör genom Origin..

Typ 30-50% av spelen idag använder steam och vissa av dessa krävs det internet anslutning för att ens installera, ifall någon kommer ihåg Skyrim där vissa personer laddade ner i 200kb/s på ett 5-15g spel. När dem till och med hade en skiva..

Det är säkerligen inte Dice som väljer när patcher ska släppas, troligtvis är det EA..

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av raefzm88:

Borde släppts för längesedan om den varit klar. Fanns noll anledningar till att vänta. Åt helvete med Dice.

Men om det är åt helvete med dem, så antar jag att du slutar köpa deras produkter, och slutar använda de produkter du köpt, eftersom de är "åt helvete". Kom igen nu, visa var du står och hyckla inte.

Hycklar inte. Jag sade att jag aldrig skulle skaffa BF3 om Origin kom att krävas i slutändan, lång före release date ännu var announced. Jag var en av de få sanna personer som stod fast vid det och aldrig köpte bf3.

Varför orka engagera sig om man inte ens äger spelet?

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Hannu:

"Vi vill patcha alla plattformar samtidigt"

-.-

Fu.

Kanske de ville men det blev inte så. Herregud vad spelar det för roll?

Gnäll för gnällandets skull är vad du håller på med nu.

Det är bara böja sig framåt och ta emot, som vanligt i dagens spelindustri som konsument med pc.

Yes! Att jämföra det faktum att du kanske får vänta några dagar extra på en patch är verkligen exakt samma sak som våldtäkt. Really.

Eller, så tar man sig samman, inser att det rör sig om en jävla patch till ett spel, rycker på axlarna och väntar några dagar. Läs en bok, se en film, gå ut i vårsolen, ät en glass.

Eller så är det så att det är hela principen med att ljuga konsumenter rätt upp i ansiktet som man börjar bli Jääääävligt trött på från dagens spelindustri i allmänhet och DICE i synnerhet!

1: "Vi fokuserar mycket på e-sport!" - My ass att de gör
2: "Vi har PC som leadplattform!" - Mjo, tjena, bytte ju över till konsoll innan release eller när det var..
3: "Vi har gjort klart patchen till PC men väntar med släpp så att alla ska få den samtidigt!" - Uppenbarligen inte..

DIce är ett gäng hycklare, så trött på allt skitsnack!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

äntligen!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Hannu:

"Vi vill patcha alla plattformar samtidigt"

-.-

Fu.

Kanske de ville men det blev inte så. Herregud vad spelar det för roll?

Gnäll för gnällandets skull är vad du håller på med nu.

Det är bara böja sig framåt och ta emot, som vanligt i dagens spelindustri som konsument med pc.

Yes! Att jämföra det faktum att du kanske får vänta några dagar extra på en patch är verkligen exakt samma sak som våldtäkt. Really.

Eller, så tar man sig samman, inser att det rör sig om en jävla patch till ett spel, rycker på axlarna och väntar några dagar. Läs en bok, se en film, gå ut i vårsolen, ät en glass.

Eller så är det så att det är hela principen med att ljuga konsumenter rätt upp i ansiktet som man börjar bli Jääääävligt trött på från dagens spelindustri i allmänhet och DICE i synnerhet!

1: "Vi fokuserar mycket på e-sport!" - My ass att de gör
2: "Vi har PC som leadplattform!" - Mjo, tjena, bytte ju över till konsoll innan release eller när det var..
3: "Vi har gjort klart patchen till PC men väntar med släpp så att alla ska få den samtidigt!" - Uppenbarligen inte..

DIce är ett gäng hycklare, så trött på allt skitsnack!

Japp. Har sagts några hundra gånger. DICE har gått åt helvete sen Patrick Bach tog över som designer och producent för Battlefield serien. Han har noll integritet och kan troligtvis inte käfta emot EAnär dem tvingar på dåliga saker.


signatur

Idono. That's me!

En gång retade jag en hungrig hund med att hålla en bit mat framför nosen & ryckte ifrån precis när den skulle bita. Det är makt.

Medlem
Skrivet av Grön:

En gång retade jag en hungrig hund med att hålla en bit mat framför nosen & ryckte ifrån precis när den skulle bita. Det är makt.

Jobbar du på Dice?

Medlem

Dice har säkert haft någon lite halvskumm affär med Sony att ps3 ska få alla patchar/ DLC först Dom borde göra det lite bättre för oss PC andvändare o lägga in spelet på steam istället för deras orgin Annars riktigt bra spel

Skrivet av asdfg:
Skrivet av Grön:

En gång retade jag en hungrig hund med att hålla en bit mat framför nosen & ryckte ifrån precis när den skulle bita. Det är makt.

Jobbar du på Dice?

Japp! Det var jag som kodade fram alla buggar *gnider händerna*

Medlem

men herregud vad ni gnäller. är det inte bättre att dem har hittat ett fel på uppdateringen innan dem släpper den? patchningen har inget med sony att göra. jävlar vilka p12-fasoner.

Medlem

DICE!
Istället för att uttala er om det ena och det andra som ni inte håller, så kan jag råda er att hålla eran käft stängd.
För att det är ni som står med brallorna nere gång på gång. Som när patchen var klar kunde ni sagt att patchen släpps till respektive konsol när vi känner för det. Fuck of gamers kunde dom oxo ha sagt.

We Naild it!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av jaccan:

men herregud vad ni gnäller. är det inte bättre att dem har hittat ett fel på uppdateringen innan dem släpper den? patchningen har inget med sony att göra. jävlar vilka p12-fasoner.

Så du menar att de släpper den till PS3 så de kan buggstäda inför släppet till PC och Xbox?


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

antagligen släpps patchen till ps3 pga påtryckningen angående inputlag. att påstå att man bli rövknullad pga det är så jäkla larvigt så jag skrattar.

Medlem

Så minorna stannar efter att man dör, det var bra det.

Medlem
Medlem

Patchat för CoD spelare alltså? "snabbare att resa sig upp, mindre rekyl o.s.v...." KUL!!!

Medlem

The only reason that Sony's patch is going out first is because it's the only one that's ready right now.
We're putting the finishing touches on the other patches and working as hard as possible.
This has nothing to do with favoritism for a platform and is NOT related to DLC coming to Sony first.
This just as well could have been PC or 360 first.

http://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/rab95/patch_27t...

Inaktiv

alltid kul att läsa folk som äger spelet till PC att EN konsol fick EN patch först... fördriv tiden med något annat om spelet inte är spelbart???? eller fortsätt spela BF3 som det är, antagligen funkar det bättre en när det släpptes, och många här har säkert ton med andra spel att spela medan

måste inte se småsaker som jordens undergången.

Inaktiv
Skrivet av truppo:

The only reason that Sony's patch is going out first is because it's the only one that's ready right now.
We're putting the finishing touches on the other patches and working as hard as possible.
This has nothing to do with favoritism for a platform and is NOT related to DLC coming to Sony first.
This just as well could have been PC or 360 first.

http://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/rab95/patch_27t...

titta fanns en enkel anledning, som många här trodde var för att Sony är en Fav :3

Medlem
123
Skriv svar