Utmaningstråd - Battlefield 3

Medlem
Utmaningstråd - Battlefield 3

Hejsan forumet!

Jag tänkte att vi ska kunna förbättra möjligheten att hitta nya klaner och plutoner i Battlefield 3 att utmana och träna mot. Vare sig man spelar på PC, Xbox 360 eller PS3.

Många tror kanske att det inte går att spela klanmatcher osv i Battlefield 3, då det inte finns privata servrar(PS3 & Xbox 360), men om man inte kör seriösa matcher så är det inga problem som helst att hoppa in i en tom server med sin squad och sedan bjuda in andra.

Rekommenderade spelsätt:
Squad Rush
Squad Deathmatch (detta är grymt kul med flera squads)
Conquest

-

Är det någon som spelar på PS3. får ni kontakta min egna klan, "För Sverige i Tiden" (FST) här eller via forumet där vi har vår huvudbas: http://www.playstation-3.se/forum/t17587.html


signatur

Numrera numera

Medlem

Ser att det är en ganska gammal tråd, men jag är gärna med på en utmaning. I SQR kanske? Har visserligen inte hört med de andra i plutonen, men det ska inte vara några problem att samla ihop ett par gubbar Hör av er om ni är intresserade!

Edit. Oj, glömde säga att vi spelar på ps3!

Medlem

Team Firestar.Deadbeat här, vi söker alltid HIGH motstånd på 4v4 Squad Rush. Valfri map, server On.

Finns på Battlelog DB-Phireman eller på Irc #TFS.Gaming

Medlem

Golden Boyz på battleloggen klantag DMW.

Kontakta mig; PokerNick eller någon av ledarna.

Är ni reggade på MLG så är det bra de håller med servers.

Xbox 360


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av SugarPapa:

Ser att det är en ganska gammal tråd, men jag är gärna med på en utmaning. I SQR kanske? Har visserligen inte hört med de andra i plutonen, men det ska inte vara några problem att samla ihop ett par gubbar Hör av er om ni är intresserade!

Edit. Oj, glömde säga att vi spelar på ps3!

Jag bevakar tråden ändå. Lägg till mig på Battlelog så kan vi kanske planera in någon kommande dag i veckan eller så.

EDIT: Ska även tilllägga att mitt namn på Battlelog är Oggohoko =P


signatur

Numrera numera

Medlem
Skrivet av Golho:
Skrivet av SugarPapa:

Ser att det är en ganska gammal tråd, men jag är gärna med på en utmaning. I SQR kanske? Har visserligen inte hört med de andra i plutonen, men det ska inte vara några problem att samla ihop ett par gubbar Hör av er om ni är intresserade!

Edit. Oj, glömde säga att vi spelar på ps3!

Jag bevakar tråden ändå. Lägg till mig på Battlelog så kan vi kanske planera in någon kommande dag i veckan eller så.

EDIT: Ska även tilllägga att mitt namn på Battlelog är Oggohoko =P

Vi får tyvärr skjuta upp det på obestämd tid. Mitt Ps3 gav tyvärr upp för några dagar sedan
Men lägger till dig på Battlelog så länge, så kontaktar jag dig när det är fixat!

Medlem

HURP Gaming på PC, söker på Battlelog. Vi spelar seriöst team-baserat spel, och vill helst ha en kompis-koppling med de vi spelar med. Så har ni inget emot att lära känna nytt folk, skriv till oss!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar