Nästa World of Warcraft-expansion avtäckt

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av neonille:

Allvarligt? Är dom seriösa? Pandor?? ...

Jaa, man undrar ju om dem är seriösa. Ett skämt minst sagt.

Pandaren var faktiskt menade som ett skämt från början (en enhet i Warcraft III), men blev så populära hos fansen att Blizzard tillslut skrev in dem i världen.

Medlem

"Have one on the house!"

Medlem

HAHAHAHAHAAHHAHA PANDOR.

Blizzard har verkligen tappat stinget.

Sedan så är det väl ändå dags för pegi 7 för WoW?

Medlem

Level cap 90. Näst sista expansionen alltså. Sista expansionen kommer ge lvl cap 100. Jag är 100% säker. Sen lite senare så är det dags för Titan to go activated.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Herregud... ;d

Medlem
Skrivet av Remus:

Level cap 90. Näst sista expansionen alltså. Sista expansionen kommer ge lvl cap 100. Jag är 100% säker. Sen lite senare så är det dags för Titan to go activated.

Nästa expansion borde ju då höja lvl taket till 95.....

Medlem
Skrivet av Remus:

Level cap 90. Näst sista expansionen alltså. Sista expansionen kommer ge lvl cap 100. Jag är 100% säker. Sen lite senare så är det dags för Titan to go activated.

Tjaaa, varför inte?
Slagits mot deathwing och nu i Mists of pandaria är det ännu mera krigshets mellan alliance och horde. Pandorna kommer in i bilden och lär de båda sidorna att hitta sin inre frid/chi och att samarbeta eller något sådant så att dom tillsammans kan besegra Sargeras i den sista expansionen. Sen 1 år efter att sista expansionen kommit ut blir WoW free-2-play med en cashshop + att man kan använda riktiga pengar på auktionshuset precis som man gör i Diablo 3.

There, done and done ,called it!

Medlem

first i was like -.- when i saw this. But the i thought of Pandamonium and i was like

Inaktiv
Skrivet av Ladestam:

Nooooooooooooooooooo!

Episk story är tydligen inte längre viktigt.

omg har du aldrig lirat wc3? pandaren finns där med! och som en annan sa och kommer spamma det i detta inlägg nu så du förstår och slipper gnälla.

Jag antar att de flesta av er som skrattar åt detta inte känner till historien bakom skapandet av rasen Pandaren. Inte för att jag tror det skulle ändra någons åsikt.

Hursomhelst har många Warcraft fans har tjatat efter just Pandaren till WoW i flera år nu. Detta är ren fanservice från Blizzards sida.

Jag antar att de flesta av er som skrattar åt detta inte känner till historien bakom skapandet av rasen Pandaren. Inte för att jag tror det skulle ändra någons åsikt.

Hursomhelst har många Warcraft fans har tjatat efter just Pandaren till WoW i flera år nu. Detta är ren fanservice från Blizzards sida.

Jag antar att de flesta av er som skrattar åt detta inte känner till historien bakom skapandet av rasen Pandaren. Inte för att jag tror det skulle ändra någons åsikt.

Hursomhelst har många Warcraft fans har tjatat efter just Pandaren till WoW i flera år nu. Detta är ren fanservice från Blizzards sida.

Jag antar att de flesta av er som skrattar åt detta inte känner till historien bakom skapandet av rasen Pandaren. Inte för att jag tror det skulle ändra någons åsikt.

Hursomhelst har många Warcraft fans har tjatat efter just Pandaren till WoW i flera år nu. Detta är ren fanservice från Blizzards sida.

Jag antar att de flesta av er som skrattar åt detta inte känner till historien bakom skapandet av rasen Pandaren. Inte för att jag tror det skulle ändra någons åsikt.

Hursomhelst har många Warcraft fans har tjatat efter just Pandaren till WoW i flera år nu. Detta är ren fanservice från Blizzards sida.

Jag antar att de flesta av er som skrattar åt detta inte känner till historien bakom skapandet av rasen Pandaren. Inte för att jag tror det skulle ändra någons åsikt.

Hursomhelst har många Warcraft fans har tjatat efter just Pandaren till WoW i flera år nu. Detta är ren fanservice från Blizzards sida.

Medlem
Skrivet av visan:

"Have one on the house!"

"I'll put it on your tab."

Medlem

Först tauren paladins. Nu pandor. blizz har tatt av motorvägen för tidigt.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Remus:

Level cap 90. Näst sista expansionen alltså. Sista expansionen kommer ge lvl cap 100. Jag är 100% säker. Sen lite senare så är det dags för Titan to go activated.

Nästa expansion borde ju då höja lvl taket till 95.....

Nix, 10 lvlar för sista expansionen. Göra avslutningen mer episk med "HELA 10 mer levlar!". Vet Burning Crusade hade 10 levlar mer.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Fidde027:

blizz har tatt av motorvägen för tidigt.

Haha, vilket fint uttryck. Det ska jag börja använda.

Medlem

Minns att detta läckte ut för ett tag sedan, men om de skulle genomföra det eller inte det var frågan.

Jag var klantig nog att testa Cataclysm endast för att de ändrade startställerna, till min besvikelse. Förresten är det ens folk som spelar WoW nuförtiden?

Med tanke på "Update 11:15AM PST - DIABLO 3 WILL BE FREE TO WORLD OF WARCRAFT SUBSCRIBERS" verkar de desperata.

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Remus:

Level cap 90. Näst sista expansionen alltså. Sista expansionen kommer ge lvl cap 100. Jag är 100% säker. Sen lite senare så är det dags för Titan to go activated.

Nästa expansion borde ju då höja lvl taket till 95.....

Nix, 10 lvlar för sista expansionen. Göra avslutningen mer episk med "HELA 10 mer levlar!". Vet Burning Crusade hade 10 levlar mer.

Och wrath, bara cataclysm so far som bara haft 5 lv högre.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Börjar blizzard gå i samma spår som guitar hero och call of duty?

Medlem
Skrivet av TexN:

Börjar blizzard gå i samma spår som guitar hero och call of duty?

Nej, Blizzard kommer inte gå över 100 i lvl i WoW.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Remus:
Skrivet av TexN:

Börjar blizzard gå i samma spår som guitar hero och call of duty?

Nej, Blizzard kommer inte gå över 100 i lvl i WoW.

Är lite väl tidigt att påstå det. Beror ju hur bra WoW går. Har svårt att tro att dom stannar på level 100 om det går bra för spelet.

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av neonille:

Allvarligt? Är dom seriösa? Pandor?? ...

Jaa, man undrar ju om dem är seriösa. Ett skämt minst sagt.

Pandor har ju varit en del av Warcraft universumet länge o.O

Länge o länge, beror nog på vem du frågar. Har för mig att de var ett aprilskämt i WC3 och blev anpassade till loren i The Frozen Throne. Kan inte säga att detta skulle kallas länge för mig som spelat serien sedan Warcraft.

Medlem

Kung Fu Pandaren

** Folk som klagar och säger att det är löjligt kan ju förklara vad som är häftigt med jättestora kor på två ben, om nu pandor är för mycket.

zat was all.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem
Skrivet av neonille:

Allvarligt? Är dom seriösa? Pandor?? ...

Du kanske inte visste det men pandor fanns redan i de tidigare spele (Warcraft3)

Så ja... pandor


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

HAHAHAHAHAAHHAHA PANDOR.

Blizzard har verkligen tappat stinget.

Sedan så är det väl ändå dags för pegi 7 för WoW?

Vad anser du att det skulle vara då?

Häftiga brinnande demoner?
Coola blodstörstande drakar?


signatur

Everybody needs help.

Visste inte att expansionen var "övertäckt" innan


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

vad jag läst mig till på blizzard sidor så verkar ju detta faktiskt vara bra mycket bättre än cata redan, och HELL YEEE scholomance lvl 90 hc dungeon


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ehehehe, det kommer ta ett tag innan folk sätter sig ned och tittar vad expansionen egentligen handlar om, de flesta verkar stanna vid pandaren Själv tycker jag det verkar bra mycket bättre än Cataclysm, fast med en liten reservation om det nya skillsystemet. Det kan bli bra eller dåligt.

Medlem

Samtidigt som jag ser fram emot att spela Monk och Pandaren så börjar jag ledsna på hur snabbt Blizzard patchar och släpper nytt material. Casualspelare får aldrig känna sig riktigt bra utrustade innan det kommer något som ersätter det man så länge kämpat för.

Medlem

häftigt . blir till att testa o köpa iallafall. när kommer det då? 2020???

Medlem

Mjölkning...


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Preed:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av neonille:

Allvarligt? Är dom seriösa? Pandor?? ...

Jaa, man undrar ju om dem är seriösa. Ett skämt minst sagt.

Pandor har ju varit en del av Warcraft universumet länge o.O

Länge o länge, beror nog på vem du frågar. Har för mig att de var ett aprilskämt i WC3 och blev anpassade till loren i The Frozen Throne. Kan inte säga att detta skulle kallas länge för mig som spelat serien sedan Warcraft.

Är visserligen inget större fan av Warcraft spelen, men i World of Warcraft förekommer det inte pandor en enda gång (vad jag kan minnas) inte i någon expansion eller i originalspelet..

Skriv svar