Ny Modern Warfare 3-trailer

Medlem

Helvete så j-a överlägset bäst - vilken grafik, gameplay - allt - så j-a bra.

Äh - retas bara med BF-folket.

Vet inte så mycket om krigsspelen än. Utvärderar BFBC, CODBO, MGS4GOTP, MOHA o BIAHH

Medlem

Dom släppte väl det här för ett par år sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tycker Black ops ser helt ok ut, inget jag skulle köpa men om någon polare köper konsolversionen så skulle jag inte tveka att lira det.

Medlem

Zzzzz... på tok för hetsigt, det verkar inte finnas nån taktik alls. Släpp det till arkadhallarna.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Ser precis ut som MW2, låter likadant, samma features, verkar vara exakt samma spel... Expansion? Scam?

Run and Gun-kidsen kommer nog älska det ändå.

Inaktiv

bara jag som märkte den jobbiga rösten "attack dogs with explosives near your position"

Medlem

Efter jag spelade bf3 alphan så vill jag inte spela bad company 2 längre.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Är inne dagligen och har vart senaste 5 åren och läst kommentarer om spel här på fz, har dock Aldrig känt mig intresserad att kommentera någons åsikter heller, förens nu (ursäkta min inkompetens i forumteknink då jag inte kan föra in @krukans Citat men ville bara få sagt att det var det löjligaste jag läst på många år... Att BF och COD inte skulle gå att jämföra , pga att det är olika Gengre?? Eeeeh... Som att säga att Die Hard 1 och Die Hard 2 inte är av samma Gengre...

"De ena är tight och de andra öppet." Om man inte är född -99 och är P12 så bör man spelat BF2 och vet att Teamwork är A o O tillskillnad från COD serien där man gärna Låtsas att man Teamworkar, men där alla kutar runt bara för att få stå i ett hörn och använda "den fetaste perken"..

Alla gillar det "trångt" BF3 Alfa bjuder på trånga utrymmen, bättre ljud, bättre grafik, u name it.. MW trailern ser ju fan ut som nya skins på COD 2 trailern.. Jävla pengamjölkare.

Medlem

Har spelat alla COD spel fram till MW2 där tog det stopp...vet inte hur jag ska förklara detta men ''kvalitén'' finns inte kvar i spelet det känns plastigt? ser snyggt ut å så men nej tack jag vill ha gamla COD tillbaka

Medlem

Dubbelpost


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av zauii89:

Något som var irriterande i alphan förövrigt var att sitta 60 sek och glå på "ribon rankups" efter varje runda, seriöst man kommer ju bli mental på spelet efter ett tag, tacka vetja att det finns vettiga PC spel kvar ännu dock.

Perfekt paus för snabbt toabesök, koka kaffe eller liknande (det gjorde jag under Alfan iaf )


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Efter ha sett Battlefield, det här ser lite stelt ut. Men kommer bli ett bra spel ändå

Medlem

allt efter MW1 har sugit getpurjo.. pengamjölkare och konsollivrare göre sig icke besvär i min spelsamling


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Dock så kommer mw3 sälja mycket mer än bf3, det är nya cs.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Spec Ops låter ju inte så illa. Men alltså, det ser PRECIS ut som Mw2...

Medlem
Skrivet av Drunk3n_:

Haha fan vad bra!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Som jag ser det, Battlefield uppmuntrar teamplay, medans CoD alltid varit för ensamvargar som vill toppa listor.

Där har du rätt, fast om man är en bra spelare så är det lagspelaren som toppar listorna i Battlefield-serien med
Provade BF3 och hade nog sisådär 6000+ poäng med ~1.7 i KD och minst 17 ribbons efter en match och det för att jag varit så bra lagspelare. Närmsta hade ~4000 poäng ^^

Medlem

Det där såg ganska kul ut. Men stelt som bara den.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Vad är det här!?!?! Predator missiles är fortfarande kvar?? Det är fan den mest löjliga killstreak i spelvärldens historia om man inte räknar med Martyrdom från 4an.

Jäkla skitspel, Cock of Duty 2.5, ser och låter 90% ut som MW2


signatur

Game long and prosper

Medlem

Om jag ska vara ärlig så ser detta ut som Homefront blandat med MW2, alltså skräp.

en del console spelare klagar på att DICE bara visar upp PC "footage" av BF3, vad kan det bero på? = PC fokus.

vi PC fans klagar på att Infinity Ward/Treyarch bara visar upp XBOX "footage" av COD, vad kan det bero på? = XBOX fokus.
Dom borde helt ärligt lägga ner det där med Xbox fokuset, och lägga ner mer tid på PC och PS3.

Medlem

jag kommer köpa skiten

Medlem

man ser absolut ingen skillnad mellan det här och MW2.. och det här ska dom kränga för fullpris? haha skämt

Medlem

Det var då ett jävla whinande på detta spelet. Ja BF3 kommer säkerligen vara grymt men det betyder inte att detta kommer suga. Kommer definitivt köpa båda. Bara jag på hela FZ som gillar att komma hem från jobbet luta sig tillbaka och skjuta några enkla HS? ingen taktik ingen ting bara coola vapen och lite avslappnade action det är vad MW är för mig

P.S det var 10år sedan jag var 14

Medlem

asså kan alla chilla ner. jag är övertygad om att battlefield 3 kommer bli bättre men so? du köper battlefield för den suveräna grafiken och för team. du köper cod för att bara springa runt meningslöst och skjuter folk? men det är väll det roligaste. vilket ca 25 miljoner exemplar för black ops visar. säker ca 80 procent av er fz läsare köpte mw2 och black ops

Medlem

Precis samma spel som dom släppt varje år de senaste 4 åren...

Medlem

Ser mer ut som en expansion till MW2.. MW2.5 kanske På E3 frågade en journalist om iw hade gjort några förbättringar med grafiken, deras svar blev att dom hade förbättrat ljudet Och en av de stora nyheterna i spelet var att predator missile hade bytt namn till reaper missile och var aningen kraftfullare Bara jag som tycker att iw borde gå tillbaka till rötterna igen och göra ett helgjutet WWII shooter?

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Efter jag spelade bf3 alphan så vill jag inte spela bad company 2 längre.

Berätta varför. Vore kul att höra.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Vissa videos här på fz laddas dåligt på min iphone, denna är en av dem. Nån annan med samma problem?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Battlefield3-dödaren: Ja i försäljningssiffror
Flest p12:or: Ja
Inge Teamwork: Ja

P12: or kommer man tyvärr inte undan i något spel.

Då var det dags för det obligatoriska jämförandet mellan CoD och BF... (Riktat mot alla som håller på med skiten).

Jag blir inte särskilt imponerad av nya fps-multiplayerspel längre.
Hösten kommer att vara mest single för mig (om inte D3 släpps).

Medlem

Jag kommer att köpa både BF3 och MW3. Trots allt negativt mot COD-serien den senaste tiden så kan jag inte sticka under stolen med att jag faktiskt har haft väldigt roligt med MW2 tillsammans med mina kompisar. Jag tycker dom båda serierna uppfyller helt olika behov och är roliga på sitt sätt.

Utifrån vad jag ser i den här trailern måste jag nog ändå säga att det ser väldigt, väldigt likt ut MW2. Det skulle lika gärna bara kunna vara nya skins och nya banor, det är den upplevelsen jag får och det är lite synd tycker jag.

Skriv svar