Batman: Arkham Citys bossar blir trovärdiga

Robot
Batman: Arkham Citys bossar blir trovärdiga

I en fajt skulle Läderlappen golvat Gåtan med ett slag – därför blir deras strid snarare en intellektuell sådan.

#rocksteady, #batman-arkham-city


Medlem
Batman: Arkham Citys bossar blir trovärdiga

Tycker det är helt rätt tänkt, får se hur pass rolig bossfighten blir däremot.

Medlem

ååå det kommer bara bli såå phett jag vet de ^^

Ja, självklart. Hur skulle man annars göra?

Medlem

Fram med olika boss fighter alla behöver verkligen inte vara att puckla på. Dom kan ha en maskin man får förstöra för att sen ge han en fet snyting eller elchockar! Låter som en riktigt bra ide. ettan va ju så skoj!

Medlem
Skrivet av hakufu666:

Fram med olika boss fighter alla behöver verkligen inte vara att puckla på. Dom kan ha en maskin man får förstöra för att sen ge han en fet snyting eller elchockar! Låter som en riktigt bra ide. ettan va ju så skoj!

Håller helt med Rocksteady om det, vore dock synd om man inte får se dem i spelet, utan bara få höra dem i högtalarna :\ Men du för fram en ganska rolig sak Hakufu vad sägs om dödsrobot


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

"så vi måste se till att nån som Gåtan inte plötsligt utvecklar superkrafter bara för att det passar gameplay"

Var det inte exakt det dom gjorde med Jokern i första spelet?


signatur

12:50. Press Return

Medlem
Skrivet av Richard:

"så vi måste se till att nån som Gåtan inte plötsligt utvecklar superkrafter bara för att det passar gameplay"

Var det inte exakt det dom gjorde med Jokern i första spelet?

Exakt vad jag tänkte också, vilket i mina ögon var den största bristsen i första spelet...
Vi får se hur de löser det i Arkham City, köp dag 1 är ju dock garanterat!

Inaktiv
Skrivet av Richard:

"så vi måste se till att nån som Gåtan inte plötsligt utvecklar superkrafter bara för att det passar gameplay"

Var det inte exakt det dom gjorde med Jokern i första spelet?

Jo? Därav insikten.

GFWL = Jag kan inte spela = Jag köper inte

Kanske till konsol, om något, men inte på release.

Inaktiv

Detta blir fan ett givet köp för mig alltså, ser grymt kul ut. Batman + free roam = WIN


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Men varför är catwomans moves så jädra snabba. Ser ut lite som gamla spindelman spel där all fighting går i turbo. Hoppas dom inte sabbar det här nu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Jag skulle önska att de skippade bossfajterna, de tillför bara frustration, skulle vara intressant om man kunde hitta på ett annat koncept istället för att det alltid ska vara en "slutstrid".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MFZ
Medlem

haha, "men i verkligheten, om Batman verkligen skulle slå till Gåtan..."


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

https://www.youtube.com/embed/k32ELE9qZJ8

Men varför är catwomans moves så jädra snabba. Ser ut lite som gamla spindelman spel där all fighting går i turbo. Hoppas dom inte sabbar det här nu

Tyckte själv catwoman striden såg skit häftig ut, mer speed än kraft jämfört med batman. Bra tänkt där med bossarna, men "i verkligheten hade batman..." är lite roligt sagt :P.

The Riddler skulle nog inte klara av att slå sig själv...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

"Batman är också det, men han är totalt badass"

Amen.

Medlem

Så borde flera utvecklare tänka.

Medlem

Åh, de e fint!

Medlem
Skrivet av Sazja:

Detta blir fan ett givet köp för mig alltså, ser grymt kul ut. Batman + free roam = WIN

Agree!


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Flakmonkey

Känner att jaga snart måste ta itu med arkhams asylum så att man är redo för det här. Fattar inte riktigt varför jag inte lirat det ännu, men men man har ju något kul att se fram emot då iaf för övrigt lite kul att näma batman, gåtan och verklighet i samma mening

Medlem

Vill ha! Sitter och kör igenom ettan igen för stunden

Medlem
Skrivet av Hurin:
Skrivet av hakufu666:

Fram med olika boss fighter alla behöver verkligen inte vara att puckla på. Dom kan ha en maskin man får förstöra för att sen ge han en fet snyting eller elchockar! Låter som en riktigt bra ide. ettan va ju så skoj!

Håller helt med Rocksteady om det, vore dock synd om man inte får se dem i spelet, utan bara få höra dem i högtalarna :\ Men du för fram en ganska rolig sak Hakufu vad sägs om dödsrobot

hehe ja men lazer som kommer ut ur ögonen? så får man ha en spegel och pricka han?

Medlem
Skrivet av hakufu666:
Skrivet av Hurin:
Skrivet av hakufu666:

Fram med olika boss fighter alla behöver verkligen inte vara att puckla på. Dom kan ha en maskin man får förstöra för att sen ge han en fet snyting eller elchockar! Låter som en riktigt bra ide. ettan va ju så skoj!

Håller helt med Rocksteady om det, vore dock synd om man inte får se dem i spelet, utan bara få höra dem i högtalarna :\ Men du för fram en ganska rolig sak Hakufu vad sägs om dödsrobot

hehe ja men lazer som kommer ut ur ögonen? så får man ha en spegel och pricka han?

Ingen dum idé, och så spelar det lite sån där glad hjälteaktig musik


signatur

För att spel ska vara kul ^^

1
Skriv svar