Take-Two: Mer Duke Nukem på väg

Robot
Take-Two: Mer Duke Nukem på väg

Hertigen får inte vila i frid efter Duke Nukem Forever – Take-Two hotar med att mer är på väg.

#duke-nukem-forever, #take-two


Medlem
Take-Two: Mer Duke Nukem på väg

Det kan väl aldrig bli för mycket Duke ? De som inte gillar han kan ju lätt bara titta åt något annat håll.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Haha Duke på vita duken? Håller hellre tummarna på expansionen som planeras 15 nya sp banor, nya vapen och fler multiplayer maps.
Bringing it old school, då man faktiskt fick något för pengarna, istället för tre multi-kartor för 140kr


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tror det skulle kunna göra ett bättre Duke-spel än DNF om de får göra spelet själva från grunden. Gärna göra det lite mörkare och inte lika mycket tonårshumor. Göra som vad de nya Batman-filmerna gjort med Batman-konceptet.

"Duke Nukem Begins"


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Klagar man på att Duke har sexistiska synsätt i en recension så är man ju ute och seglar.

Medlem

Mera DUke, det gillar vi!!!!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

I demand MORE! Lär av misstagen och leverera riktigt högkvalitativa Duke-titlar från och med nu! Underbart att de fortsätter jobba för det de tror på, trots den övervägande negativa mottagningen av DNF. Det kan bara bli bättre från och med nu.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Nooo ppppplease ooo the horror!! im not gona be able to take it!.. min crap mätare står redan på top så fort detta spel släpptes

PS: jag älska duke 3d när jag var yngre när det släpptes och man fortfarande använde DOS för sätta igång spelen typ. Men detta förutom skämten var fan inte duke asså

Medlem

Mer Duke åt folket !!!!

Medlem

Uwe Boll's Duke Nukem? Ja Dukekvalitén från Forever skulle ju helt klart finnas!
Gör om gör rätt!
Hade de satsat på 15 års jubileum kanske de fått tid nog att göra ett riktigt Forever från början med DN3d anda!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=UkB43FHalAo
För er som missade Fan trailer, ända som fattas är väl att theme ska dra igång vid 2:30
Gåshud!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

DNF var absolut inte ett dåligt spel utan hade mycket charm och var i min mening det mest varierande FPS'et på många år.
Vill se mer av Duke och som sagt, det kan bara bli ännu bättre

Medlem

Uppgradera grafiken, slipa på fysiken och banorna, tona ner mansgriseriet och förläng singleplayer med ett par timmar så har du ett 80+ spel utan tvekan.

Medlem

Arnold Schwarzeneggers comeback på G?

Medlem

Jag har faktiskt kört det en del och har faktiskt gillat det. Såg "Critical Brit"s genomspelning av första timmen på youtube och förstår hur han menar men själv har jag gillat vad jag spelat. ^^ Man gillar det också för helt fel anledningar (eller rätt beroende på hur man tänker). xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Duke for statsminister 2014!!!

Medlem

Jag tänkter inte påstå att DNF var perfekt, men det var väldigt bra och det första FPSet jag haft kul med på flera år. Tror bestämt att Half-Life 2 episoderna var det senaste. Och om de gör något riktigt bra av det här så blir jag riktigt jävla glad, Duke förtjänar ett nytt fantastiskt spel.


signatur

// Bacon <3

Medlem

"Vi har absolut övervägt det med Bioshock och andra titlar. Ännu så länge har vi inte gått hela vägen med något"
Tur att det inte blivit något!
Bioshock är en av många spel jag pekar på när jag ska försöka förklara vilka fördelar spel har gentemot andra medier. Skulle kännas tråkigt om de förstörde det med en film.

Medlem

Tycker även jag att Duke Nukem Forever är underhållande, fattar inte de överdrivet dåliga betygen som det fått. Är i alla fall värt 7/10!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Jag tänkter inte påstå att DNF var perfekt, men det var väldigt bra och det första FPSet jag haft kul med på flera år. Tror bestämt att Half-Life 2 episoderna var det senaste. Och om de gör något riktigt bra av det här så blir jag riktigt jävla glad, Duke förtjänar ett nytt fantastiskt spel.

Kunde inte sagt det bättre själv.... är lite trött på überrealistiska krigslir.... jag vill "leka" lite när jag spelar

Medlem
Skrivet av Strauss Zelnick:

– Vad finns det mer att säga? Jag beklagar om du inte gillar det. Köp det inte då.

BRA sagt!

Medlem

http://www.dukenukemreloaded.com/ - För er som missat gör en dansk Indie studio en remake på Duke Nukem 3D med rättigheter från Gearbox

Medlem
Skrivet av linuxares:

http://www.dukenukemreloaded.com/ - För er som missat gör en dansk Indie studio en remake på Duke Nukem 3D med rättigheter från Gearbox

Intressant, blir att följa dom.

Medlem

DNF är riktigt kul, bra mycket bättre än vad recensenter tycker. Jag ser fram emot mer Duke men det får gärna vara mer 3D än Forever.

Medlem
Skrivet av linuxares:

http://www.dukenukemreloaded.com/ - För er som missat gör en dansk Indie studio en remake på Duke Nukem 3D med rättigheter från Gearbox

Deras åldrade Duke på första sidan är så jäkla bra, helt rätt stil jämfört med den mentala bilden 90-talets original förmedlade.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Detta spel kan beskrivas kortfattat, SKITSPEL

Medlem

Trevligt, Duke ha potential men spelet (eller vad det nu blir) måste göras enligt en modern standard.
Forever hade tyvärr mått bäst a att slaktas och göras om från grunde, men då hade det äl aldrig släppts, så jag ser gärna ett nytt Duke, med utvecklingstid på 3 år istället

Medlem

Asså jag vet inte varför men fan en duke film efter det där trailer skulle vara kul att se, om dom gör det precis lika överdrivet som spelet.
Hör och häpna men jag skulle fan vilja se Dolph som Duke tror ja, tror han skulle passa för rollen, Sen skådespeleriet är väl precis där vi har Dolph ^^

Medlem

Mer skit i en annan variant av brunt.

12
Skriv svar