"Vill bli ihågkommen för mer än ett jävla motorsågsspel"

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Vad jag upplevde när jag testade ettan när det kom till pc så var det ett enformigt jävla motorsågsspel.

Skräp serie.

Kan ju bero på att Gears inte går att spela på PC, iaf inte utan en 360-dosa ^^

Medlem
Skrivet av KHRiG:
Skrivet av PcKaffe:

ÄÄÄÄH! säkert bara en till jävla upföljare på något. Det kommer ju inget annat än uppföljare efter uppföljare efter uppföljare. NÄR FAN FÅR MAN SE NÅGOT NYTT?!

Håller med! Dock inget fel på uppföljare eftersom spel brukar bli bättre än filmer som oftast är sämre, men det är lite väl mycket uppföljare. Skulle vara kul att se statistik på hur många spel som är uppföljare av de spel som släpps på ett år.

Nej nej, jag säger inte att uppföljare inte kan vara bra, jag säger bara att jag är jävligt trött på att spela samma spelserier hela tiden. Och de som är 'nya' spelserier är ofta bara dåliga kopior av andra mer populära spelserier.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Kan inte annat än att hoppas på ett nytt Unreal eller Unreal Tournament då det fortfarande är mina absoluta favoritspel. Unreal 2 var dock inget att hänga i granen.

Inaktiv

han ser ut som 12, måste varit ett embryo när han designade gears of war 1

Medlem

Cliffy är ju för fan John Romero 2.0 på alla sätt. Snart kommer hans stora epos till spel som ska göra oss till hans "bitches" och bomba rejält.

Medlem

Cliff är en typisk douchebag tycker jag, alltid gett det intrycket iaf.


signatur
Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Ge mig Unreal 3 och Unreal Tournament 4!!!

Amen!

Medlem

Cliff Bleszinski lär inte bli ihågkommen för någonting. Han är en anonym attention whore som pumpar ut mediokra spel, till skillnad från t.ex. Tim Schafer, John Carmack eller Gabe Newell.

Medlem

Han kommer bli ihågkommen som "snubben som whinade".

Medlem

Ta bort motorsågen från spelet istället. Den är ändå så jobbig..

12
Skriv svar