Gears of War 1, 2 och 3: Den stora tråden.

Inaktiv

Följd fråga: Får man något extra för högre rank?

Medlem
Skrivet av Swarf:

Följd fråga: Får man något extra för högre rank?

Inte vad jag vet, nej.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Zeus1337:

är det nån som har lust att klara hela spelet på insane med mig? jag är inte den som lägger av för att det är svårt. jag har klarat halva gears of war 1 på insane och hela cod 4 och 5 på veteran (4 på 360 5 på ps3 lol) kan man bara vara 2 på co-op? det skulle bli lättare med fler

va är det ingen som svarar därför man kommer från pcgamer:)

Medlem

När jag väljer att spela "Wingman on map packs" eller "Horde on map packs" så går det inte. Jag har laddat ner Flashback Map Pack och det står att jag inte har den då jag försöker spela de nämnda ovan.

Vad är felet?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

När jag väljer att spela "Wingman on map packs" eller "Horde on map packs" så går det inte. Jag har laddat ner Flashback Map Pack och det står att jag inte har den då jag försöker spela de nämnda ovan.

Vad är felet?

Tror du måste ha alla map packs som är släppta för att köra dom playlistsen


signatur

The cake is a lie...

Medlem
Skrivet av boboinho:
Skrivet av WaltX:

När jag väljer att spela "Wingman on map packs" eller "Horde on map packs" så går det inte. Jag har laddat ner Flashback Map Pack och det står att jag inte har den då jag försöker spela de nämnda ovan.

Vad är felet?

Tror du måste ha alla map packs som är släppta för att köra dom playlistsen

Jaha okej. Tack


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Någon som har lust att spela lite horde?=D, är aktiv på cod4 å GoW2, GT: joshimaniac

Medlem

Just nu har jag 52 445 kills i Gears of War 2. Behöver "bara" 47 555 kills mer för 100 000 kills och achievement.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ser att soundtracket har letat sig in på Spotify. Goosebumps..

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Ser att soundtracket har letat sig in på Spotify. Goosebumps..

Åh nice! Måste kolla in det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Geetcher:

Ser att soundtracket har letat sig in på Spotify. Goosebumps..

Åh nice! Måste kolla in det.

Du måste söka På Gear of Wars för att hitta musiken.

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Geetcher:

Ser att soundtracket har letat sig in på Spotify. Goosebumps..

Åh nice! Måste kolla in det.

Du måste söka På Gear of Wars för att hitta musiken.

Jo, jag märkte det. Tack.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dags att analysera den senaste trailern av Gears of War 3! Skriv upp allting nytt och som är värt att analyserna från trailern nedan:

Saker som jag har lagt märke till hittills:

1. Det är Hammer of Dawn som har förstört staden och människorna i trailern. [Bekräftat]
2. Är den skäggiga soldaten Dominic Santiago eller är det en ny karaktär?
3. Marcus Fenix använder en ny Shotgun och bär en annorlunda outfit.
4. Den kvinnliga soldaten är Anya Stroud som har kommunicerat med soldaterna genom radion i de tidigare spelen och som Marcus blev förälskad i. [Bekräftat]
5. En ny underjordisk varelse (boss?).
6. Är det en flintskallig Cole man ser där?
7. Ny fiende: spindlar(?).
8. Ny fiende: Lambent Locust som muterar och ändrar form då man slåss mot dem. [Bekräftat]
9. Dominic verkar vara väldigt deprimerad och är beredd på att dö.
10. Staden i trailern heter "Char". [Bekräftat]


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja det är Cole och Dom i trailern och det skulle inte vara helt omöjligt att det kan vara Anya.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Tycker det är ganska uppenbart att det är Cole och Dom som medverkar i videon ja Dock inte konstigt om Dom är självmordsbenägen, han har ju förlorat sin älskade.

Fråga: När blev Marcus förälskad i Anya ?

Medlem
Skrivet av F_ready:

Fråga: När blev Marcus förälskad i Anya ?

Det började redan i ettan då han gav henne den där blicken vid helikoptern. Men det märks mest i tvåan då han trodde att hon var död: http://www.youtube.com/watch?v=h6_z09-5Bys


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

En ny teaser trailer avslöjar en ny trailer som kommer att visa upp kampanjen av Gears of War 3 på lördag (28 maj 2011):


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ska bli nedrans gött att få ett ordentligt avslut på denna historia. Väntar med iver och spänning inför släpp!

Medlem

Kanske har trean en story halvt värd namnet! Lord knows att de tidigare inte hade det

Kommer säkert bli

MARIAAAAAAAAEEEEE

all over again. Ett försök på story som inte leder någonstans eller påverkar en överhuvudtaget.

Tur att coopen och actionen väger upp det dock!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

eller påverkar en överhuvudtaget.

Du måste ju ha blivit tårögd i scenen då

Maria dog

?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av WildThing:

eller påverkar en överhuvudtaget.

Du måste ju ha blivit tårögd i scenen då

Maria dog

?

Det var så satans cheesy och påtvingat att det mest var ett facepalmmoment för mig Då reagerade jag mer då

han indiankillen sköt sig själv. ÄNTLIGEN en karaktär i Gears universumet som är intressantare än resten av alla machomännen tillsammans, så dödar de han vid hälften av spelet! WHY?! Var de rädda för att han skulle ta intresse från Doms Mariagnäll?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av WildThing:

eller påverkar en överhuvudtaget.

Du måste ju ha blivit tårögd i scenen då

Maria dog

?

Det var så satans cheesy och påtvingat att det mest var ett facepalmmoment för mig Då reagerade jag mer då

han indiankillen sköt sig själv. ÄNTLIGEN en karaktär i Gears universumet som är intressantare än resten av alla machomännen tillsammans, så dödar de han vid hälften av spelet! WHY?! Var de rädda för att han skulle ta intresse från Doms Mariagnäll?

Håller med om att

Tai dog för tidigt.

Men förhoppningsvis så får vi se nya intressanta karaktärer i Gears 3. Ser ut att komma en hel del nya.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

På tal om lite seminärliggande spel så är det någon annan som funderar på att lira Hunted: The demon forge för att stilla begäret för Gears 3? Det ser ut att vara Gears i fantasysetting, med coopkampanj och hektiskt gameplay. Anyone?


signatur

Videomupp

Nix, inte här, är trött på drakar och demoner, om det nu är det som ska vara med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Just nu är det xp-boost på Gears 2 ifall någon missat

Tackar, har det inte installerat för tillfället...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om det är någon som har lika mycket Gears 3 abstinens som jag har så kan jag tipsa om denna YT kanal

http://www.youtube.com/user/KaoticHq

Dom lägger ut nya klipp med GOW 1-3 (allt ifrån commentarys till snygga montage) nästan varje dag och har några av världens bästa spelare.

Tackar, ska kolla in...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av FroneX:

Om det är någon som har lika mycket Gears 3 abstinens som jag har så kan jag tipsa om denna YT kanal

http://www.youtube.com/user/KaoticHq

Dom lägger ut nya klipp med GOW 1-3 (allt ifrån commentarys till snygga montage) nästan varje dag och har några av världens bästa spelare.

Perfekt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kan även tipsa om en Horde & Beast Mode Q&A med Rod Fergusson och en titt på nya Horde mode.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skriv svar