Hälsning från sjuksängen

Flakmonkey
Hälsning från sjuksängen

[ia=25679; large]

<br />
Blir inget långt inlägg det här utan tänkte bara hälsa härifrån sängen på Akademikliniken där jag tar igen mig efter bukpkastiken. Allt har gått jättebra hittills och jag är väl omhändertagen så även om det känns att någon "grävt runt" i magen så är jag så jävla glad!!! Nu återstår det ju bara att ta det lugnt och låta kroppen läka, sen är jag någonstans jag inte ens kunde drömma om för fyra år sedan

#blogg

Medlem
Hälsning från sjuksängen

bju på före och efter bilder, gz till lyckad operation

Yo, kul att de inte norpade åt sig mobiltelefonen. Hoppas du har tur och har en snygg sköterska som pysslar om dig


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Tvivlade aldrig på att något skulle hända makalösa simon


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

How i met your mother är något man kan se på överallt :).

Sen vet jag inte riktigt vad man ska säga efter en lyckad operation, men vad det nu än är; så säger jag exakt det! :P.

Medlem

Fan vad skönt att höra Krya på dig, och du får flexa ordentligt på någon frilansarträff senare!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Medlem

Vad skönt att det gått bra, krya på dig!

Medlem

Får du slut på tv-serier kan jag rekommendera Burn Notice. Den är riktigt trevlig faktiskt!

Hoppas de är snälla mot dig. Annars får du ringa Dr zAjben så skäller han på dem.

Get well!

Flakmonkey

Tackar som vanligt för stödet! Har kommit hem nu och parkerat mig i sängen där jag redan tagit mig en bra bit in i #Enslaved

1
Skriv svar