Forumtitlarna is back!

Medlem
Forumtitlarna is back!

Jag har varit sjuk ett par dagar men är nu tillbaka med iver i fingrarna. Som blixten fixade jag forumtitlarna nu på morgonen. Något som knuffats åt sidan men när jag väl tog tag i det visade det sig att det var en 5-minuters-fix. Forumtitlarna is back!

#blogg

Medlem
Forumtitlarna is back!

Men designen på forumtitlarna är helt fel! Jag får ingen överblick på antal inlägg. Jag måste scrolla en rad extra. Sidan känns mycket segare nu. La ni in mer reklam i samband med forumtitlarna nu eller? etc etc.

Nä då, skönt att veta var jag står igen.


signatur

I'm a snake, follow me!

"Grymt", sa skåningen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

När kommer allt att gå över till den nya designen förresten? Good Work!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Men designen på forumtitlarna är helt fel! Jag får ingen överblick på antal inlägg. Jag måste scrolla en rad extra. Sidan känns mycket segare nu. La ni in mer reklam i samband med forumtitlarna nu eller? etc etc.

Designen på forumet kommer göras om till att matcha den nya. Inga nya annonser.

Skrivet av 73mpl4R:

När kommer allt att gå över till den nya designen förresten? Good Work!

Allt eftersom går vi över till den nya designen. Varje vecka är det några sidor som görs om. Jag har en lista som jag betar av och byter layout på. Forumet kommer ta lite längre tid, det ska ju bli riktigt bra först.

Medlem
Skrivet av musse1:
Skrivet av SuperTank:

Men designen på forumtitlarna är helt fel! Jag får ingen överblick på antal inlägg. Jag måste scrolla en rad extra. Sidan känns mycket segare nu. La ni in mer reklam i samband med forumtitlarna nu eller? etc etc.

Designen på forumet kommer göras om till att matcha den nya. Inga nya annonser.

Förstår det. Var lite ironisk bara.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av musse1:
Skrivet av SuperTank:

Men designen på forumtitlarna är helt fel! Jag får ingen överblick på antal inlägg. Jag måste scrolla en rad extra. Sidan känns mycket segare nu. La ni in mer reklam i samband med forumtitlarna nu eller? etc etc.

Designen på forumet kommer göras om till att matcha den nya. Inga nya annonser.

Förstår det. Var lite ironisk bara.

Förstår det nu när jag läser andra gången. Är lite tjock i huvudet nu efter några sängliggande dagar.

Medlem
Skrivet av musse1:

Förstår det nu när jag läser andra gången. Är lite tjock i huvudet nu efter några sängliggande dagar.

Lätt hänt. 8)


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar