Se gameplay från Bioshock Infinite

Medlem
Skrivet av Wartex:

Jag trodde vi skulle få se gameplay? Det här var ju 100% på räls, precis som den första Killzone 2-rullen. Men men, folk går på det, så det säljer ju. Om det verkligen är renderat in-engine så är det dock snyggt, nästan i klass med en Final-Fantasy cinematic.

Det var är ju fortfarande gameplay, sen om det här är uppgjort för en trailer eller om det är taget ur spelets story är en annan sak. Inte mycket snyggare än bioshock!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

FZ, är d inte på tiden att få se filmerna i dess mer högupplösta
form nu...?
Samt nerladdnings möjligheter...

Medlem

Bioshock 1 och 2 var definitivt inte något för mig, men det här såg intresant ut!
Men release 2012? Då kommer det förmodligen se otroligt daterat ut på PC. Vägrar spela FPS på konsoll.

Medlem

Jag är en lite pirat och laddar för det mästa ner allt men detta spel kommer jag garanterat köpa

fick rysningar av videon, såg för ***** bra ut

kanske dock behövs ett till grafikort i datorn men det äre värt

Medlem

Luktar fet framgång

Medlem

O....M.....G! Givet köp

Medlem

Ser ju jävligt trevligt ut.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Såg ju nice ut, synd för den vidriga consol styrningen dock. Att dom aldrig visar pc gameplay istället.

Trevligt att man fick se den mysiga konsol-styrningen som de flesta kunderna lär avnjuta
Sen spelar ju många på PC med ex. en 360-dosa för att få bättre grafik men samma kontroll (slippa port-syndrom), så det enda unika lär vara gnället från fanboyz
OnT:
Ser svårt scriptrat ut men det har aldrig skadat någon, så länge det blir kul och "originellt" som första spelet var så är jag nöjd. Uppföljaren var tyvärr bara en upprepning av miljöer, fiender och uppdrag, kändes stundtals som en railshooter. Men infinite har helt klart potential

Medlem
Skrivet av IronCouncil:

Men det ser väldigt bra ut, men 2012? Var dom tvugna att starta hypen redan nu?

BioShock annonserades redan 2004 av gurun Ken Levine, så man fick sitta som på nålar i över 3 år.
Svider nästan lika mycket denna gång.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

12
Skriv svar