Bland tentor och spel

Medlem
Bland tentor och spel

Det är verkligen ingen bra mix, har massor tentor och massor med spel att spela och allt för lite tid. Fick till sist tag i en XBOX 360 Slim 250 GB och den spinner som en (tyst) katt. Nya spel har också inkasserats, #Lord of the Rings Online: Mines of Moria, #Red Dead Redemption och #Final Fantasy XIII. Har tyvärr bara haft tid att testa de två förstnämnda. Nu har jag bara en tenta kvar som ligger i slutet av denna vecka, så spelandet blir nog inte riktigt lika lidande som förra veckan får vi hoppas. Jag vet att jag har lovat en längre djupdykning i #Football Manager 2010 men jag har helt enkelt inte haft tid, det kommer så småningom nu när jag har börjat spela det igen.
Har inte heller kunnat låta bli att spela mina lite äldre XBOX-spel heller, som #Forza Motorsport 3 och #FIFA 10. Även testat demoversioner av #NHL 11 och #Mafia II. Gillade fysiken i NHL, annars kändes det som att det inte var särskilt mycket nytt tyvärr. Mafia II blir nog bra, gillade atmosfären i det, däremot tyckte jag fordonen kändes väldigt klumpiga jämfört med exempelvis #Grand Theft Auto IV.

#Lord of the Rings Online: Mines of Moria var lika mysigt som jag minns att det var. Började om från början och har hunnit nå level 16. Färdas just nu igenom The Shire för att ta mig vidare till Bree, en transportsträcka må hända, men som inbitet LOTR-fan och med DX10 grafik är det en ren fröjd faktiskt.
[ia=22174; medium][ia=22175; medium][ia=22176; medium]

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Bland tentor och spel

Yes, det är en bra konsol.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar