Sins of a Solar Empire 2 släpps i sommar

Robot
Sins of a Solar Empire 2 släpps i sommar
Medlem

Ettan är fantastiskt, spelat det många timmar. Många av dem har varit moddat då det finns mängder med bra moddar. Gillar Halo och Starwars mest. Halo-modden håller på och gör en version till Sins 2 så borde dyka upp så småningom.

En häftig mekanik i tvåan är planeter som går i omloppsbana vilket kan ändra hyperspace-lanes.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Skribent

Ettan är grymt så ser framemot 2an!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

1an är bra. Kolonisera prio ett. Utvinna planeten prio två. Bygga försvar prio tre. Sedan först handelsstation sedan så fort som möjligt rymdstationen med handelsstation på. Då kan man ha annat än den. Det är 4 platser.

Medlem

Jag spelade första som en galning men tvåan har inte varit på radarn alls efter släppet på Epic Fail Store

Är väll fint att det kommer till Steam nu efter 1-2 år
Men är rätt surt att bajsa på sina fans som inte vill spendera cash på en döende storefront (EGS)


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

ELF
Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jag spelade första som en galning men tvåan har inte varit på radarn alls efter släppet på Epic Fail Store

Är väll fint att det kommer till Steam nu efter 1-2 år
Men är rätt surt att bajsa på sina fans som inte vill spendera cash på en döende storefront (EGS)

Mm, nu ska det väl desdutom vara exklusivt till EGS och Steam innan det släpps på en vättig butik.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Mm, nu ska det väl desdutom vara exklusivt till EGS och Steam innan det släpps på en vättig butik.

Anledningen varför knappt någon vill lägga ut det på direkten på GOG nå mer, speciellt MP spel som detta är för att det är bus enkelt att dela vidare installationen utan att behöva en cd nyckel eller mjukvara för att visa att man är en legitim spelare.

Jag bara antar att du syftar på det, för du har "Fuck DRM" i din fotnot.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Nu tycker jag inte det ser ut som ett jättelyft, men ettan var otroligt beroendeframkallande och gav en fantastiskt bra känsla av att man bygger ett gigantiskt imperium, så jag kommer nog ge tvåan en chans även om recensioner kanske inte mycket mer än godkänner denna produkt. Men så som ettan växte med tiden så hoppas jag tvåan får samma kärlek av utvecklarna i längden.

1
Skriv svar