Allt om Kingdom Come: Deliverance II

Robot
Allt om Kingdom Come: Deliverance II

FZ samlar allt du behöver veta om den storslagna medeltida comebacken.

#allt-om, #kingdom-come-deliverance-2, #kingdom-come-deliverance-II


Medlem

Blir intressant att se hur mycket man får använda och se handeldvapen med tanke på att hur stor roll de spelade i husiterkrigen under Jan Žižkas ledning.

Medlem

Och folk sa 2024 skulle bli ett dåligt spelår..
Palworld, helldivers, Stellar blade, Kingdome come och kanske tom Gothic remake..

Förra året hade hogwars och bg3. (kanske zelda men för mig dog zelda när det blev 3d)
Skulle vilja säga 2024 har fler bra spel

Medlem
Skrivet av TheWarlock:

Och folk sa 2024 skulle bli ett dåligt spelår..
Palworld, helldivers, Stellar blade, Kingdome come och kanske tom Gothic remake..

Förra året hade hogwars och bg3. (kanske zelda men för mig dog zelda när det blev 3d)
Skulle vilja säga 2024 har fler bra spel

Får se hur 2024 blir men fanns hur mycket spel som helst förra året, dessa är väl första jag kommer på utöver de du redan nämnt;

-Armored Core 6
-Dead Island 2
-Lies of P
-Callisto Protocol
-Spider Man 2
-Atlas Fallen

Redaktör
Ponny
Skrivet av TheWarlock:

Och folk sa 2024 skulle bli ett dåligt spelår..
Palworld, helldivers, Stellar blade, Kingdome come och kanske tom Gothic remake..

Förra året hade hogwars och bg3. (kanske zelda men för mig dog zelda när det blev 3d)
Skulle vilja säga 2024 har fler bra spel

Och Indiana Jones! Ser hemskt mycket fram emot det. 2024 fortsätter överraska, helt klart!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Är den här artikeln ett betalt samarbete?

Medlem
Skrivet av superapan:

Är den här artikeln ett betalt samarbete?

Känns det konstigt med en artikel om ett kommande spel på en site om spel? Eller vad menar du?

Redaktör
Skrivet av superapan:

Är den här artikeln ett betalt samarbete?

Nej nej, vi gör såna här för större kommande spel för att ha allt smidigt på ett ställe. Det brukar uppskattas.

Betalda samarbeten markeras alltid tydligt som sådana, det ska aldrig råda någon tvekan om vad som är vad.


signatur
Medlem
Skrivet av puban:

Känns det konstigt med en artikel om ett kommande spel på en site om spel? Eller vad menar du?

Artikeln kändes lite tunn, och jag funderade på om det var en reklampelare snarare än en artikel. Men som Tomas förklarar nedan, att det ska byggas på mer "på samma ställe". Då förstår jag bättre

Skrivet av Tomas Helenius:

Nej nej, vi gör såna här för större kommande spel för att ha allt smidigt på ett ställe. Det brukar uppskattas.

Betalda samarbeten markeras alltid tydligt som sådana, det ska aldrig råda någon tvekan om vad som är vad.

Tack för klargörandet

1
Skriv svar