Inlägg av johnlennonx

Inlägg som johnlennonx har skrivit i forumet

1

Enligt vad jag hört gäller detta enbart anställda på Blizzard och inte nödvändigtvis spelstudios som Blizzard äger.

QA anställda på Raven som bildat fackförening undantas om jag fattat det rätt och blir alltså inte heltidsanställda eller får någon löneökning.
På detta sätt vill de visa att det lönar sig att lyda Blizzard och varna andra anställda från att följa i Ravens fotspår.

Amerikanska företags sätt att hindra bildandet av fackföreningar brukar vara rätt smutsiga historier.

Äntligen får man ta Vittsjö till champions league.
Blir intressant att se hur ekonomierna och kontrakten hanteras i damlagen då övergångssummorna oftast är blygsamma och långa kontrakt är sällsynta.
Kan bli en annan spelstil i FM om alla lag måste bygga nytt varje säsong för att ersätta de kontrakt som går ut.

Brukar vanligtvis starta i championship med något före detta storlag. Stoke, WBA, Sunderland eller liknande och försöka vinna premier league med dem.
Senaste saven har varit Real Socidad för det blir alltid roligare med en svensk i laget. Finns många unga lovande att bygga laget runt där men ändå förbättringspotential på många positioner.

Skrivet av NuZ:

Dock skulle det vara fruktansvärt underhållande om ”Flashback spelar spel snabbt” var en grejj

Flashbacks flashforward!

Enligt mister Sterling verkar det som om man inte ens får en privat server. Spelare upptäcker att dels kan alla i din friendlist ansluta till din privata server utan att ha blivit inbjudna men ännu värre är att spelare upptäckt att deras värld redan är lootad när de startar "servern". Det verkar alltså som om man bara får ta över en tidigare spelares värld som blivit ledig och kan behöva vänta på att fiender respawnar. Att sen lootförvaringen eventuellt raderar allt innehåll som vissa rapporterat är nästan så skrämmande dåligt att det blir komiskt.

Jag undrar hur många av de som tycker att activision är fega och böjer sig för islam som skrev på protest listor och härjade runt på olika forum angående slutet i mass effect.

Precis som då handlar det om människor som har starka känslor för en sak som gör sin åsikt hörd och ett företag som väljer att ta till sig kritiken. Självklart är det frivilligt för både EA och activision om det vill göra något åt saken, och vad de vill göra,men när det är en så enkel sak som att plocka bort en tavla på en toalett som inte på något sätt påverkar spelupplevelsen tror jag att beslutet var ganska lätt att fatta till skillnad från flygplatsuppdraget som var en väsentlig del av historien.

Om man har en relation till något reagerar man oftast starkare på något som man anser ger en felaktigt bild av detta något.

Om jag hade funnit en nakenbild på mig med texten "Ung och villig" på en toalett i bf3 så hade nog inte många reagerat negativt eftersom de inte har någon relation till mig men jag hade minsann klagat och krävt att de ändrat texten till "tidigare ung och villig, numera äldre och orkeslös" Om sen EA/dice gör detta är upp till dem.

Tänk att man varit imponerad av storleken på skyrim och just cause 2:s världar. Blir dock ett hyfsat projekt att försöka fylla en så här stor värld med intressant innehåll.

Själv är jag nöjd med att jag fick en förtur på 700 timmar att testa spelet innan det blev f2p, plus hl2 och portal
Väl värt vartenda öre i mina ögon. Dessutom blir det ju fler spelare på servrarna nu vilket håller spelet igång ännu längre.

Äger en hatt för det facila priset av 99.99 € och det är nog allt vad MannCo store kommer få ut av mig men kan tänka mig att det är många nya som inte orkar vänta på att alla vapen ska droppas utan som kommer att köpa ikapp sig lite vilket nog ger bra klirr i kassan för valve.

När du klarat spelet testa att skriva dnitems för att låsa upp allt.
Vet inte om några andra gamla cheats fungerar.

Skrivet av Troublegum:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av dali:

Hoppas verkligen det är en direkt fortsättning från Blood Money. Det var ju en underbar slutscen i det spelet.

Påminn oss gärna (har glömt)

Diana Burnwood söker upp 47 i hans gömställe och drar en rövarhistoria om att han är upptäckt och att stället kommer att stormas i vilket ögonblick som helst. 47 sänker garden lite och i ett obevakat ögonblick sticker Diana honom med en spruta som får honom att somna in. 47 överlämnas till en herre som velat ta hämnd på honom länge. I slutscenen ligger 47 till synes död på en begravning. Diana smyger med något slags serum och stryker det på sina läppar och ger 47 en kyss. Det är förmoidligen ett motgift som kommer väcka honom ur dvalan. Hon placerar även hans silverballers på hans bröst. Kommer nog bli pang pang där i början på nästa spel. Så var det om jag minns det rätt.

Du missade en del i förra spelet

Om du tryckte på någon knapp eller klickade på musen (minns inte riktigt exakt) så kunde du väcka 47 och spela en sista bana där du mördade rullstolskillen

Fick detta problem med vilket crashade datorn en eller två gånger, men att direkt alt+tabba sig ut till windows när artefakterna dök upp innan datorn låste sig helt löste problemet. Det roliga är ju att det inte är under spelets gång utan när grafikkortet borde vila, mellan uppdrag och i startmenyn som det brinner i knutarna.

FX Fighter har en speciell plats i mitt hjärta, fast jag skulle troligen avsky det om jag spelade det idag.

1