Inlägg av MulletDeluxe

Inlägg som MulletDeluxe har skrivit i forumet

Ca 1000 ggr bättre än "summer games" med Jeuff.

Dom som var med och upplevde före och efter Quake i kombination med internet vet. Resten famlar i blindo.

Skrivet av lolipopapa1:

tyckte det såg intressant ut tills dom sa att det var ett 5v5 shooter. förlorade allt intresse då

Det krävs verkligen att man går all in för att presentera vad som är gameplaymässigt unikt istället för att servera story-bits som kommer att vara helt irrelevanta.

Testade fort. Hyfsat skön känsla, men tröttnade direkt då dom gjort det klassiskt tråkiga att ha med osynlighet och radar. Även om det är övergående och ”jämnt” så förändrar det gameplay ganska mycket till det negativa.

Inte direkt förbättrade kassaflöden för de som fått sparken, men jag hoppas att styrelse och aktieägare nu kan få rejäl utdelning. *LeR*

Ser jävligt angenämt ut. Coop i detta kan bli hut bra som helst.

Jag skulle vilja tacka min mamma och pappa och så mina lärare som stod bredvid och såg hur jag spelade bort min ungdom. Också ett stort tack till Commodore. You guys rock!

*mic drop*

Skrivet av trickeh2k:

Det är ju en enorm skillnad mot tidigare säsonger? Alla stats har gjorts om så det är enklare och inte massa "damage on tuesdays". Helltide är som en helt ny aktivitet nu. Monsterdensiteten har fått en rejäl buff, det finns ubervarianter av alla bossar och tempering och mastering av utrustning samt the Pit.

Har svårt att se att man tycker det är samma som de andra faktiskt. Det som skiljer är väl att fokuset varit på gear och att temat med iron wolves är tunt för att uttrycka det milt. Jag är helt okey med det, det som är här nu är en riktigt bra grund. D4 är nu vad det borde vara vid släpp.

Det vi behöver nu är mer end-game content.

Du lyckades med att få mig att dra igång en update av liret.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lirat igenom det två gånger, andra gången med de flesta sidouppdrag. Tog 60-70 timmar.

Släpper de en nextgen-patch blir det en tredje gång, utan tvekan.

Försökt spela det flera gånger, men alltid slutat och det är omöjligt att ta tag i det pga 30 fps. Ja, faktiskt, det är så oerhört jävla segt.

Sett några få av hans videos under årens lopp. Inte riktigt min grej, men jävligt imponerad av hur han hållt igång.

Kan man betala för att slippa harva engineering för maxmoduler? Då är jag intresserad.

Då får de alla JÄTTEbra och nästan HELT problemfri extramjukvara på köpet!

”Real time garbage piles as well as fully ray traced corpses floating in the river!”

Reviewbombingen är ett extremt trubbigt verktyg. Frågan är dock om Sony skulle ändrat sig utan.

There goes någons KPI:er och följdaktligen bonus.

60 fps. Allt annat är ett skämt numera.

10000% sannolikhet att detta enbart handlar om att öka antalet psn konton.

Någon vill nå KPI:er för fet bonuspayout.

Episkt val av bild.

Skrivet av Radwick:

Kunde inte fortsätta spela MGS5 med Quiet etc även om jag gillade mystiken och ville fatta mer. Men fattar verkligen hur kameravinklar och avsaknad av kläder på karaktärer kan dra en ur spelupplevelsen. För MGS blev det stopp för mig att spela vidare, så tror inte det här spelet blir för mig heller.

Jag är helt med. Bara att se youtubeklippet gör att jag cringar rätt hårt. Spelet verkar bra om man ser till hastigheter, och combatsystemet låter fint, men det ser ut som en fetischkatalog för waify-bodypillowentusiaster.

Kan man låsa upp normala kläder snabbt och sedan skita i resten?

Saker jag vill se:
1. Vettiga möjligheter att sälja stulet gods/stulna skepp. Kräver fungerande polissystem för att inte bli helt obalanserat.
2. Fungerande mining.
3. Mindre NMS checkande av boxar på planeter (”scanna fem rymdrädisor och tretton ultraryndmaskar”).
4. Mer Eliteflygande i rymden.

Vad jag inte vill se mer av:
Mer av exakt samma sak.