Inlägg av Letalis

Inlägg som Letalis har skrivit i forumet

12

Fördelen att dom tar löpande betalning är att det finns pengar för vidare utveckling och förbättring.

Se bara på WoW, spelet som alla hatar och typ alla spelar, mig exkluderat. Det kostar väl en 150kr/månad.

Så som APB kostar så betalar man tex för 20 timmars lir. vilket innebär 20 dagars lirande om man spelar 1 timme varje dag.
Då behöver man inte vara orolig om man är afk i 10-20 dagar. Tiden finns ju kvar.

Att man skall behöva vänta så länge. Dock är det riktigt trevligt att dom implementerat Dx11. Då får man ju en anledning att köpa ny hårdvara till burken.

Skrivet av anon_19389:
Skrivet av Letalis:

Synd bara att det strula lite vid installationen på Vista x64

Jag kör också Vista 64 bit sp1 och det gick hur bra som helst att installera för mig.

Installationen i sig gick bra. (Lite klumpigt skrivet.)

Efter Installationen så fick jag editera xml filen för spelprofilen för att jag fick bara svart skärm skärm, ej maximerat spel. Detta beror på Aero Temat tydligen.

Sen så vid uppstart av spelet så krockar det med Xfire, så för att starta upp FC2 utan 7 fel meddelande så måste jag stänga ner Xfire först.

Synd bara att det strula lite vid installationen på Vista x64

Vad alla skall vara positiva då?

Var glad att dom gör något åt spelen istället för att klaga på dittan och dattan

Mailade till Razer Supporten och fick följande till svars:

Hi there,

We have referred this to the engineering department and they are in the midst of redesigning the internals of the microphones.

We do not have any specific details of its availability as of now.
However do keep yourself updated via our Razer website for the updates.

Your patience and understanding is greatly appreciated.

Ticket Details
===================
Ticket ID: SBY-635535
Department: Customer Service - Other Countries
Priority: High
Status: Closed

Så det är bara till att vänta och se.

Jag mailade till Razer ang. Micken och följande svar:
Hi there,

We have referred this to the engineering department and they are in the midst of redesigning the internals of the microphones.

We do not have any specific details of its availability as of now.
However do keep yourself updated via our Razer website for the updates.

Your patience and understanding is greatly appreciated.

Ticket Details
===================
Ticket ID: SBY-635535
Department: Customer Service - Other Countries
Priority: High
Status: Closed

12