Half-Life 2-modden Insurgency stundar

Medlem

Alltså vad gör de? Började killen smiska bruden? Hon gillade det och nu är de upptagna hela dagen igen? Så fortfarande ingen modd ikväll?

Medlem

Det är en bugg som är anledningen, och möjligtvis slänger de in en ny karta som inte fanns med i builden.

Inaktiv
Skrivet av ODDNAME:

Det är en bugg som är anledningen, och möjligtvis slänger de in en ny karta som inte fanns med i builden.

Var har du hört det?

Inaktiv

Working hard or hardly working?


signatur
Inaktiv

Ser helt underabart ut ju!

Medlem

Deras sida är nere så antar att de lägger upp modden nu. Snart dags isf

Medlem

Detta ska bli skoj:)

Medlem

Visst stod det att man kunde tanka hem modden härifrån???

Inaktiv
Skrivet av capcom:

Visst stod det att man kunde tanka hem modden härifrån???

Trailern åtminstånde...


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

DEt kommer ta en jäkla tid att dra hem den där modden tror jag. om man inte gör det från FZ då.

Medlem
Skrivet av Lice:
Skrivet av ODDNAME:

Det är en bugg som är anledningen, och möjligtvis slänger de in en ny karta som inte fanns med i builden.

Var har du hört det?

Ifrån utvecklarna Såvitt jag vet pysslar de med installern nu

Medlem
Skrivet av ODDNAME:
Skrivet av Lice:
Skrivet av ODDNAME:

Det är en bugg som är anledningen, och möjligtvis slänger de in en ny karta som inte fanns med i builden.

Var har du hört det?

Ifrån utvecklarna Såvitt jag vet pysslar de med installern nu

Bra :). In på ircen med dig frallan.

Inaktiv

Insurgency kommer att kunna tankas på Fileplanet först. Efter ett par timmar kommer andra "mirrors" bli publika. Alltså kommer FZ antagligen få filen efter den officiella releasen.

Medlem
Skrivet av Lice:

Insurgency kommer att kunna tankas på Fileplanet först. Efter ett par timmar kommer andra "mirrors" bli publika. Alltså kommer FZ antagligen få filen efter den officiella releasen.

Bra Lice men vem kommer få tanka från fileplanet? Alla eller bara för de betalande medlemmar i början? Hoppas inte det iaf.

Ni bör också ha en torrent tycker jag. Snabb och bra sätt att sprida filer. Hur stor är filen förresten?

Inaktiv

Uhm, BF2? Vart kom det i från? BF2 är ett arkadspel i jämförelse. Insurgency är väl mer av Rainbow Six/Hostile Intent. För segt för att CS-glinen ska orka med.

Inaktiv

Fileplanet... Vill dom inte att nån ska spela modden? Finns väl ingen som betalar för en sån (skit) sajt när det finns sajter som FZ? Hoppas dom får mycket $$$ av Fileplanet.


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Lice:

Insurgency kommer att kunna tankas på Fileplanet först. Efter ett par timmar kommer andra "mirrors" bli publika. Alltså kommer FZ antagligen få filen efter den officiella releasen.

Bra Lice men vem kommer få tanka från fileplanet? Alla eller bara för de betalande medlemmar i början? Hoppas inte det iaf.

Ni bör också ha en torrent tycker jag. Snabb och bra sätt att sprida filer. Hur stor är filen förresten?

Den är 700MB tror jag.

Medlem

Deras sida är sjukt seg om inte annat iaf. Känns dock inte som det blir release idag


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av niSs:

Deras sida är sjukt seg om inte annat iaf. Känns dock inte som det blir release idag

Näää, men säg inte så. Jag vill ju sitta hela natten precis som igår natt med Project reality.

Medlem

Det blir nog release idag. Bara vänta på att fileplanet lägger upp filen. Sedan är det bara att ställa sig i kö. Alla kan tanka så länge man har konto där. Dvs inte bara de som betalar.

Inaktiv

Det blir nog release idag...
Alla kan tanka från Fileplanet, men subscribers slipper vänta i kö när servrarna blir fulla.
Som sagt, efter ett par timmar kommer det finnas andra platser att kunna tanka ifrån.

Här tankas det: http://www.fileplanet.com/filelist.aspx?s=107438&v=0

Medlem

gahh 71min kö på FP..... FZ!! Fixa den fort nu

Inaktiv

60 min kö här...ahh

2,412 har tankat den så....
en kvart senare...
4,031
den lär dyka upp på endel sidor snart..... hoppas jag
^_________^


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Aja skiten är äntligen släppt iaf

Medlem

när man väl får tanka från fileplanet kommer det gå snabbt då? eller e det typ smalband.

Medlem
Skrivet av capcom:

när man väl får tanka från fileplanet kommer det gå snabbt då? eller e det typ smalband.

Räknar med max 150kbs

Medlem

Jag har inte möjlighet att prova moden på ett tag, så kom gärna med lite utvärderingar när ni har testat. Jag är nyfiken.

Medlem

Man kommer lägga upp länkar till torrentfilen i deras irq-kanal. Frågan är bara när?

Medlem

har betal konto, finns ingen europa mirror på fp än, så tankar i 10-20 kb/s ifrån East coast, US


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv
Skrivet av PiGGeZ:

har betal konto, finns ingen europa mirror på fp än, så tankar i 10-20 kb/s ifrån East coast, US

jobbigt...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Skriv svar