Fallout 3 plåtat

Robot
Medlem
Fallout 3 plåtat

Argh!
Det rycker ordentligt i fallout-nerven just nu.

Ibland vill man bara sova bort tid tills vissa händelser, exempelvis releasedagen av Fallout 3.

Medlem

Tycker så synd om Bethesda att jag inte kan förmå att kritisera dom, än.

Medlem

vet inte om man skall skratta eller gråta.

Medlem

Varför förstör idioterna Fallout såhär? Tvivlar på att spelet kommer vara det minsta likt de gamla spelen, men man kan alltid hoppas att de lyckas göra något som inte är så smärtfullt dåligt som det ser ut på de där bilderna..

Vill ha ett rollspel, inget jävla tps

Inaktiv

Hah, jag älskar hur man märker av att större delen av befolkningen på No Mutants Allowed spottar på detta kommande spel.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

Sluta klaga. Vi får vänta tills slutprodukten är klar. Verkar inte alls dåligt, 7 skärmdumpar säger ju noll om spelet. Klart ett spel ska utvecklas orka göra samma skit hela tiden, om ni inte gillar det så kan ni ju alltid spela om föregångarna.

Medlem

Det första Fallout (och Wasteland) är bland mina absoluta favoritspel någonsin.

Jag har ingen aning om Fallout 3 kommer att bli bra eller inte, men det barnsliga sätt som många "fans" redan har bestämt sig att Fallout 3 kommer att bli dåligt får mig nästan att skämmas över att jag gillar de tidigare spelen.

Det räckte med att det blev klart att Bethesda skulle göra spelet så började det klagas.

Inaktiv

Ge mig detta spel nu! 1 & 2:an är de bästa spelen någonsin och det faktum att bethesda göra 3:an ger mig gåshud. Helt fantastiskt!

Medlem
Medlem
Skrivet av Tr0ll:

Hah, jag älskar hur man märker av att större delen av befolkningen på No Mutants Allowed spottar på detta kommande spel.

Dom är rätt roliga Verkar som de flesta där inte gått utanför dörren på typ 10 år, utan bara suttit och spelat FO1-2 i morsans källare samt diskuterat nämnda spel på "sitt" forum (med andra lika insnöade människor). Stackare.


signatur
Medlem

Kul, Gears of War.

Medlem

Jag älskar Fallout 1/2/Tactics men har inte mycket hopp för detta spel.
Hoppas dom verkligen INTE tar nått från elder scrolls system/spel-sätt för dom spelen suger så fruktansvärt.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Grafiken påminner lite om hells gate london. Med andra ord inte speciellt snyggt. Men är det ett roligt spel så spelar ju inte det nån roll för mig. Har faktiskt aldrig spelat 1 eller 2:an så jag har ingen aning om vad man har att förvänta sig om det. Men själva storyn verkar intressant.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Märks att denna motor inte var gjord för wasteland, att dessutom gubben på bilden har samma ansikte som NPCs i oblivion gör det inte bättre..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Sicket gnäll. Screenshotsen verkar ju något lovande iaf.

Medlem
Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Jag älskar Fallout 1/2/Tactics men har inte mycket hopp för detta spel.
Hoppas dom verkligen INTE tar nått från elder scrolls system/spel-sätt för dom spelen suger så fruktansvärt.

Elder Scrolls? Suger? Näää... Däremot håller jag med om att det inte känns som ett Fallout-spel passar i Oblivion-motorn, men man vet ju aldrig! Kanske kommer något gott ur det här.

KoP
Medlem

Det här blir nog sjysst. Jag kommer iaf köpa det och gå in i det utan några som helst fördomar.

Medlem

Grafiken var inte mycket att hurra för nej.

Medlem

Var det bara jag som inte gillade tidigare Fallout-spel? Vill jag "rulla tärning" så spelar jag yatzy, inte datorspel. Detta ser ju spelvärt ut. Nice.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Var det bara jag som inte gillade tidigare Fallout-spel? Vill jag "rulla tärning" så spelar jag yatzy, inte datorspel. Detta ser ju spelvärt ut. Nice.

*Rain Manröst* Uh ooooh!

När jag testade demot till 1:an (var väl på nån demoskiva till HiScore eller nåt) tyckte jag att det var segt och tråkigt. Men en polare mer eller mindre tvingade mig att börja lira 2:an. Eller var det att jag glodde på när han spelade? Ah, well. Nåt sånt. Stuck ever since. Postapokalypsen är alltid trevlig.

Medlem

Åh vad jag blir sur. Varför måste de förändra någonting? Varför kan de inte bara släppa Fallout 2 en gång till, möjligtvis med en minimal förändring av titeln?


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem
Medlem
Skrivet av Thanatos84:

Åh vad jag blir sur. Varför måste de förändra någonting? Varför kan de inte bara släppa Fallout 2 en gång till, möjligtvis med en minimal förändring av titeln?

Typ. *ironisk*

Inaktiv

Jag blev inte direkt begeistrad och ändå har jag rekordlåga förväntningar.

Medlem
Skrivet av Thanatos84:

Åh vad jag blir sur. Varför måste de förändra någonting? Varför kan de inte bara släppa Fallout 2 en gång till, möjligtvis med en minimal förändring av titeln?

Javisst.. De skulle antagligen köpa 10 exemplar vardera och sen spela om spelet 20 ggr till, samt att såklart titelförändringen räcker för en 5-års diskussion på forumet (de kommer träta om hurvida titelförändringen verkligen passar in i FO's "lore" eller ej.)

Det märks att jag gillar NMA-forumet och folket där va?


signatur
Skrivet av CastorFiber:

Var det bara jag som inte gillade tidigare Fallout-spel? Vill jag "rulla tärning" så spelar jag yatzy, inte datorspel. Detta ser ju spelvärt ut. Nice.

Castor snälla, klart du gillar Fallout spelen du vill bara provocera:P....eller hur


signatur
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Thanatos84:

Åh vad jag blir sur. Varför måste de förändra någonting? Varför kan de inte bara släppa Fallout 2 en gång till, möjligtvis med en minimal förändring av titeln?

Javisst.. De skulle antagligen köpa 10 exemplar vardera och sen spela om spelet 20 ggr till, samt att såklart titelförändringen räcker för en 5-års diskussion på forumet (de kommer träta om hurvida titelförändringen verkligen passar in i FO's "lore" eller ej.)

Det märks att jag gillar NMA-forumet och folket där va?

Om de hade släppt Fallout 2 igen fast med Tactics graffen hade jag faktiskt köpt det. FANBOIIIIS FTW


signatur
Medlem

Dom som säger att screenshotsen ser bra ut och verkar lovande är knappast riktiga fallout fans.

Dom 2 första bilderna är ju så fel! En stor jävla jätte som ser ut som en gul Hulken. Hoppas dom hittat på nån ny story då varför han blivit så jävla stor inte bara klottrat nya fiender. Bild nr.2 vill man ju bara spy på. Ser ju inte ens ut som fallout längre..

Skriv svar