FZ.tv - Vi prövar att videorecensera

Medlem

Underbart
Fortsätt så tycker jag. Grymt bra.

Medlem

Mycket snack runt Penumbra nu ^_^ Kul att se dem få så mycket media coverage Det kan dem behöva. Bra video dessutom!


signatur

Videomupp

Medlem

Bra jobbat FZ! Keep up!

gnu
Medlem

Gillar det. Kul att få se spelen i action samtidigt som man får höra recensionen.

Medlem
Skrivet av mr speed:

Jag ger det ett "Hell Yeah" 2 tummar upp:)

Medlem

riktigt bra, men skippa det där med "din kompass i spel"-bajset... låter ju bara fånigt!


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Svin bra! Mer sånt Fz stöd till 100 %


signatur

Nämen!

Medlem

Nu behövs det bara lite boobies i filmerna så är helgen räddad

Nä men trevligt initiativ och väl genomfört, ser gärna mer!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Underbar Video Recension Vill gärna ha fler av dessa


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

bra upplösning på rullen \o/

Medlem

Tummen upp! Dubbeltumme!

Ni skulle kunna ta det ett steg längre och även recensera viss hårdvara. Jag tänker tex att ni kan recensera rattar till bilspel, eller varför inte en racestol från http://www.playseats.com/ , som för övrigt finns att köpa på komplett.

Inaktiv

Underbart, fortsätt så FZ

Medlem

bra skit, men rösten lät väldigt suddig. kolla över det till nästa gång så kommer det bli ännu bättre.

Medlem

Kanonbra recension. Fortsätt med detta.

Medlem

Skoj med videorecensioner

Medlem

Jäkligt trevligt, fler sånna här tack!

Medlem

Riktigt trevligt! Men ljudbög som jag är så störde jag mig massor på den dåliga inspelningen. Puffljud i micken, låg kvalité etc. Jag misstänker att ni använder ett headset för att spela in.. bättre än så kan ni

Helt ok. Tyckte dock att recensenten lät lite väl nyhetsläsaraktigt.

Trevligare om lite karaktär fanns i rösten; bara det inte är på ett comic sidekickaktigt sätt

Håller även med om att "din kompass i..." kommentaren känns otroligt töntig och onödig.

Fixa istället någon schysst musik jingel, håller mycket längre än någon fånig tagline.

Medlem

skitbra att man får se spelet å inte nån som snackar

Antikvitet

Vad har vi lärt oss till nästa fredag, då avsnitt 02 publiceras?

* Rösten från vinjetten kommer vara borta, eller åtminstone omgjord. Det kan hända att vi gör en ny voiceover med bara "FZ.tv" utan någon punchline, vi får se.

* Vi kommer lägga mer tid på bearbetningen av voiceovern. Vi har en bra mikrofon (en Röde M3 för den som undrar) men eventuellt får vi skaffa ett bättre puffskydd. Vi ser till att öva stämma, röstmelodi och uttal och ordnar så ljudvolymen på voiceovern är jämnare.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Bra med video, fortsätt så!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Gen
Medlem

Mycket mycket bra. Läste recensionen om Penumbra men när jag kollat på FZ.TV recensionen så blev jag mycket mer intresserad. Att man ser recesenten spela spelet är ett enormt plus.

100% stöd!

Medlem

Grymt med videorecensioner här på FZ, Ser gärna fler.

Medlem

Bra gjort Fz,,, mer sånt hära vill nog de flesta av oss ha. MORE I TELL YE,,,,


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Riktigt bra! Läser textrecensioner på jobbet och video när man är hemma. Tummen upp!

Medlem

Fortsätt köra med videorecensioner ! Fett nice o se hur spelet verkligen är. :>

Medlem

skiiit bra, de enda jag tyckt om med gametrailers är deras recensioner, gött att FZ har fixat de !


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Riktigt bra!
Bilder och ljud säger mer än tusen ord per FPS

Medlem

Mycket trevligt!

Medlem

Awsomeness!


signatur

Tobias 'Dopefish' Lundmark - #machinima @ quakenet
Starbreeze

Skriv svar